Otelde kendimi yatağa attım. Eğlenceli bir ay olacaktı. Atlanta, Mart, kar mükemmel bir ay olacak. Keşke Lizzy de olsaydı. Fazla tepki göstermemeliydim. Alt tarafı sevgili oldular. Ama benden saklamalarını kaldıramıyorum.
Son zamanlarda Casey'a karşı soğumaya başladım. Sanki ... sanki artık ona aşık değilmişim gibi. Ama muhtemelen birbirimizden uzak kaldığımız içindir. Çekimler bitince yine yakınlaşacağız. (tabiii)
Odamın kapısı çaldı. Yüksek bir ses ile 'Gel' diye bağırdım. İçeriye Noah girdi.
" O kadar mı yoruldun ?"
" Eveeeet "
" Ben neden yorulmadım o zaman "
" Hımmm bir düşüneyim. Caleb uyuduğu ve senin ile konuşacak kimse olmadığı için. Sonra Him and i dinleyip uyuya kaldığın için olabilir mi Schnapp ?"
" Him and i dinlediğimi nereden biliyorsun ?"
" Seni ben uyandırdım diye hatırlıyorum "
" Ben uyurken telefonuma mı baktın !?"
" Evet "
" Şifreyi nereden biliyorsun ?"
" Öylesine Chloe yazdım. Chloe imiş "
" Tanrım, başka bir şeye baktın mı ?"
" Hayır. Ben sapık falan değilim. Bakmamamı mı isterdin ?"
" Bakmadığın iyi olmuş "
" Neden ki ? Galerin benim fotoğraflarım ile mi dolu ?"
(Evet, evet Lily öyle )
" Ne hayır, iğrenç. Bu çok sapıkça "
" Mike da bunu demişti. Dökül Schnapp "
" Galerim sen ile dolu değil. Neden olsun ki ? (ona aşıksın ondan ) Benim için her şeyden önemli misin ki böyle bir şey yapıyım "
" Acıdı "
Bilmiyorum ama o lafı söyleyince nedensizce canım acıdı.
" Akşam yemeğine geliyor musun ?"
" Geliyorum "
Yataktan kalktım. Birlikte aşağıya doğru indik. Masada uzun bir yemekten sonra dc oynama kararı aldık. Nedense.
Herkes yere oturdu ve Sadie şişeyi alıp çevirdi. Millie Noah a soruyordu.
" D mi C mi "
" Doğruluk "
" Unutmak için Juliayı kullandığın kızın 2 özelliği "
" Uzun saçları ve güzel bir sesi var "
Finn şişeyi aldı ve çevirdi. Caleb Gaten a soruyordu.
" Doğruluk "
" Lizzy den önce birine çıkma teklifi ettin mi ?"
" Hayır Caleb , bunu zaten biliyorsun "
" Artık onlarda biliyor "
Millie şişeyi alıp çevirdi. Noah bana soruyordu
" Casey a deliler gibi aşık mısın ?"
( Noahcığım neden kendi canını acıtmaya bu kadar bayılıyorsun )
" Hayır. Ona aşığım, ama deliler gibi değil. Ciddi düşünmüyorum "
Yüzünde aptal bir sırıtış belirdi (sizinde) Anlam veremedim. Noah şişeyi aldı ve çevirdi. Ben Finn'e soruyordum.
" Doğruluk mu cesaret mi Finnie "
" Sana cesaret dersem muhtemelen Millie'yi öperim. Doğruluk "
" Ama yaa. Her neyse Hoşlandığın kızın isminden her hangi bir harf "
" İ "
" O ben miyim. Şaka yapıyorum. Zaten biliyorum "
=============
Yarım saattir Casey ile olan ilişkimizi düşünüyorum. Tuhaf gelmeye. Başladı. Birden ampul yandı. Telefonumu alıp Lizzy'yi aradım.
Alo
Lizzy çok kötü bir şey oldu
Sen benim ile küs değil misin
Değilim. Lizzy fazla tepki gösterdim. Özür dilerim affet beni
Tamam tamam. Şimdi ne oldu hemen söyle
Ben sanırım ... sanırım Noah Schnapp'e tutuldum
NE?!
Biliyorum Liz bende buna inanamıyorum. Ama Casey kalbim de büyük bir yer edinmiyor.
Tanrım. Sonunda Loah gerçek olacak
Liz sevgili değiliz ki onun ile aynı şekilde ben ne yapacağım
Sakin ol, Casey'ı yarın ara ve bu konuyu konuş. Noah'a aşık olmayı söyleme ama
Peki nasıl ayrılabilirim ki
Ona uzak mesafenin zor olduğunu söyle. Eğer çekimler bitince falan derse ona olan duygularının son zamanlarda solduğunu falan de
Aklınla bin yaşa
Yüzüme kapattı. Her neyse. Ben nasıl fark edemedim bunu. 5 yıldır karşımda. (Bizde anlamış değiliz)
Arkadaşlar şimdi fark ettim. Normalde burada Casey ile ayrılık konuşması falan yazıyordu. Sonra çekimler bitince falan vardı. Noah ve Lily Lily'nin odasında konuşuyorlardı. Casey ile ayrıldığını söylemişti Lily. Birde Jason'nın öldüğü günü Noah'a anlatmıştı. Üzgünüm, böyle yayınladığını bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Really Love Me
Fiksi PenggemarLily en yakın arkadaşının ondan istediği son şeyi asla gerçekleştirmeyiceğini söylemişti. Ama en yakın arkadaşı başardı