Perspectiva Sophiei
-L-am gasit cu ajutorul cuiva....este pe strada Marii ,numarul 20. Iti explic mai multe pe drum. Hai sa mergrm! a spus David luandu-ma de mana. Cand mainile noastre s-au conectat am simtit un fior cald prin tot corpul. Am urcat in masina, el pe locul soferului si eu pe locul din dreapta. Dupa ce ne-am pus centura de siguranta ne-am privit in ochii si am ramas pirtduti unul in privirile celuilalt. Fetele noastre s-au apropiat si eram pe punctul de a ne conecta buzele ,dar statia din masina lui de politie a sunat.
-Ofiter Jonhson David o fata a fost rapita de Max Young.Din informatiile noastre am aflat ca se afla intr-o casa de pe strada Marii. Terminat. S-a auzit din statie dupa ce a deschis-o.
-Am inteles, ma duc acolo. Terminat. A raspuns el putin iritat si a pornit masina.
-Imi pare rau pentru asta. Nu trebuia sa se intample asa. Doar... A spus el rosindu-se.
-Nu trebuie sa iti ceri scuze. Poate data viitoare... L-am intrerupt.
Amandoi am ramas tacuti pe tot restul drumului cu exceptia faptului ca el mi-a povestit modul in care a aflat informatiile despre Max. Peste putin timp am ajuns in fata unei cladiri parasite. Era locul indicat de David, strada Marii ,numarul 20.
CITEȘTI
Un apel, o greseala
Mystery / ThrillerSophi ,o centralista de la apelul de urgenta, face o greseala care schimba viata multor oameni, mai ales pe a ei.