2. Benim Hikayem.

52 2 0
                                    

Multimedya'da Gizem var.

------

Sanırım hikayemden bahsetmeliyim size. Selam, ben aldatılmış bir kız. Piskolojim yeni yeni düzeliyor ve sanırım intikam vakti yaklaşıyordu. Benim en yakın arkadaşlarımdan biri Nihal'dir. En yakın arkadaşlarımdan oluşan bir çetem var.

Aslında biz ona pek çete demeyiz. Efekan, Samet, Müge, Nihal ve ben.

Babamın ortaklarının çocukları. Küçüklükten beri ayrılmadık. Ayrılmayı düşünen de yok. Alper benim liseden beri birlikte olduğum sevgilimdi. Aldattığı gecenin üzerinden tam dört ay geçti. Bu dört ay içinde depresyona girmiştim.

İlk bir ay 52 kiloyken 68 kilo olmuştum. Bi anda kilo aldım. İkinci ay ise hızla kilo verdim. 47 kiloya kadar düşmüştüm. Sonra yavaş yavaş ilaçlarla kendimi toparladım. Kendime zarar verdiğim geceler olmuş. Ben hatırlamasamda vücudumdaki izler hatırlatıyor. Dört ay içinde çok çabuk toparlandım. Nasıl mı? Gerçek dostlarınız varsa, başarmayacığınız hiç bir şey yoktur.

----

-Böyle oturmaya devbam mı edicez? Hepside aynı anda kafalarını kaldırıp bana baktılar.

-Ne yapabiliriz? Efekan dudaklarını büzüp bana baktığında gülümsedim.

-Bence gidip ne zamandır uğramadığımız motorcu arkadaşların yanına uğrayalım.

-Güzel fikir. Müge'ye sırıttığımda herkes çoktan ayaklanmıştı.

-Orda görüşürüz o zaman. Samet kapıdan çıkarken göa kırpıp gitti. Herkes evlerine gittiğinde odama çıkıp. Siyah deri bir tayt ve askılı önünde değişik yazılar yazan göbeği açık siyah bir tişört çıkarttım. Kıyafetleri üzerime hızla geçirip ayağıma siyah deri botlarımıda geçirdim. Harika olmuştum.

Saçlarıma spreyle ıslaklık verip makyajıma koyuldum. Koyu bordo rujumu sürüp kalın bir eyeliner çektim.

Sigara peketimi deri ceketimi ve anahtarlarımı alıp garaja indim. Siyah motorumun üzerindeki beyaz örtüyü kaldırıp bebeğime baktım. İstemsizce dudağımı ısırıp kaskımı kafama geçirdim. Motorumun üzerine atlayıp bir gaz denemesi yaptım.

Garajın kapısı açılırken içeride cığlık atan motor sesi kulaklarımı tam anlamıyla sikiyordu. Sırıtıp kapı açıldığında hızla caddeye çıktım.

Motorumun sesi tüm caddeyi kaplarken kaldırımdaki insanlar yüzünü buruşturup bana bakmadan edemiyorlardı. Saçlarım kaskın altında rüzgâra karşı koyamazken kız olduğuma anlam vermeyen insanlar en şaşkın yüz ifadesiyle bana bakıyorlardı.

En sonunda club'ın önünde durup kaskımı çıkarttım. Burası motor yığılmıştı, ve gerçekten harika motorlar vardı. Motorumdan inip kaskımı direksiyona taktım. Motorsiklet benim takıntımdır. Bu club'ın büyûmesinde en çok benim katkım vardır hatta.

İçeriye girdiğimde iğrenç bir ter kokusu burnuma dolduğunda yüzümü buruşturmadan edemedim. Ortam çok iyiydi. Rock müzik çalıyordu ve burdaki herkes simsiyah giyiniş dövmeli ve pirsingli insanlardı. Bizim köşemize ilerlerken kolumda hissttiğim el ile arkama döndüm. Hadi ama sende kimsin?

-Bırak kolumu. Yüzüme doğru histerik bir kahkaha attığında buram buram bira kokan nefesi burnuma nüfuz etmişti. Yüzünü yüzüme eğdiğinde kaverengi gözleri mavi gözlerimle buluşmuştu.

-Eğlenelim mi? Gözleri dudaklarıma kaydığında ani bir hareketle dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Lanet olsun! İtmeye çalışsamda kas yığını gövdesi kıpırdamıyordu. Sonçare dizimi erkekliğinegeçirdiğimde elleriyle erkekliğini tutarak geri çekildi. Kafasını kaldırıp yüzüme baktığında dudaklarına geçmiş olan bordo rujumu gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefret.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin