[8]

828 94 69
                                    

[Deku'dan]

(Sabah kalktığımda ise kaccha'nı bi-baya bir zorlayıp ne var ne yok öğrenmiştim üstün körü.. Evet maalesef sanki bıçak çektilerde söylemiyor,başta bende baya şaşırdım heleki 2.kullanıcı kısmı.... Üzerinde olan özgünlüğü nasıl kaldırabilirim merak ediyorum.Ama mutlak bir lanet özgünlüğü olduğu için bir şey de diyemiyordum.Acaba yakınlarda insanların üzerinden özgünlük etkilerini kaldırabilen biri varmıydı?
Belki biraz araştırabilirsek bulabiliriz, çünkü ben birisinin sürekli bu telaşla yaşamasını görmek istemiyordum açıkçası.Öyle böyle bir yolunu bulucaktık artık...Eh tabi kacchan-sama cidden çok yardım ediyordu!? Anca tsunderelik yapıyordu,gerçi tsunderelik yaptı dediğimde benden kaçması yani öyle şey anlamıyın hehe...
Ama biraz konuşmamız iyi olabilirdi.Hem oda kafa dağıtmış olurdu...kacchanda zaten ortak salonda oturmuş,sınıfla ara ara konuşuyordu,bende yanına oturup sordum ona.)

"kacchan biraz yürüyelim mi?"

"........ Niye?" (hafiften kızardığını gördüm bile :D)

"kafa dağıtalım işte..."

"0_0 aklıma kötü şeyler geliyor... Sen en büyük şüphemsin zaten!"

"hadi be! Gelmiyor musun?"

"........"

"gel,gel."

"tamam ama saçma sapan bir şey yapma! Sikerim belanı!"

"peki,peki!"

(Yani onu sadece öpmüştüm,o kadar da hızlı davranmaz.... Eee? Neyse işte! Yurttan çıkıp okulun bahçelerini,yollarını turluyorduk.Ara ara da konuşuyorduk.Ama çok fena merak ediyordum onun benim hakkımda ne hissettiğini! Sürekli soruvak oluyordum,benim böyle bir şey sorucak olduğumu fark eden kacchan sürekli konuyu değiştiyordu?! En sonunda sessiz bir alan bulup akşamın serinliğinde düz bir alana çimenlerin üzerine oturduyduk.Sormam için güzel bir zamandaydık ve dayanamayıp sordum!)

"kacchan dün seni-"

"öğlen yeni açılan erotik siteyi gördün mü?!"

"yeter ama?! Görmedim! BİR DAKİKA İSMİ NE SİTENİN?"

"T_T sapık ya...."

"sen nesin?!"

"sapık!"

"doğru!"

(Bir süre sessiz kaldık yine... Bende vaz geçtiydim artık sormaktan! Derken kacchan bana sordu)

"Sen ne diyecektin? Seni kızdırıp eğlenmek için konu değiştiriyorum kusura bakma...!!"

"Ya teşekkür ederim o kadar kızdım ki! Anlatamam....derin bir nefes verir.
Dün hakkında? Seni öptüm ve eee?...yani- sen benim hakkımda ne düşünüyorsun?!..."

"...... Klasik oldu...Ne hissettiğimi pek kestiremiyorum şuan,düşünmem lazım..."

"ya~~hemen kızarıyorsun ama tsundere bey~~"

"kes sesini pis sapık! Kim kızarmasın?!"

"ooo yani ben o kadar iyiyim?"

"sus tamam sus! Kesin değil işte uzatma çüksüz insan!"

"heheheheeh~ geri ödemeniz~~~"

"T_T 💢çok yorucusun!"

"evet öyleyim~" (bunu diyip de kacchanın sırtını yere yatırmamakta ne bilim??.... Çenesini tutup bana bakmasını sağlamıştım.)

"Ne var?!"

"Hiç bir şey~"

"Olmaz!"

"Şimdiden aklımı okuman mükemmel."

"Anlamam için çok salak olmam lazımdı."

"o zaman..." (dememin ardından onu yanaktan öpmek istemiştim ama o kadar kolay olmadı,elleriyle dudaklarımı ittirmişti ne yazık ki!)

"Hadi canım? Bunuda tahmin etmezsin.."

"yooo ederim!"

(Bu sefer tek kelime etmeden kacchanın elini öpmüştüm.)

"bak işte bunu tahmin edemedin kacchan~" (Bunu dememle kafama bir yumruk yemem çok uzun sürmemişti.)

"bak işte sende bunu tahmin edemedin deku!"

"yatak?"

"bi sabret?! Nefes alayım?! Sapık herif?!"

"tamam tamam,sadece uyuruz."

"Senle yatıp uyuyacağımı kim çıkardı?"

"Ben?"

"Tebrik ederim... Ama hayır!"

"Zorla o zaman?"

"Tanrı beni sınıyor yemin ederim!"

"Evet benide sınıyor..."

"Sen zaten eksik kalma!"

(bir süre daha öylece bir birimize baktıktan sonra artık gitmeye karar verdik.Yurda geldiğimizde yemek hazırlanmıştı.Bizde yiyip biraz oturduktan sonra kacchanın odaya kaçma fantazisi başlayınca peşinden gitmek zorunda kaldım! Kacchan asansöre binmeden yanında bitince oda pes etmişti zaten... Benim odama çıkıp biraz daha sohbet ettikten sonrada uyumaya karar verdik~)

Ehe~💥💢~ 💚🍀



[damnation] dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin