[9]

786 93 25
                                    

[Deku'dan]

(Ah~~ tabikide sevgili okuyucular o gece yatakta sadece..... Uyuduk! :) Kacchan hemen uyumuştu çünkü, yoksa aklımda bir şeyler vardı.Gerçi zaten erken demişti,zorla yapmaya niyetim yoktu o tür şeyleri.Sabah uyandığımızda kacchan'nın sorunu hakkında konuştuk.Benim aklıma bir şeyler gelmişti tabi kacchan bir yolunu bulduğunu söyledi,merak ettim ama okula gitmemiz gerekiyordu,neyse okuldan sonra bakıcaktık artık.

Okul öğle arası verince kacchanı bulamadım,ama gitse gitse bahçede bir ağacın altıdır...Evet tahminlerim her zamanki gibi doğru.hava kar yapamadan önceki gibi soğuk ama ılımandı atkısına sarınmış bir ağacın altında oturuyordu,soğuk olmasına rağmen.)

"kacchan?" (Bir elimi ağaca yaslayarak onun yüzüne yaklaşmışım eğilerek)

"deku?" (Yanakları ve dudakları soğuktan kızarmıştı.)

"Hava soğuk,niye burda oturuyorsun?"

".... Boşversene.." (İç çektikten sonra derin bir nefes ile sis bıraktı.Bende yanına oturmuştu kacchanın)

"kacchan bulduğun yolu zaman kısalığından anlatamamıştın.."

"Ha o mu?..."

"Evet o..."

"ehe~~"

"ehe~~ Değil! BİR DAKİKA SEN AZ ÖNCE ehe~~ DEYİP GÜLDÜN MÜ??!"

"bağırma! Tamam anlatıyorum.."

(Ona hazırım anlamında kafamı sallayarak karşılık vermiştim.)

"Lanetin tekrarlamamak için benim lanet okumamam gerek ama... İyi yönde lanet okursam sonlanabilir.Yani bir daha hayata gelmemek istediğime veya bir daha yaşamak istemediğimi dersem durma ihtimali var.Sonuçta ben yaşamayınca bu lanet devam edemez ve ben bir kez lanet edince lanetin etkisi ben ölene kadar duruyor,ben yaşamak istediğime dair bir lanet edersem bir daha bu yaşanmayacak.. "

"Gerçekten işe yarıyacağa benziyor kacchan hemen yapalım o zaman!"

"Ama korkuyorum..."

"N-neden?"

"İşe yarama ihtimali ya yoksa..?! Sonuçta mutlak değil mi?!"

"Mutlak olanı mutlak bir sözle bitirmeyecek misin ama?"

"......."

"Ben yanındayım kacchan!" (Bana o kızarmış yanaklarla bakmıştı bunu dememle birlikte,rahatlamış gibi duruyordu.

Ona bir süre sarılıp ayağa kalktıktan sonra elimi uzatmıştım,Genelde uzattığım ellerimi hep geri çevirirdi ama bu sefer tutunup oda ayağa kalkmıştı.Şaşırmıştım çünkü aramızın buraya kadar düzeliceğinden asla emin değildim hiç bir zaman.kacchan'ın hiç bir zaman sağı solu belli olmuyor,ona şaşırmış bir şekilde baktığımı görünce sınıfa doğru yavaşça ilerlemeye başladı sanırım gülümsemişti,hızlıca ona yetiştim ve birlikte sınıfa gittik.

Okuldan sonra benim biraz işlerim vardı o yüzden kacchana gitmesini söylemiştim....2 saat sonra yurda gidebilmiştim.Kacchana mesaj atmıştım ama cevap vermemişti.o yüzden çıkıp bakmaya gittim.Uzun zamandır kacchanın yatağa çekildiğini görmemiştim bu saatlerde yanına onu dürtmeye gittim ama nefes nefese olduğunu görünce onu hemen kendime çevirmiştim.Ateşliydi vücudu...)

"Kacchan?! Ne oldu bu kadar kısa sürede sana?!"

"Laneti önledim sonunda..."

"Ne...? O zaman neden hastasın?!"

"O kadar kolay değilmiş anlaşılan... Çok uzun sürmeyecek."

"Nerden biliyorsun?!"

"Lanet okumak enerjimi alıyor sadece.."

"Evet fazlasıyla almış..."

"...."

"Peki öyleyse kacchan dinlenmene bak~~"

"O uzatlamalı konuşman da ne öyle?!"

"Hehe~~"

"Yataktan kalkabilseydim ölmüştün şuan!"

"Bu laflar eskide kalmadı mı kacchan~~?"

"....." (Arkasını döndü...)

"Yanaklarının kızarıp arkanı döndüğünü biliyorum..."

"Kes be!!"

"Tsundere~~"

"Çık lan odadan!!"

"tamam tamam~~"

(Ve odadan çıkmış oldum...)

Yey~






[damnation] dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin