Karatina Sürecinde Yanlız Kalmak

28.2K 110 10
                                    

Öncelikle Hepinize Merhaba! Hikaye Yarı Kurgudur Ancak Bazı Yerlerinde Gerçek Yanları Vardır.
Hemen Karakter Tanımlarına Geçelim!
Emin: 16 Yaşında,Yaşıtlarına Göre Utangaç Ve Olgun Olan Hafif Yapılı Çevresinde Dışlanmış Bir Çocuk.

Miray: 17 Yaşında,Okulunun Havalı,Egolu ve Dominat Kızı. Anne Tarafından Kuzeni Olan Emin İle Kardeş Gibi Yakınlardır.

Merve: 17 Yaşında,Miray'a Göre Daha Sakin Olup,Diğer İki Kuzeninin Yakınlığı Haricinde Miray'a Biraz Daha Yakındır. Sessiz Biridir,Ancak Sinirli Olduğu Zaman Veya Canı Sıkıldığı Zaman Dominat Olabiliyor.

OLAY
Ailelerin tek başın tatile gitmesi,evde tek kalan kuzenlerin olaylarını ele alan hikayeye başlamadan önce;
Beğenerek ve Yorum Yaparak Destek Olabilirsiniz. İyi Seyirler!
-
-
-
-
Yağmurlu bir kasım sabahında,yataklarından kalkarak kahvaltıyı hazırlamak üzere mutfağa geçen Miray ve Merve,yiyecek şeyleri hazırlarken bir yandan da Emin'i uyandırmak için bağırmaktadırlar.
Emin'in kalkmadığını gören Miray,duruma biraz bozulur ancak bunu fark ettirmez ve Emin'in odasına doğru gider.
Yer yatağında uyuyan kuzenine sinirlenir,ayağıyla yerde yatan Emini dürter.

M:Miray
Me:Merve
E:Emin

M:Kalk hadi burası annenin sıcak evi değil. Benim evimde kalktığım vakit kalkmak "Zorundasın"
Hafif Gözlerini Ovalayan Emin Yakınır.
E: Ya kuzen uyuyorum ne güzel,daha saat sabahın 8'i ne işimiz var bu saatte ayakta.
M:Çünkü ben öyle istiyorum canım,şuan sakin halimdeyim eğer hemen emirimi yerine getirmezsen şuan böcek gibi ezerim seni :)
E:Tamam efendim hay hay hemen kalkıyorum
Efendim Demesi Mirayın Hoşuna Gitmiştir,Aklına Bir Plan Gelir Ve Birşey Söylemeden Gider.Aklındaki Planı Uygulamak Üzere Kahvaltının Sonrasında Olacakları Bekler.

..KAHVALTIDAN SONRA..
M:Emin şu kumandayı ver.
Emin Telefonla Oynuyordur,Kumandayı Miray'a Verir Tam Oturacakken Sehpa'nın Üzerinde Bulunan Telefonumu Ver Der. Emin Telefonu'da Verir Ve Mindere Yüz Üstü Uzanarak Oyuna Devam Eder.
M:Emin su ver.
E:Oyundayım Miray,elin ayağın tutuyor değil mi ?
M:Bak ikinci kez tekrarlatma istersen,ver!
E:(...)
M:Yaa! Demek öyle..

Miray Ayağa Kalkar Ve Minderin Yanına Yaklaşır. Eminin Üzerine Çıkar Ve Zıplamaya Başlar,Emin Birden Haykırır ve Tamam Dur Diye Bağırmaya Başlar. Miray Bir Süre Daha Zıpladıktan Sonra Durur Ve Biraz Eminin Sırtında Yürüdükten Sonra Oturur ve Merveyi Çağırır Onun da Oturmasını Söyler...



Evet Arkadaşlar. Hikayenin İlk Bölümünün Sonuna Geldik,Bu İlk Deneyimim Değil. Daha Önce Wattpad'de Bir Çok Projede Bulundum Ancak Hesaplarım Sürekli Kapandı. Bir Süre Geçtikten Sonra Geri Dönmeye Karar Verdim Ve Bu Hikayeye Başladım,Umarım Keyifli Bir Okuma Olur Sizler İçin.
Daha fazlası için beğenmeyi unutmayın!

Kuzenlerimin Kölesi Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin