Bölüm II - Dominatlığın Baş Gösterme

19.9K 96 4
                                    

Merve ilk başta biraz duraksasa da,Miray'a karşı gelmenin nelere mal olacağını bildiği için nazikçe oda Emin'in sırtına oturur.

Emin'in acısı daha fazlalaşmıştır,özürler dilemeye devam ediyordur. Miray ise o sırada Emin'i dinlerken,bir anda ayağa kalkarak Emin'i dürtükler.

Miray: Kalk hadi kalk,istediğimi getir.

Miray tekli koltuğa oturur ve ayak ayak üstüne atarak Emin'i bekler. Mervenin kalkmasıyla zorlukla ayağa kalkan Emin,mutfağa hızlı adımlarla gider.

Mutfağa vardığında belini tutar,daha sonra raftan bir bardak alır ve su doldurur.

Suyu alır ve oturma odasına geçer,Miray'a bardağı uzatır.
Miray bardağı gözünü Eminden ayırmadan alır ve bir yudum alır,anında geri püskürtür.

Miray: Bu ne be! Boğazımı tahriş mi edeceksin sen?! Git yenisini al!

Halbuki su normal arıtma suyudur,Emin sıcak suyu açmamıştır bile. Çaresizce bardağı alır ve yeni bir su daha doldurur. Bardağı yine Miray'a götüren Emin,yine fırça yemiştir ve suyu ılık ayarlaması söylenmiştir.

Emin bu sefer herşeyine dikkat ederek bir su doldurur ve tedirgin bir şekilde Miray'a götürür. Ancak Miray susuzluğunun geçtiğini,bardağı götürüp önünde diz çökmesini söylemiştir.

Emin bardağı götürüp oturma odasına tekrar döner ve Miray'ın önünde diz çöker.
Miray ayaklarını Emin'in omuzlarına uzatır.

Miray: Son zamanlarda sürekli bana baş kaldırmaya cüret ediyorsun. Bazen görmezden gelsem de yapımın gereği sert birisi olduğum için sinirim de bi hayli tepede. Son yaptığın ufak birşey idi değil mi ? Farkındayım. Ancak önceki yaptıklarından sonra bu sadece fitili ateşlemene yetti. Sana sadece 1 seçenek Emin.

Ömrün boyunca sözümden çıkmayacaksın,ne dersem karşılıksız yerine getireceksin. Neden diye sorma,ben böyle istiyorum ve olacak. Yani kurtuluşun yok tatlım. Ancak eğer ki kabul etmeme gibi bir aptallık yapmaya kalkarsan;
İşte o zaman bana karşı açtığın sırların,ifşaların,o sonradan başladığın sigara içmeler.. Hepsi biricik teyzeciğimin elinde olur. Bundan ötesi ise,bu evde barınamazsın!

Emin: Yani bir nevi kölen mi olacağım Miray ?

Miray: Aklımda böyle bir itham yoktu lakin,evet. Sen resmî bir şekilde kölem olarak hayatını sürdürebilirsin. Zaten herkesin seni dışladığı bu hayatta bir amacın olur ve dünyada senin ile sohbet kuran tek insanı başının üstünde tutarsın. Eğer kabul ediyorsan hemen şuan çorabımı çıkartıyorum. Eğilip ayağımı öpüp başınâ koyarsın. Lakin yapmazsan.. Onu söz ile ifade edemem.

Miray'ın sözleri karşısında çaresiz kalan Emin,bir süre donup düşünmeye başlar. Miray aslında doğruyu söylüyordur,herkes hatta ailesi bile onu dışlarken sadece Miray ona değer veriyordu. Ve söylediği gibi ona hizmet etmek bir nevi teşekkür olarak görünebilirdi.

Emin içinde bulunduğu durumdan kurtulur ve Miray'ın gözleri ile temas kuramada  ezik bir şekilde kuzeninin ayağını öpüp başınâ koyar.

Bu durumdan hoşnut olan Miray,artık ömrü boyunca kullandığı insanlara yeni birisini daha eklemiştir.
                             "En Yakın Kuzenini.."

Evet arkadaşlar bu bölümün de burada sonuna geldik. İlk bölüme o kadar çok ilgi gösterdiniz ki hikâyemiz sıralamalarda üst sıralara çıktı.

Yeni bölümün gelmesi için yine aynı ilgiyi gösterip,6 beğeninin üstüne çıkarsak hem benim en zevk aldığım bölüm olan 3. Epsido gelir,ve ayrıca aklımda bulunan yeni hikayenin de temellerini atabileceğim.
Hikayeye eklememi istediğiniz şeyleri öneri olarak yorumlara yazabilirsiniz.

Unutmayın!
"Yeni Bölümün Gelmesi Sizlerin Elinde.."

                                               
                                                   Wrattripe Gururla Sunar! ©

Kuzenlerimin Kölesi Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin