Good Game TourBaekhyun: çok büyük bir sorunumuz var. O yüzden birini daha gruba almanız lazım.
Chanyeol: noluyor?
Suho: of yeter ya ilkokula giden çocukların velilerinin açtığı grup gibi amaçtan sapıyorsunuz her seferinde.
Sulli: canım sessize al grubu.
Joy: ya da siktir git?
Sulli: Joy küfür etme.
Joy: okay mom.
Sulli: teşekkür ederim.
Chen: ARKADAŞLAR YETİŞİN YANDIK BİTTİK ÖLDÜK BİZ
Sehun: bu ne tantana ya
Ne oldu?
Beynimi siktiniz.Xiumin: öhöm
Kai yok.Sehun: bu muydu?
*Sehun kişisi çevrimdışı*
Chanyeol: no comment.
Sulli: of ciğersizler
Nasıl yok ya?
Ne demek yok?Baekhyun: bakın benim kuzum sert, erkeksi, kaba, vurdumduymaz biri olarak gözükebilir. Ama o çok ponçik, kırılgan, duygusal bir insan.
Xiumin: lan yine yorumları okuyup dellendi mi yani?
Chen: ha gözünü sevdiyim aynen öyle olmuş.
Baekhyun: valla başka birşey olsa sizi rahatsız etmezdik ama konser yarın.. ve Kai yoksa sahneye çıkamayız biz.
Chen: sonuçta tek rapperımız... vokal gücümüzü sonuna kadar kullansak da insanlar onu istiyor.
Sulli: Numarayı gönder Baekhyun.
numarayı gruba eklesene Chanyeol.
Ne gerekiyorsa yaparız ararız etrafa
bakınırız falan.Baekhyun: *Lalisa kişinin numarasını gönderdi*
*Chanyeol, Lalisa kişini ekledi*
Lalisa: öncelikle selam gençlik
HANGİ OROSPU ÇOCUĞU OĞLUŞUMA YÜZSÜZ, HAİN, DANS RUHUNU KAYBETMİŞ, DANS EDEMİYOR DEDİYSE ÖLDÜRÜCEM ONU.Sehun: ben dedim.
Lalisa: Ha?
Chanyeol: of hiç şaşırmadım inanır mısınız?
Lalisa: olum ben öyle küfür ederek bodozlama girdim ama çok endişeliyim ve bu yüzden sinirliyim kusura bakmayın.
Sehun: sorun yok alınmam hiç.
Baekhyun: şerefsiz.
Sen mutlu olabilirsin ama kendine birşey yaparsa da sorumluluk alabilecek misin Oh Sehun?Sehun: Yapma Baekhyun hyung.
Bunu sadece benim söylemediğimi biliyorsunuz.
Bütün sorumluluğu bana yıkıyorsun ama çok sevgili arkadaşınız hata yaptı en başta gelmemeliydiniz zaten.Chanyeol: Sehun..
Her ne yaşanmış olursa olsun birinin hayatı söz konusu.Baekhyun: sadece yardım için sormak istemiştik ama her neyse. Sonuç olarak yapmak zorunda değilsin. Ayrıca bir şekilde boşluğu doldurmak için plan yapman gerek gitmesini bekliyordun belki planın bile vardır.
Sulli: saçmalayı keser misiniz?
hiç bilmediği bir ülke de hiç bilmediğimiz bir şehirdeyiz. Kendisi olmasa bile başka biri de zarar verebilir. Siz oturmuş konuşuyorsunuz hala.Mina: sen nerdesin ki aq?
Sulli: Joy ile çıktık taksiyle dolanıyoruz.
Suho: hepimizin toplamı bir Sulli etmez. ulan.
Chen: ha gözünü sevdiğim en azından ortak olduğumuz bir konu var.
Mina: Joy'u saçından tutup sürüklediğine yemin edebilirim ama asla kanıtlayamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güller Gerçekten Kırmızı Mı? || SeKai Texting
FanfictionSehun: Satıcılar giremez. Kai: defol git. -Argo içerir.-