💙🌍البارت الخامس 🌍💙

96 21 20
                                    

وحشتووني وحشتوني جداااا🌹
عاملين ايه ياحبايبي🌈🍫
زي ماقولت علي الجروب بسم الله ماشاء الله بنات خشت 🍬💜نورتوني🌈🌌 يابنات وكان في فصلان😂😂💔 امبارح بالجروب وفي بنت قمر كدا توقعت ايه اللي هيحصل

شاطرة ياقمر💜
يلا عشان مطولش عليكم ❄💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
جولات ستنتهي حتمًا بالنهايات...!

فجاه رن جرس الباب لتفتح مريم وتصعق عندما ترى الطارق وكان احمد....!

اردفت مريم متوجسه: انت ايه جابك هنا؟عاوز ايه! ؟
رد احمد بعبث: قلبي اللي جابني (لا يا شيخ🙄)
قالت مريم وهي تزفر بضيق : اطلع بره بقوللك اهو بالذوق(اسمع كلامها بدل ما تقلع شبشب ابو ورده وتلاقيه طاير بمنتصف الجبهه المقلبظ الكيوت اللي كلنا بنتصبح عليه😂😂😂💔)

اردف احمد وكأنه لم يسمعها محاوله منه لاستفزازها : القمر ده رايح فين( راحه جهنم الحمرا تيجي🙂) وبأختصار كده جيت ارجعلك ايه هتسبيني كده كتير على الباب

ردت مريم بعصبيه: اه يا سافل يا حقير ولما كنا بنحب بعض ومخطوبين من امتى كنت بتجيلي ازاي تتجرأ!!! ثم اضافت بصوت تقطع من البكاء واشبه بالصراخ من حدته : مستحيل اصدقك تاني بعد اللي عملته ومريم الطيبه خلاص بقت شرسه ومش هسمحلك تدمر حياتي ومفيش حد في البيت غيري انا ونيره ولو قربت مني هصوت والم الناس عليك (اشطا يواد يا جامد اديلو😂💔)

رد احمد بثقه: هقول لهم غوتني عشان اروح بيتها هعمل اي حاجه وارجعلك وأتجوزك (لا يواد ياواثق كنت فين من زمان+ اللي مزعوج من تعليقاتي دي يقول وانا ابطل😊🙅)

قالت مريم بإصرار و تحدي: دا بالمشمش مستحيل اتجوزك و أثق فيك تاني بعد كده أتفضل خلصت كلامي (حسره عليها يا حسره عليها يا حسره عليها😂💔)

ارداف احمد بخبث وتحدي: اراهنك هنرجع لبعض واتجوزك وتحبيني تاني.
قالت مريم بعصبيه: اطلع برااااااااااااا
قال احمد بعصبيه مماثله: هاطلع بس ما تنسيش الرهان ده يا مريومتي وضغط على مريومتي كثيراً وكأنه يثبت صك ملكيته لها!( جتك نيله ولما انت كده سبتها ليه🙄)

ترك أحمد مريم في حيره خائفه مما يخبئه القدر(شكلكم هتشتموني بسبب الكلمه دي😂😂💔) هل من الممكن الحظ يجعلها ضحيه له مره اخرى لتقع في براثنه من جديد وسجن حبه لتكبل بقيود الاشتياق واللهفه والحنين الى الماضي! لا والف لا هو من تركني وانا لا اختار الرحيل ولكن لا امسك بيد من يريد الرحيل عني فقد اكتفيت لتعود بذاكرتها للوراء وتسقط عبراتها عنوة عنها فقط الى الوراء.....

Flash back قبل خمس سنوات
مريم بفرحه وتردف بمرح : صباح الخير يا قوم
الام (ميساء) بحنان : صباح الخير يا قلب ماما
الاب (باسل): أهلاً يا مريومتي أهلاً بروح بابا
نيره بمشاغبه: خلي بالك يا بابا ماما بتغير
ميساء بحزم مصطنع : بس يا لمضه افطري يلا عشان تذاكري امتحاناتك على الابواب دي ثانويه عامه يا هانم (مالي وانا مالي وانا مالي بالاحزان انا مالي)

آسيرة سجن متاهة حبك..! "♡من سلسلة(متي سنلتقي!" ♡) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن