"Aşkileytoşkom , Ertan'dan sonra şimdi de Umut 'la mı aldatıyosun"dedi Çınar elleriyle yüzünü kapatıp ağlıyo gibi yaparak. Herzamanki şebek Çınardı işte.
"Saçmalama aşkileytom ya , Umut sadece yanağımdan öptü. Yani arkadaşcadır."dedim ve yüzündeki ellini avucumun içine aldım. Çınardı işte. Herzamanki çocukluk arkadaşım. Mutluluğuma ortak olan. Benimle gülen , daha doğrusu beni güldüren çocuktu...
"Her neyse , bu Umut varya onun hakkında bilgi buldum."dedi Çınar büyük bir heyecanla. Söyleyeceklerini cidden merak etmiştim. Sanki heyecanı bana geçmişti.Elimi 'devam et' dercesine salladım.
"Samet abinin grubundan , hatta Samet abinin bir numaralı adamlarından. Bir kavgada abini tam biri bıçaklayacakken Umut farketmiş ve bıçak sahibine geçirmiş yumruğu. Abinin güvenini böyle kazanmamış tabiki. Grup içerisinde de çok aktifmiş. En az abin kadar sözü geçermiş."
Tam da tahmin ettiğim gibi biriydi Umut. Evet abim eve sürekli bıçak izleriyle gelir ve bu onun çok umrunda olmaz. Belkide Umut , abimin canını abimden daha fazla düşündüğü için kazanmıştır güvenini.
Dün akşam eve geldiğimde evde kimse yoktu. Samet de gecikeceğini söylemişti. Öğlen vaktinde olduğumuz için kahvaltı da yapamıyacağımıza göre yemek yapmak bana kalmıştı.
Çınarda üstünü değiştircekmiş zaten. Ben de aşşağı inip yemek hazırlamaya karar verdim. Aslında kaslarını izlemek güzel olurdu ama sonra şebekliği egoya dönüyordu.
Merdivenlerden inerken bir yandan da esniyordum. Medivenleri yavaş adımlarla inerken elimin tersiyle ağzımı kapattım. Ben tam mutfağa yöneliyordum ki kapı çaldı. Büyük ihtimalle Samet dir. Kapıya yöneldim.
Kapıyı açtım ve karşımda saçları iki yandan toplanmış , mavi gözlü ve çok tatlı , 4/5 yaşlarında bir kız. Elinde de üstü bir bezle örtülmüs tabak. Beni bu düşüncelerden uzaklaştıran konuşması olmuştu.
"Meraba , ben Rüya , yan komşunuz . Annem size yemek yolladı."dedi. Ya bu çok tatlı birşey. O an Çınar da geldi ve elimdeki tabağı ona verdikten sonra adının Rüya olduğunu öğrendiğim kızı kucağıma aldım.
"Ya sen çok tatlısın. Nerden çıktın sen ?"dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Cevabımı almayı beklemiyordum ama yan kapıdan Umut kafasını uzattı.
"Sanırım bu bücür benim kardeşim."dedi. Rüya da Umut'u görünce ellerini abisine uzattı ve Umut onu kucağına aldı. Benziyorlardı. Umut da mavi gözlüydü. Ve Umut da tatlıydı. Ne diyorum ben ????
"Bücür sen içeri geç ben geliyorum" dedi Umut Rüya'nın yanağına öpücük kondurduktan sonra. Rüya içeri geçtikten sonra evlerinin kapısını kapattı ve bana döndü. "Seninle birşey konuşmak istiyorum."dedi.
Ben Çınar'a bir çeşit 'bizi yanlız bırak' dercesine kaş göz yaptım. Çınar da yanağımdan öptükten sonra kulağıma eyildi ve "Bence evlenme teklifi edicek" dediğinde ona vurmaya çalıştım ama lanet olasıca benden hızlı hareket etti.
"Dün. Eee. Ya dün seni öptüm ya , özür dilerim. Valla bir anlık oldu. İstemezdim."dedi. Üzülmüştüm. Kalbim yanıyordu , ama nedenine anlam veremiyordum."Ö-ö-önemli değil. İyi günler."dedim ve kapıyı yüzüne kapattım.
Ben mutfağa ilerlediğimde Çınar Rüya'nın getirdiği yemekleri yiyordu."Dur kanka söyleme , evlenme teklifi etti."dedi Çınar tüm neşesiyle. "Beni öptüğü için özür diledi. İsteyerek yapmamış."dedim. Lanet sesim yine titremişti.
Mutfaktan çıkıp kendimi salondaki koltuğa attım. Neden bilmiyorum , sabahki neşem yoktu üstümde. Çınar geldi ve kollarını bana sardı. İşte o an o iyi ki var dedim kendi kendime .
Vücudumu ondan çekip , kafamı bacağına yasladım." Ona aşık değilimdir değil mi ?"dedim. Çınar cevap vermeişti. Vermemişti çünkü o da emin değildi Ertanı unuttuğuma.
Umut'dan;
Annemler evde yoktu. Benim nefret ettiğim , hatta tiksindiğim gerizekalı Merve 'ye kıyafet alıcaklarmış. Ben de en değerlim Rüya ile evde tektim.
Dün gece Senem'le vedalaştıktan sonra Samet kafa dağıtmak için beni yanına çağırdı. Ben de Senem i öptüğüm için mutluydum ve nedense unut,ak istiyordum. Samete sarhos olursam beni evime bırakır mısın dediğimde onaylamıştı.
Hay amınagoyım keşke sarhoş olmasaymışım. Sarhoşken Samet'e , Senem'i öptüğümü söylemişim. E tabi haliyle Samet de sinirlenmiş. Beni bizim mekana götürmüş.
Bizim mekan ; tamamen simsiyah , depoyla üç katlı ıssız bir ev. İlk önce beni buz gibi suda yıkadı , ordan itibaren hatırlıyordum zaten herşeyi. Sonra beni koltuğa fırlattı ve " Yerinden kıpırdama sana kahve yapıcam. Sonra ebeni ağlatıcam."dedi.
Kahveyi yapıp geldi. Kahveden bir yudum aldım. Ulan insan biraz şeker koyar, gerçi acı olmasa kendime gelemem , o ayrı. Beni dövmezdi. Biliyordum. Çünkü Samet herkese bana güvendiği gibi güvenmez.
'Bana bak , Senemi öptüm ne demek lan. Sen benim kardeşimi nasıl öpersin lan. Ertan bitti , şimdi sıra sende mi lan."diye kükredi Umut.
"Ya ne saçmalıyosun Samet ya. Öyle küçük arladaşca bir öpücük bu. Abartma."dedim. Samet beni tehtide başladı "Bana bak Umut yarın bizim eve gidiceksin ve Seneme istemeden olduğunu falan söyliyeceksin."dedi. Bense karşılık olarak ceketimi alıp çıktım.
Sabah da annemin yaptığı yemekleri bir tabağa koydum ve onlara yolladım.
Ne olurdu da orda Samet'e 'Aşık olduğum kızı öpmek suç mu." Diye sorsaydim ???
----
Selam canisilarimm : D vote bekliyorum acikcasi . Hikayem hakkinda ne duaunuyorsunuz ?? Yorumalrinizi bekliyorum sizi seviyoruuuum
Multi ; senem