₪6.BÖLÜM₪

4.3K 218 106
                                    


     Dışarıya çıkınca yanımıza bir koruma geldi
K:Arabayı getittiriyim mi efendim?
:sence?
:Hemen efendim...

   Aga ilişkiye bakarmısın.
Bu konuşmadan sonra kahkahamı serbest bıraktım.

:çokmu komik küçük hanım?

   "Evet çok komik varmı birader" diemedim götüm yemedi kfldlfllf

:Evet bey efendi 😌

:Bak sen. Diyip önce çenemi,yanaklarımı,gözlerimi,anlımı,saçlarımı aman daha doğrusu her yerimi öpmeye başladı ve bende o öptükçe kahlaha atıyordım

:Tamam dur baba ya her yerimi öptün aaaa.

   Dememle durdu o sırada araba geldi babam beni arkaya oturttup kemerimi taktı çenemi öpüp kapıyı kapattı kendiside şöför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı...
    O sırada telefonum ötmeye başaldı arka cebimden çıkarıp baktığımda Annem arıyordu evden çıkmadan Anneme yazmıştım babamla gelicem die şimdi nie arıyorki?
Neyse bu kadar gevezelik yete telefonumu açıp kulağımı götürdüm...

:Alo Anne?
A:Kızım bugün aniden bir müvekkilim aradı dava için,ben gelemiycem bebeğim yarına erteleyelim olurmu çok üzgünüm...
:ama Anne ben seni özlemiştim
A:Bende seni özledim meleğim,çok üzgünüm yarına erteleyelim tamam mı
:Tamam😞
A:Üzülme meleğim  velayet davası açtım en kısa zamanda benimle olucaksın merak etme ve o adamada çok güvenme meleğim tamamı?
:Ama anne...
A:kapatmak zorundayım meleğim tamamı hadi öptüm.
:Tam-

   Sözümü kesen şey telefonun dıt dıt diye çıkardığı sesti ne yani yüzümemi kapatmıştı ama neden?Bende önemlimiydi işi?Beni işi için ekti yani😞 

:Noldu bebeğim?Annen mi aradı?
:Evet,İşi çıkmış buluşamıycamızı söyledi😞
:O zaman bizde AVM'e gideriz olmazmı?

    Babamın söylediği sözle kafamı kaldırıp babama baktım yüzümde ise kocaman bir gülümseme vardı.

:Hamburgerde yermiyiz?

:Neden olmasın.

    Kollarımı havaya kaldırıp

:OLEEYY BEEE!

   Die bağırdım ben bağrınca babam gülmeye başladı,şu hayatta en çok sevdiğim şey alışveriş yapıp gezmek.

   Avm'nin önüne gelince büyük bir sevinçle kemerimi açmaya çalıştım ama açılmadı lan ben ne kadar güçsüzüm lan daha bir kemeri açamıyorum.

:Bekle bebeğim ben hallederim.

  Babam arabadan inip arka kapının yani benim oturduğum tarafın kapısını açtı daha sonra emliyet kemerini  çıkarıp benim inmeme yardım etti.Araba biraz yüksek olduğu için ve ben 14 yaşında olamama rağman boyum 1.56 ve kilom 38 evet süper demi? Hey sakın dalga geçmeyin! Arabadan inince babam elimi tuttu aga şimdi fark ettimde babamın eli ne kadar büyük lan maşşalah kafam kadar- yok o bile az- her neyse boşyapma zamanı değil.

   Ya ne kadar yavaş yürüyo yaa!O reondaki kıyafetleri başkaları almadan benim almam lazım.

:Baba hadi ya biraz hızlı yürü!Reondaki herşeyi başkaları alıcak hadiii!

:Almaz merak etme bebeğim.

:Ya nerden biliyosun hadisene yaa!

:Tamam tamam gel bakalım.

   Lan niye şimdi bu gene beni kucağına aldı yaa!VALLAHİ AYAKLARIM ARTIK BENİ TERK ETCEK ZATEN KULLANMIYOSUN DİE.

:Ya baba kucağına al demedim hızlı yürü dedim 😫

MAFYA'NIN MİNİk KIZI (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin