5.BÖLÜM

4.8K 212 110
                                    

(Medyada:Nur'un kabusun da gördüğü orman )
Esrarın ağzından:

    Odadan çıkınca kendi odama girdim üsütüme pijamalarımı giyip nur'un odasına gittim.Yatakta mışıl mışıl oyuyordu benim bebeğim,yanına uzanıp kendime çektim o da bunu bekliyormuş gibi boynuma sarıldı...

   Kokusunu içime çektim ve bende kendimi uykunun o nefiiisss kollarına bırkatım...

     NUR'UN AĞZINDAN:

   
    NERESİ BURASI?NERDEYİM BEENN? BURASI ÇOK KARANLIK! HERYERDE SİSLİ BULUTLAR VAR,AĞAÇLAR NERDEYSE HERYERİ KAPLIYOR,ÇOK KARANLIK ÇOK KORKUYORUMM!

:BABA NERDESİİNN?!BABAAAA!BURASI ÇOK KARANLIIKK!

    BOYNUMDA HİSSETTİĞİM BİR ŞEYLE ELLİMİ BOYNUMA GÖTÜRDÜM B-BU B-BÖCEEEKK! HERYERİMDELER!HERYERDELER!ÇOK KORKUYORUM!

:BÖCEEKM!BABA YARDIM ET BÖCEEKK! BABAAAA!

  KOLARIMDA,BACAKLARIMDA,BOYNUMDA,SAÇIMDA HER YERİMDELERR!

:BABA ÇOK KORKUYORUUMM!BÖCEKLERRR!BABAAA!

   DAHA SONRA BİR SES BU SES BABAMIN SENİ.
:BABA!BABA!

:BEBEĞİM UYAN BURDAYIM HADİ GEÇTİ BEBEĞİM,BURDAYIM KABUS GÖRÜYORSUN UYAN!

   HER YERİM TER İÇİNDEYDİ YATAKTAN DOĞRULMAMLA ÇIĞLIK ATMAM BİR OLDU.

:BABAAAAAAAA!

   SANKİ KENDİMİ KAYBETMİŞTİM,BABAM ANİDEN BANA SARILDI ÇOK KORKMUŞTUM.

:BURDAYIM BURDAYIM BEBEĞİM KORKMA TAMAMI?BEN BURDAYIM GEÇTİ MELEĞİM.

   DİYİP SAÇLARIMI OKŞAMAYA BAŞLADI VE SAÇIMA TONLARCA ÖPÜCÜK BIRAKTI BENSE HIKCIRIKLARIMIN ARASINDA BOĞULUYORDUM NEFESİM HIKCIRIKLARIMA DOLAŞIYOR NEFES ALAMIYORDUM VE ZARZOR KONUŞARAK

:B-BA Ç-OK K-KORK-TUM."

:KORKMA BEBEĞİM KORKMA GEÇTİ BEN YANINDAYIM SAKİN OL.

   NEFES ALIŞ VERİŞİM DÜZELMİYORDU NEFESİM DURMADAN GİDİP GELİYOR,GÖZÜMDEN SAYISIZCA YAŞLAR AKIYOR,AĞZIMDAN HIGCIRIKLAR FİRAR EDİYORDU.

:BEBEĞİM NEFES AL SAKİNLEŞ BEN SENİN YANINDAYIM SENİ ASLA BIRAKMAM TAMAMI?BEN HEP SENİN YANINDAYIM,LANET OLASI BİR KABUSTU MELEĞİM SADECE KABUS GEÇTİ HERŞEY BİTTİ BEN YANINDAYIM...

   BABAM BENİ SAKİNLEŞTİREBİLEN TEK KİŞİ OLABİLİR,NEFESİM ARTIK DÜZENE GİRMİŞTİ. BABAMA DAHA ÇOK SOKULDUM BABAMDA BENİ KUCAĞINA OLIP YATIRDI.

  Bir yandan saçımı okşayıp bir yandanda sakinleşmem için birşeyler söylüyordu evet işe yarıyordu çünkü sesi ne kadar sert çıksada sakinleşmeme sebep oluyordu.İyiki o var iyiki benimm karşıma çıkmış iyiki beni almış.Hep gece kabus görürdüm ama bu...bu daha korkunç ve daha gerçekciydi,annem benim her gece kabus gördüğümü bile bilmiyoru her gece ağladığımda sesimi bile duymuyordu ama babam o duydu ve beni sakinleştirdi beni kendine bağladı ,İyiki geldin baba...

:Bebeğim ne gördün rüyanda anlat bana.

  Zar zor anlatmaya başaldım

: Ç-çok karanlıktı baba çok korkunçtuuu o-orman vardı heryerde ağaçlar ve sisli bulutlar önümü bile göremiyordum çok korkunçtu .

Bir damla gözyaşı düştü gözümden

:S-sonra böcekler heryerdeydiler baba üstümdeydiler kollarımda ,saçlarımda,yüzümde baba heryerdeydilerr"😩

MAFYA'NIN MİNİk KIZI (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin