Selam , ben Lily Human. Tam adım Lily Ophelia Human. Çok ünlü bir oyuncuyum. İlk oyunculuğum 6 yaşımda Prenses Eliza ile oldu. Sonra Nickelodeon dizilerinde oynamaya başladım. Çeşitli filmlerde de oynadım.Fransa da doğdum. Biz 5 kardeşiz ve 5 imizde ardı ardına doğduk. Aramızda sadece birer yaş var. Büyükten küçüğe sıralarsak Silver, David, Marten, Kevin ve ben. Ablam 22 yaşında. En büyüğümüz. Ailenin en küçüğü olmak nasıl diye sorarsanız. Ailede annem ve babamın düğününü görmeyen tek çocuk benim. Sinirlik bir durum.
5 yaşıma gelince büyük babamın isteği üzerine Kanada ya taşındık. Kanada da hayatımda ki ilk arkadaşım Finn ile tanıştım evet evet şu Finn Wolfhard. Ama ben sürekli setlerde olduğumdan o kadar fazla oyun oynuyamıyorduk. Sette en iyi arkadaşım olan Jason Darmell ile tanıştım.
8 yaşıma gelince aile serveti bize kaldı. Böylece Florida'ya taşındık.
Ben Fransa da fazla ingilizce eğitimi almıştım. Ona rağmen Fransız aksanım var. İdiot always gibi kelimeleri aksanım ile söylüyorum.
2016 da yani 13 yaşım da stranger things e başladım. 1. Sezondan beri Susan Mcbrain rolünü oynuyorum.
Sonra İT var. Orada da Lizzy Bellion rolünü oynadım.
Çok fazla film ve TV şovunda oynadım. Lana ve Leni şov da onların küçük kardeşi Linda'yı canlandırdım.
Sonra aktör olayı var. 11 yaşımda aktörüm Linda'yı kovdum. Bunu menajerime sormadan yaptığım için menjerim ban fazla kızdı.
Sonra tahmin edin ne oldu.
Kovuldu. Şimdi başka bir menajerim var. Ondan gayet memnunum. Ama herkes aktörümü kovduğumu öğrenince açıklama yapmak zorunda kaldım. Kendim hareketleri yapabildiğim için ona gerek duymadım.
13 yaşımda Finn ile tekrardan görüştüğümüz için mutluyum. Zaten Finn'nin abisi ve ablam aşk yaşıyorlardı. Şimdide sevgililer. Bu bizim için iyi oluyor böylece iki haftada bir görüşüyoruz.
Magazin ben ve Finn'i el ele olduğumuz için sevgili sanıyor. Finn'e calpurnia için çok fazla yardım etmiştim. Ben de 15 yaşıma girince şarkılar yapmaya başladım. Gayet dinleniyor. Hatta 2021 Grammy ödüllerinde 2 adaylığım var.
( Bu arada Lily benim hayallerimde ki kişi )
İyi bence. Tam bir Gigi Hadid hayranıyım. Aynı Noah'ın Zendaya takıntılığı gibi. ST ekibinin hayatımda ki önemini anlatıyım.
Millie ile ilk tanıştığımızda Millie şok olmuştu. Benim ile hemen kaynaşmıştı. Sonra Gaten var. O ile ben puding ikiziyiz. Evet ruh ikizi değil puding ikizi. İkimiz de yemek bağımlısıyız ve en çok pudingi seviyoruz. Caleb benim chocolate daddy im. Onu çok fazla seviyorum. Abim gibi. Aman bunu Finn duymasın kırılır bana. Sonra 2 hafta kendimi affettirmek için uğraşırım. Sadie ye gelelim. Onun yeri hepsinden farklı. Onun ile kendi kendimize moda defilesi yapıyoruz. Noah'a gelelim. O çok iyi biri. Sette sürekli birlikte çılgınlıklar yapıyoruz. Sette ki çılgınlıkların hepsini Noah yapıyor, ama %80'ini benim ile yapıyor. Benim Noah'a karşı bir zâfım var. Yanlış anlamayın. Yani neredeyse herkese kırıcı sözler söyleyebilirim ama ona söyleyemiyorum.
Jason ile aynı günde doğduğumuz dan 6 yaşımızdan beri tüm doğum günlerimizi birlikte kutluyoruz. Tabi dünya onu benden alana kadar. 25.11.2018 tarihin de öldü. O yıl Mart ayın da ona akciğer kanseri teşhisi konuldu. Bu beni yıkmıştı. O yaz onun yanında çekimler dolayısıyla olamamıştım. Ama çekimler biter bitmez yanına gittim.
Düşünsenize en yakın arkadaşınız gözünüzün önün de ölüyor. Size olayı anlatıyım.
2 yıl önce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Really Love Me
FanfictionLily en yakın arkadaşının ondan istediği son şeyi asla gerçekleştirmeyiceğini söylemişti. Ama en yakın arkadaşı başardı