1. Bölüm

68 0 0
                                    

yıldızlar KARANLIK olmadan parlaymazlar.

 JAKE'İN AĞZINDAN

Banyodan yeni çıkmış altıma bir pantolon geçirmiş bir şekilde koltukta oturuyordum. Biraz sezsizliğe ihtiyacım vardı. Masanın üstündeki Parliament paketinden bir dal çıkardım ve yaktım. Derin bir nefes çektim. Ciğerlerime nufus etmesini istiyordum. Gri dumanı yavaşça geri bıraktım. Hiçbir şey beni sigara kadar rahatlatamıyordu. Tarif edilemez bir özgürlüktü benim için. Aklıma alex geldikçe sigara içiyordum. Hoş hiç aklımdan çıkmıyordu ya... Onu seviyordum ama tabiki bilmiyordu. Onu o kadar seviyordum ki en yakın arkadaşı Hellen'ı kullanacak kadar. Aklıma gelen tek şey buydu. Alexandra benimle çıkmazdı. Çünkü ben okulun popüler, kötü ve her gün bir kızla yatan pisliktim. Hergün evine başka bir kız atan bir pislik.

 Evet onlardan biride Hellendı. İki gün önceydi. Dün onunla buluşmak istediğimi açıklayan bir mesaj attım.Tabiki geldi. Kim okulun yakışıklı kaptanına hayır diyebilirdi ki. Video'yu izlettim. Şok olmuştu. Onun bu hali beni üzmüştü evet. Bende kalpsiz değildim nede olsa... Onun gibi bir kıza bunu yapabildiğime inanamıyorum. Evet hergün başka bir kız evimdeydi ama her biri sürtüğün biriydi ancak o saftı, temizdi. Hergün evime gelen kızları Alex olarak düşünüyordum. Bazen takip ediyordum. Alexandra yı saplantı haline getirmiştim. Herşeyinde ilki olmak istiyordum . HERŞEYDE ve olacaktımda . Alex kendi isteğiyle ayağıma gelecekti.

ALEXANDRA'NIN AĞZINDAN

Zar zor Hellen'ı uyutmuş , banklardaki banklardan birine oturmuş ne yapacağımı düşünüyordum. Ne yapmalıydım ? Düşündükçe nefesim daralıyordu. Yapacak bir şey yoktu. Çaresizdi... Çaresizdim...

Kendimi çıkmaz bir sokakta yada bir labirentte gibi hissediyordum. Sonu olman bir labirentte. Jake'le konuşsam ? Ne diyecektim ? ''Jake, Hellen'ı becerdiğin videoyu lütfen siler misin '' mi ?

 Birden telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim . Mesaj Jake'tendi

 ''Yarım saat sonra Impassive Cafe'nin oraya gelmeni istiyorum. Ne konuşacağımızı biliyorsun yada kimin hakkında olacağını ?

 yarım saat sonra görüşmek üzere ALEXANDRA.

 -JAKE  ''

 Ne yapmaya çalışıyordu ? Başka şansım yoktu. Hiç düşünmeden eve girdim ve üstümü değiştirmeden ceketimi ve cüzdanımı alıp çıktım.

JAKE'İN AĞZINDAN

Cafe'ye gelmiş köşede bir masada oturuyordum ve tabiki Alex'in gelmesini bekliyordum. Daha gelmemişti ve saate bakılırsa 38 dakika olmuştu. Cafe'ye hızlıca girdi , çevresine bakındı. Ona ''Hoşgeldiniz'' diyen garsonu umursamamıştı. Gözleri beni bulduğunda  kocaman içten bir şekilde gülümseyip el salladım. Hızlı adımlarla yanıma geldi.

-Alex inanmıyorum burda  karşılaşmak ne büyük şeref (!) Oturmaz mıydın?

 Sandalyeyi çekip oturdu. Bana baktı ve konuşmamı bekledi. Tam ağzımı açacakken bir garson yaklaşıp ne alırdınız diye sordu .

 -2 latte .

 -başka istediğiniz .

 -hayır yok.

 -peki efendim.

 garsona kısa cevaplar vererek gönderdim.

 -Pardon ne kabalık. Latte içersin öyle değil mi (?)

 -İçerim.

 diyerek kısa bir cevap verdi ses tonundan benimle konuştuğundan rahatsız olduğunu anladım. Sandalyede dik oturup masada ellerimi birleştirdim. Sadece onun duyabileceği bir ses tonunda.

 -O video'yu silmemi istermisin Alexandra ?

 Gözlerimin içine bakıyordu.Böyle bir soru sormama şaşırmıştı.Yutkundu ve yavaşça kafasını salladı.

 -Güzel. Ben o videoyu silicem ama...

 -Ama... ?

 -Ama.. eğer dediğimi yapmazsan videoyu okuldaki herkes izler ve bence bu Hellen için utanç verici bir şey. Kabul etmek veya etmemek senin elinde Alexandra.

 -Söyle. Ne istiyorsun ?

 -Benimle sevgili olmanı hemde ben git diyene kadar.

_____________________________________________

Media'daki Alexandra :D


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fear of FIREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin