Yüzüme güneş ışığı vuruyordu uyandığımda . Ona da sövdüm . Zaten dünden beri herşeye sövüyordum . Gece Çınar geldikten sonra onun başının etini yesem de birşey demedi.
Elimi yüzüme getirdiğimde ıslaktı . Unutmuşsum. Dünden beri yaptığım şeyler ağlamak ve sövmekti. Elimi yüzümü yıkamalayım . Of ! Bu tualeti kim alt kata koydu ki ?
Kapıyı açmamla çığlık atıp yüzümü kapatmam bir oldu. Son gördüğüm şey bir erkeğin ellerini yıkamasıydı. . Bir saniye .Ellerini yıkıyorsa neden yüzümü kapatıyorum.
"Sus lan sus.Benim Umut"Hassiktir...
"Ne işin var senin burda ? " dediğimde abim elinde bıçağıyla "Noluyo lan orda ? " Diye bağırarak merdivenlerden iniyordu.
"Korkma Samet ya Umut..." Evet gerisini getirememiştim.Ne diye bilirdim ki ? 'Abim ben Umutu bastım da ondan bağırdım' dersem abim önce elindeki bıçağı Umut 'a sonra da bana geçirirdi. Ben bu çocuk psikopat diyorum kimse bana inanmıyor.
Konuyu değiştirmek için " Umut'un burda ne işi var ? " dedim Samete.İkisi de aynı birbirlerine baktılar.
"Gerçi hatırlamaman normal . En son baya sarhoştun " dedi Umut ve elini karnına koyarak kahkahayı bastı.Lanet olsun çok tatlı gülüyo.Her neyse konumuz bu değil . Sonradan Samet de kahakahalara boğuldu.
Ben biraz bile içsem sarhoş olan tiplerdenim ve sarhoş olunca... Durum şöyle aıklıyım : OMG!
"N-n-e yani. Sen beni sorhoşken gördün mü "dedim ve sırtımı duvara yasladım.Onaylarcasına başını salladı kahkahalarının arasından.
O anda Çınar geldi."Noluyo lan ne anıra anıra gülüyonuz . Bi uyutmadınız."diyince herkes Çınara döndü.Abim ve Umut'un yüzünde sadece mal bir tebessüm kalmıştı.
"Gel kardeşim gel .Senemin sarhoş haline gülüyoruz"dedi Samet ve Çınarın sırtına iki tane yapıştırdı.İyi ses çıktı .Canı acımıştır kesin.
Ben bunları düşünürken Çınar düşüncelerimi dile döktü. "Abi bunu sırtıma vurmadan da söyliyebilirdn.Çok pis acıdı ya." dedi ve eliyle sırtını ovuşturdu.Ona elimle'gel gel' yaptım ve sırtını sıvazladım.
Sametin bir anda yüz ifadesi sertleşti."Onu dün Senemi öpmeye kalkışmadan önce düşüncektin"dedi.
"Off Samet mallaşma yine. Çocuk sarhoştu."dediğimde Samet ikimize de teker teker baktı ve sonra Çınarın sırtındaki elimi ittirdi."Bence sarhoş olması bir bahane değil ."dedi Umut.
Malmısın olum karıştırma ortalığı ."Heh bi sen eksiktin.Yangına körükle git Umut." dediğimde abim elini yumruk yapıp Samet'e uzattı ve çaktılar.
---
"Hadi kızım ya neşen yerine gelsin diye Lunaparka gidiyoruz . Onda da sana yarnamıyoruz."Evet bunu diyen Umut 'du.Çınar'ın işi çıkınca Umut' un benimle lunaparka gelmesi için Samet zorlamıştı.
"Ya tamam . Ayakkabımı bağlıyorum.Ne dırdır ediyosun karı gibi."dememle sert bakışlarını yüzümde buldum.Sanırım bazen düşünmeden konuşuyorudum.
Üzerime kırmızı bir şort ve bir kolu siyah badim ve siyah supergaları çektim.Saçımı da açık bıraktım.
"Sen bir daha bana karı de bak bakalım ne oluyo " dedi ve kapımı açtı.Dudağımı ısırarak arabaya bindim."Sen on sekiz yaşını doldurdun mu bakıyım?" dediğimde alaylı bir şekilde güldü ve başını bana çevirip onaylarcasına salladı.
"Hıı yalancı sen liseye gitmiyormuydun?"dediğimde derin bir nefes aldı ve sesli bir şekilde verdi.Motoru çalıştırdı ve " Sınıfta kaldım Küçük Hanım "dediğinde duduklarımı bastırdım ve önüme döndüm.Şimdi Göt olmuştım
"Radyo açabilir miyiim?" dediğimde radyonun düğmesine bastı."Hayır bu şarkı olmaz." dedim ve kendi dinlediğim radyoyu açtığımda yüzüme baktı ve "Bence de bu şarkı olmaz ve araba benim." dedi ve kanalı değiştirdi.
Oflayıp bende değiştirdim.Sonra o tekrar değiştirdi."Üf tamam be ne istiyosan dinle ."dediğimde yüzüne bana çevirdi.
"Aferim yola geliyosun Küçük hanım"dediğinde birşey diyemediğimden "Önüne bak önüne , kaza yapıcaksın." dedim ve sırıtarak yöla baktı.
Ben bu çocukla ne yapıcağım.Bir de başbaşa lunapark .Tüm kızlar ona bakarken....
---
vote bekliyorum :D okuyucular artıyor çok mutluyuuum.Bir de vote artsa?
multimedya : Çınar
Bu arada güzel kapak yapabilecek olan varsa ? bana ulaşsın .
Sizi seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Komşu
Literatura Femininaİlkokul arkadaşım yan komşum oldu (!) Abisi de çok taş hani .:D