29.2. W jaki sposób Ci się oświadczył?💍

141 4 3
                                    


Gregor Schlierenzauer 💜

Po konkursie w Innsbrucku poszliście do pobliskiej kawiarni świętować wysoki wynik Gregora. Chłopak zajął miejsce w pierwszej dziesiątce. Zamówiliście swoją ulubioną herbatę i babeczki. Wieczór spędziliście na opowiadaniu swoich śmiesznych historii z życia. Kiedy mieliście wrócić do hotelu, Schliri zamówił jeszcze cztery babeczki na wynos. Dwie dla Ciebie i dwie dla niego. Dla Ciebie były z zieloną mokką a dla chłopaka marchewkowe. Przed spaniem postanowiliście przejechać się samochodem wokół miasta. Udaliście się do lasu. Trochę bałaś się ciemności. Złapałaś Grega za rękę, a on zaprowadził Cię nad wodospad. Było pięknie. Księżyc odbijał się w wodzie, a biały puch rozświetlał Wam drogę. Brunet strzepnął śnieg z ławki i rozłożył koc. Wyciągnął babeczki, owoce oraz szampana piccolo. Wspominaliście jak się poznaliście i opowiadałaś mu o swoich rodzinnych tradycjach. Kiedy ugryzłaś kolejny kawałek jednej z babeczek, poczułaś coś twardego. Zaczęłaś się przyglądać jedzeniowi i spostrzegłaś wystającą, małą karteczkę. Wyciągnęłaś ją dyskretnie, ale Twojemu chłopakowi nie uszło to uwadze. On tylko się uśmiechnął na ten widok. Zaczęłaś czytać drobny tekst. Na karteczce było napisane: Sprawdź pod siedzeniem w aucie. Spojrzałaś na Gregora i poszłaś do samochodu. Trochę musiałaś się namęczyć, żeby cokolwiek znaleść. Ale po dłuższym czasie znalazłaś małe pudełeczko. Otworzyłaś je i ujrzałaś srebrną bransoletkę. Wyjęłaś biżuterię i zobaczyłaś mały grawer. Było na nim napisane [Twoje imię] + Gregor i dzisiejsza  data. Założyłaś ją na rękę i wróciłaś do bruneta. Podziękowałaś chłopakowi a on wręczył Ci kolejne pudełko. Najpierw wyciągnęłaś karteczkę z napisem „Wyjdziesz za mnie?" a następnie założyłaś pierścionek na palec i wróciliście do hotelu.

Johan Andre Forfang 💜

Do Sydney udaliście się w celach służbowych, ale na szczęście mieliście jeden dzień wolnego. Tego dnia poszliście na pobliską plażę. Postanowiliście całe popołudnie przeznaczyć na opalanie się. Johan pobiegł do wody, a Ty zostałaś na leżaku. Poznałaś tam fajne, cztery dziewczyny w Twoim wieku. Przegadałyście pare godzin, a następnie przedstawiłaś im chłopaka. Zauważyłaś, że jednej dziewczynie, Johan wpadł w oko. Zrobiłaś się trochę zazdrosna. Miałaś ochotę, żeby  znikła. Kiedy udaliście się do barku na wodzie, było już grubo po południu. Nie czułaś się z tym dobrze, że Twój chłopak rozmawia z jakąś przypadkową dziewczyną i tak wspaniale się dogadują. Było to trochę dziwne, bo Johan raczej, nie zawiera szybko nowych znajomości. Kiedy cztery kobiety Was opuściły, stwierdziłaś, że porozmawiasz na poważnie z brunetem o tym co się wydarzyło. Tłumaczył, Ci że to tylko koleżanka, i nie masz się o co martwić. O zachodzie słońca  poszliście znowu na plażę. Rozłożyliście koc na brzegu oceanu i wyciągnęliście jedzenie. Było Ci trochę głupio, że tak gwałtownie zareagowałaś. Chłopak widząc, twoje przygnębienie, chwycił Cię za rękę i przytulił. Obydwoje patrzeliście w piękny horyzont. O północy postanowiliście zrobić coś szalonego. Johan zaproponował, żeby wykąpać się nago. Rozebraliście się i wskoczyliście do wody. Było bardzo romantycznie. Widziałaś, że chłopak stara się wynagrodzić Ci, że musiałaś być o niego zazdrosna. Kiedy wyszliście na brzeg, nie ubieraliście się do końca. Nałożyliście tylko bieliznę i położyliście się na piasku. Zaczęliście oglądać gwiazdy. Kiedy mieliście wracać do hotelu, chłopak poprosił, Cię żebyś chwilę zaczekała. Wyciągnął z kieszeni swój nieśmiertelnik. Powiedział, abyś potraktowała to jako zaręczyny. Stwierdziłaś, że to słodkie i nietypowe. 

Preferencje - Skijumping ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz