Ben Hürkan

3.6K 160 179
                                    

"Hugola... Hugola benim YouTube kanalımın adı. Hayır tabiki gerçek adım değil pff. Bana arkadaşlarım kısaltma olarak hugo dediği için sonuna La notasını ekleyerek buldum bir isim. Bu arada ben Hürkan. 795 bin aboneli bir youtuber'ım. Müzikle aram çok iyidir ve çocukluğumdan beri hayatımın bir parçasıdır.

Ne kadar ilginizi çeker bilmiyorum ama YouTube sayesinde tanıştığım pek çok yakın arkadaşım var. Mesela en son tanıştıklarımdan Emre ve Mert. İkisi ikiz ve kanallarının adı Emre & Mert. Evet kanallarının adını değiştirmişler bende yeni fark ettim neyse. İkisinide fazlasıyla çok seviyorum YouTube'un bana kazandırdığı güzel insanlardan ikisi.

Sonra sonra... Porçay var. Porçay'la şöyle tanıştık; bir gün porçay twitch'de yayın açmışken biri benim videomu atmış izlemesi için. Porçay'da açıp izlemiş ve hoşuna gitmiş normal olarak sonuçta videolarım gayet eğlenceli neyse konuya dönüyorum. Beni izleyip beğenmesinin ardından bana mesaj attı ve bu sayede tanıştık. Zevklerimiz ve eğlence anlayışımız benzer bu sayede çok iyi anlaşıyoruz. Onunla tanıştığım içinde çok mutluyum çünkü cidden kafa dengi biri. Bu arada aramızda kalsın gerçek adı Ömer.

Mentor ve kaan'dan bahsetmeme bile gerek yok sonuçta beni tanıyanlar ikisiyle ne kadar yakın olduğumu gayet iyi bilir. O yüzden birazcık kendimden bahsedeceğim.

Bundan 1 hafta önceye kadar çok mutluydum. Her şey yolundaydı, hiç bir terslik yoktu bildiğin. Tabi mutluluğum kaç yıllık kız arkadaşımın beni aldattığını öğrenene kadardı. 1 haftadır bunun acısını çekiyorum. Canım cidden çok sıkkın. Ve bana iyi gelicek arkadaşlarımın hepsi İstanbul'da yaşıyor.

Haftaya bende İstanbul'a gidicem hatta şimdiden planımı yaptım. Gittiğim gün porçay'la buluşucam. Şu an kendisi mahkeme işleriyle uğraştığından dolayı hem ben ona moral veririm hemde o bana. Porçay'la dertleşmek diğerlerine göre çok daha eğlenceli oluyor. Hem kendimi daha iyi hissediyorum. Onun dertlerini dinledikten sonra kendi dertlerimin o kadarda büyük olmadığını fark ediyorum.

Ama bu sefer ortada küçük bir şey yok. Ciddi anlamda beni mahfeden bir durum var ortada. Aslında dışarı bile çıkasım yokken İstanbul'a gitmenin bana daha iyi geleceğine inandığımdan dolayı gidiyorum.

Online günlük demek böyle bir şeymiş. Güzel ben buraya içimi dökmek istediğim şeyi yazarım o zaman. Bilgisayarımda olduğu için kimsede görüp okuyamaz diye düşünüyorum. Bu yüzden özelimi bile buraya yazıcam galiba...

Sadece senin yanında mutluyumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin