💜
"Nur!sana kaç defa diyicem?O kadın artık yok!Artık senin bir Annen yok!"
Ne dedi... 'ARTIK SENİN ANNEN YOK!' Ama...ama kim Annesini unutabilirki?Asla!Asla olmaz!Babam'ın kolunun altından çıktım
"Ne demek bu ya!Kim Annesini bir çırpıda unutabilirki?Hemde hiç bir suçu yokken!O benim Annem!Baba sırf sen istedin diye annemi unutamam!O...o bana Annelik yaptı o benim Annem!"
İç ses:Afferim kız sana,Arkandayım reis!
Saol reis...
İç ses:Tamam şımarma.
Ya sabır ya sabır!"Tamam sakinim,sakinim.Kaçta gelicekmiş?" ne... Bi dk ben ben yanlış durmadım demi?Doğru duydum demi?Babamın boynuna atlayıp yanaklarını öpmeye başladım,o da beni kucağına çekti ve çeneme küçük bir buse bıraktı.
"Şimdi izin verdinmi yani?"
Usulca kafasını salladı bende boynuna daha sıkı sarılıp kafamı omzuna gömdüm.
"Teşekkür ederiiimm."
"Sen haklısın,o senin Annen seni ondan ayıramam."-ESRAR-
Nur haklıydı o kadın nur'un Annesiydi ve ben bir Anneyi kızından, bir kızı Annesinden ayıramam ama bu nur'un benimle kalmıycağı analmına gelmez! Kolumdaki saate baktığımda saat'in 12 olduğunu gördüm.
"Hadi kalk bakalım saat 12 olmuş yatağa."
Nur kafasını omzumdan kaldırdı dudaklarımı büzdü "ama benim uykum yokkiiii,film izlesek olmazmıııı?" o kadar tatlı söylemiştiki alıp içeme sokasım vardı,hayır hemen yumuşamak yok Esrar!
"Üzgünüm küçük hanım ama bu saat de film izlenmez,şimdi doğru yatağa."
Yanaklarını şişirip "ooofff tamam yaa." ay şimdi yiycem ben bu kızı!Ahh be benim minik kızım seni asla bırkamıycam ve saçının teline zarar verenleri asla yaşatmıycam bunada izin vermiycem! Nur'u kıcağıma aldım ve merdivenler'e yöneldim.
Nur'un odasına geldiğimde bir elimle nuru tutup diğer elimle kapıyı açtım, o kadar miniktiki 14 yaşında olmasına rağmen bebek gibiydi ve bu halini çok sevmiştim bebek...benim bebek'im...Yorganı açıp nur'u yatağa yatırdım.
"Baba birlikte yatalım,söz vermiştin hem Annemle neden ayrıldığınızı anatıcaktın.Lütfeeennn..." Lütfen derken dudaklarını büzmüştü ve o kadar tatlı olmuştuki.Eğilip çenesin den öptüm "Tamam minik kızım benim." diyip yanana yattım,yatar yatmaz nur göğüsüme yattı bende kollarımı ona sardım.
"Neden Annemden ayrıldın?Naptiki sana?Neden Anneme o kadın diyosun?Onun ismi var Melike."
Ah be benim minik kızım sana nasıl söyleyim Annen beni aldattı hemde düşmanımla.Bu yaşta sana nasıl söyleyebilirimki?
"Bak...Sana bunu nasıl anlatıcağımı bilmiyorum."
"İstediğin gibi anlat ben seni anlarım." ah be kızım senin kalbin çok temiz Annenden nefret etmenden korkuyorum...
"Bak...Annenle yani o kadınla her neyse...Ona çok aşıktım ve ben ona aşık olduğumda 17 yaşındaydım o ise 16 ikimiz de çok küçüktük.Annenin bana gerçekten aşık olduğunu sanmıştım ve o da bunu çok iyi yansıtmıştı ama aşık değilmiş,evlendik hemen keşke evlenmeseydik,evlendikten 2 hafta sonra Annenin sana hamile kaldığını öğrendik.Sen biraz erken doğdun 7 aylıkken doğdun bu yaşta bu kadar minik olmanda bundan dolayı.Sen 2 aylıkken Annen...An-Annen beni...Aldattı."
Nasıl söyliyceğimi bilememmiştim ama zar zor söyledim...
Nur kafasını göğüsümden kaldırdı ve doğrulup sırtını yatağın başlığına yasladı "N-nasıl yani?Annem seni aldattımı?Belki yanlış anlaşılmadır,belki sen yanlış duymuşsundur, olamazmı?"
Bende doğrulup sırtımı yatak başlığına yasladım.
"Duymadım bebeğim, gördüm."
"Nasıl yani ya?B-belki yanlış görmüşsündür?" inanmak istemiyordu bunu biliyordum böyle olucağını biliyordum...
Yüzünü avucuma aldım ve baş parmağımla yanağını okşadım
"Yanlış görmedim meleğim,bak bunu kabullenmek isitemiyorsun biliyorum ama bende ilkde kabullenmek istemedim ama...insan ilerleyen zamanlarda yaşadıklarını kabullenmeye başlıyor..."
Gözünden bir damla yaşgeldi parmağımla sildim ve gözlerinden öptüm. "Ağlama küçük kızım ben dayanamam,sen ağlayasın diye anlatmadım bunları lütfen ağlama,ağlayınca geçmiş düzelmiyor." Nur boynuma atlayıp sıkıca sarıldı bende kollarımı beline sardım ve sarıldım. Nuru kucağıma alıp yatırdım....
Düzenli nefes alış verişlerinden uyuduğunu anladım ve yatağa yatırıp odadan çıktım...Dün akşam 3.bölüme saldırı düzenlemiştler 'Yb atarmısın' die bende kırmadım. Ders boştu düzeleyip attıyım dedim.
Sınır:200
Oy ve yorum unutmayııın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN MİNİk KIZI (Düzenleniyor)
Aléatoire(DÜZEMLEMEYE ALINMIŞTIR. LÜTFEN YB VEYA ÇOK YAZIM YANLILIN VAR DİE YPRUN YAZMAYIN. YB GELMİYCEK ÇÜNKÜ DÜZENLEMEYR ALDIM.) NUR... ANNESİ VE BABASI NUR DAHA 1 YAŞINDAYKEN BOŞAMDILAR.NEDEN,NEİÇİN BOŞANDIKALRINI ANNESİ NURA HBİR ŞEKİLDE SÖYLEMEZ VE B...