Bölüm IV- Gerçek Köleliğin Başlangıcı..

10K 58 4
                                    

Evet Yeni Bölüm Geliyor.
Çok Geç Attım Kusura Bakmayın,Artık Tam Gaz Oylarınız Eşliğinde Devam Edeceğiz! İyi Seyirler..

Kapı çaldı,Miray kapıyı açarak 2 arkadaşına hoşgeldin manasında bir gülümseme attı. Bir anlık öfke ile sağa dönen Miray,Emin'i yanına çağırır. 4 Ayak üzerinde Miray'ın yanına gelen Emin gelen kişilere hayranlık ile bakmaktadır..

Sude: Miray'ın en yakın arkadaşı. Miray'dan bile bir tık daha dominattır. 1.86 Boyunda Voleybolcu sarı saçlı bir kızdır, 39 Numara Ayakları ile daha da çekicidir.

Cansu: Miray ve Sude'nin okuldaki kölesi denebilir. Ancak yine de arkadaşlardır,sadece Miray ve Sude'nin üstünlüğünü kabul ederek onlar ne derse yapmaktadır. 1.60 boyunda 36 Numara ayaklara sahip normal derecede güzel,ancak diğer ikisine göre çirkindir.

Sude ayakkabıları ile içeri girmiştir. Yere bıraktığı çantasını Cansuya işaret vererek içeri almasını işaret eder. Cansu çantayı içeriye alır ve yere eğilip Sude'nin ayakkabısını çıkartırken..

Miray: Hop Cansu,tatlım. Burada sen devrede olmuyorsun,Emin çabuk!

Emin Denileni Anlar Gibi Kafasıyla İşaret Verir,Sude'nin Ayakkabısının Yanına Gelir ve Çıkartmaya Yeltenir. Ancak Emin'den İri Olan Sude İşaret Parmağını İki Yana Sallar ve..

Sude: Önce öp köpekcik. İlk deneyimin olduğu için es geçiyorum şimdilik..

Emin Eğilir Ve Sude'nin Ayakkabısını Birkaç Kez Öper,Ardından Bağcıklarını Yavaşca Çözerek Ayakkabısını Çıkartır..
Voleybol Antremanından Çıkmış Terli,Kokulu Ayak... Altı Simsiyah Olmuş Puma Marka Beyaz Çoraplar İle Miray İle Beraber İçeriye Geçerler.

Koltuğa Oturan İkili Biraz Sohbet Eder,Miray Emin'in Boş Boş Beklediğini Görür Ve Yanına Çağırır. Ayağını Havaya Doğru Uzatır,Emin Hala Dört Ayaktır ve Belini Miray'ın Ayaklarının Hizasına Getirir. O Sırada Sude Çoraplarını Çıkartır ve Sallamaya Başlar.

Sude: En sevdiğim çorabım kirlenmiş.. Pişt köle,ağzını aç. Hatta dur ilk yaklaş biraz.

Emin Miray'ın Rahatını Bozmadan Sudeye Yaklaşır,Sude İki Terli Çorabıda Eminin Burnuna Dayar. Mirayın Ayağından Sonra Bu Çorabın Kokusu Onu İğrendirse de Miray'ı Yine Sinirlendirmemek Adına Bu Kokuya Katlanıyordur. Sude 5 Dakika Koklattıktan Sonra Emin'in Ağzını Açar ve İki Terli Çorabı Ağzına Tıkar.

Sude: 15 Dakikan var,insaf ettim hadi biraz. Çoraplar bembeyaz olmaz ise sana bu sefer hiç acımam..

Emin Söyleneni Yapar,Bir Yandan Miray'a sehpalık yaparken bir yanda ağzında Sude'nin çoraplarını temizlemeye çalışıyordur.
Yaklaşık 30 Dakika sohbetlerine devam ettiklerinden sonra Sude Emin'i fark eder.

Sude: Aç bakayım ağzını hee bakalım çoraplar istediğim gibi olmuşlar mı ?

Emin Sonunda Çoraplardan Kurtulmuştur,Ağızı Yarım Saattir Çorapları Yaladığı İçin Kupkuru Kalmıştır.

Sude: Yaa kıyamam nasılda korkmuş benden,aferin sana.

Miray: Ee tabii yapacak kimin kuzenciği o :)

Miray ve Sude kıkırdarlar,Miray Emin'e aldığı abur cuburları  getirmesini söyler. Emin ayağa kalkmak için izin alır ve izin gelince koşar adımlarla aldığı şeyleri tabaklara doldurur ve tek tek herkese servis eder.
Kendisine verilen bir emir olmadığı için Miray'nin ayaklarının dibine gelir ve boynu bükük bir şekilde beklemeye başlar. Hiç yüzüne bile bakmadan omuzlarında birden Miray'ın ayaklarını hisseder.

Miray Sudeyle konuşurken aynı anda da Emin'e emirler yağdırıyordur.
Su getir,götür. Cipsi yenile,çerezi yenile gibi.
En sonunda da ayaklarına masaj yapmasını söyler.

Neredeyse hiçbir zaman Miray'ın çıplak ayağını görmeyen Emin bir anlık hevesle çorabı çıkartmak ister,ama emir almadan yaptığı bu hareket ona pahalıya mal olur ve testislerinden bir tekme yer. Emin yerde kıvranırken Sude kahkaha patlatır,Miray'da gayet sakin bir dil ile Emin'i birdaha emir vermeden böyle birşeye kalkışmaması için uyarır. Emin hala acı çekmesine rağmen tekrar eski konumuna gelir ve Miray'ın ayağını öperek Özür Dilerim Efendim der.

Miray hiç oralı olmadan televizyondan birşeyler açar ve izlemeye başlarlar,o sırada Sude'de Miray'ı kıskanmış olacak ki yatma pozisyonuna geçip ayaklarını Cansu'ya uzatır. Cansu Sude söylemeden masaja başlar ve 2 saatlik bir filmi izlemeye başlarlar,Miray masajdan sıkılır ve Eminin iki büklüm ama kafası yukarıda olacak şekilde yatmasını söyler. Emin zorda olsa denileni yapar ve pozisyonunu alır,Miray ayaklarını Eminin yüzüne koyar ve 2 saatlik filmi o şekilde izlemeye başlar...

DOSTLARIM HEPİNİZE SELAMLAR UMARIM İYİSİNİZDİR.

Uzun Zamandır Buralarda Yoktum,Belli Başlı İşlerim Olduğu İçin Hikayeler Oldukça Gecikti. Ama Artık Vakit Buldukça Burada Olacağım,Eskisi Gibi Bir Like Sayısına Ulaşırsak Çok Mutlu Olurum.

Bu Hikayenin Devamı İçin Sizlerden 10 Like Bekliyorum, 10 Like Gelince Yeni Bölümü Yazmaya Başlayacağım. Aynı Zamanda Akşama Doğru da Yetim Çocuğun Hayatının 2. Bölümünü Atmaya Çalışacağım. 

WratTripe Gururla Sunar..🔱

Kuzenlerimin Kölesi Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin