Oh Sehun: buraya bak
Ya da bakma umrumda değil.
Söylediklerimde ciddi değildim.
Seni kıracak şeyler söyledim farkındayım ve bunun için özür dilerim.
Her zaman ki gibi kolaya kaçıp gidiyorsun sende yine
NEDEN BUNU BANA YAPIYORSUN KIM JONGIN.
MADEM ÇEKİP GİDECEKSİN NEDEN GERİ GELİYORSUN
Bilerek mesajlara bakmadığı biliyorum. Çocuklardır diye seni vazgeçirirler diye ya da bildirim panelinden okuyorsun.
Bizi hayal kırıklığına uğrattın. En azından onlara sırtını dönme bare.
Tekrar aynı hatayı yapmaya cesaretin varsa buyur havaalanındasın zaten.
Ama şunu unutma kırdığın kalp sayısı arttırmak istediğinden emin misin bu kadar?
JONGIN SİNİRLENİYORUM OKUNDU OLMUYO HALA
KORE'YE DÖNÜNCE HERKESİN ÖNÜNDE GEBERTENE KADAR DÖVERİM SENİ.
BİRŞEY SÖYLE İNSAFSIZ.*Kim Kai, kişisi çevrimiçi*
Sehun: ŞÜKÜR BU GÖZLER BUNLARI MI DA MI GÖRECEKTİ BE.
BİRŞEY YAZ HEMEN.
OKUYORSUN GÖRÜYORUM.Kim Kai: sen istedin
Oh Sehun: Ne?
Bu kadar mı?
Sanki söylediklerim umrunda da. Beni suçlu gösteriyorsun en azından söylediklerimin farkındayım ve özür diliyorum. Sen onu bile yapmadın.
Neyse söyleyeceklerimi söyledim bu kadar.
Özürümü kabul edip etmemek senin tercihin ama en azından arkandan üzülen arkadaşlarına bir bak.
Lisa kafayı yemek üzere onunla konuş.
Of ne diyorum ben ya
Ne yaparsan yap.
Bare onları yarı yolda bırakıp üzme.Kim Kai: açıklama bile yapmamı istemiyorsun ama özür mü dilemeliydim?
Sehun: özür dilerim demek için illa açıklama yapmana gerek yok.
Bahanelerin umrumda değil. Eminim güzel bir teklif yapmışlardır ve sende hayır diyememişsindir. Arka danscı olmaktansaKim Kai: Sehun...
Teşekkür ederim.
Üzgünüm.. çok özür dilerim.
Çok mu üzüldün? *Bu mesajı sildiniz.*
Ama geri dönemem.
Seni üzmeye hakkım yoktu ama sana her baktığım da bana nefretle bakman beni üzüyor ve kırılıyorum. *bu mesajı sildiniz.*Sehun: ben söyledikten sonra yapmanın bir anlamı yok.
Arkadaş olduğumuzu sanıyordum. Yanılmışım sadece.*Sehun, kişisi çevrimdışı*
Kim Kai: Geri dönmeyeceğim.
****
Sehun: orospu çocuğu diyeceğim annene değer veriyorum.
Yoksa söylerdim.
Sen ne haysiyetsiz ne gavat bir insansın.
Senin amına koyim.
Şerefsiz.Kim Kai: kaldığıma pişman etme.
Sehun: siktir piç.
Gideceğim diyorsun kalıyorsun.
Hepimizin resepsiyonda götünden ecel terleri akıttırdın şirketlere ne diyeceğiz diye.
Vicdan azabı çekmeye başlıyordum ki bavullarıyla içeri bir adet sen giriyorsun.Kim Kai: adımı bile söylemiyorsun artık.
O kadar nefret ediyorsan neden özür diledin hıyar herif?
Pişman oldum döndüm ki döndüğüme pişman ettin bu sefer beni.Sehun: tamam kes cızlamayı.
Artık mesajlaşmamızın bir manası da yok.
Yazmayalım birbirimize yoksa sonu daha kötüye gidecek.Kim Kai: tamam.
Haklısın kabul ediyorum.Sehun: sana bir teklif sunmamıştım. Yazma işte. Bitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güller Gerçekten Kırmızı Mı? || SeKai Texting
FanfictionSehun: Satıcılar giremez. Kai: defol git. -Argo içerir.-