HEYECANLANDIM o yüzden bir bölüm daha yaptım. Bölüme geçelim.
*Aizawa ağzından*
Evde yurisan'ı bekliyordum onu aramaya karar verdim. Meşgule attı. Ne yapıyorduki? Birkaç dakika sonra kapı zili çaldı koşarak bakmaya gittim. Delikten baktıktan sonra kargo olduğunu gördüm. Bu kız yine ne sipariş etmişti. Kargoyu kapının önüne bıraktı. Gittiğinden emin olduktan sonra kapıyı açtım ne kargoyu aldım. Açmaya karar verdim. Açınca içinden bir mini etek bir crop top birde mangalar vardı. Bide en altta 3 paket kedi kurabiyelerden vardı. Yüzüme bir gülümseme gelmişti. Büyük ihtimal benim için almıştı şimdi ben ona nasıl kızıcam.Yine birkaç dakika sonra kapı açılma sesi duydum. İşte gelmişti. Yüzünde korku dolu bir ifade vardı.
Yurisan:A-Amca?
Aizawa:Efendim?
Yurisan:Ben odama çıkıyım mı?
Aizawa:Sevgilin nce de konuşmamız lazım değil mi?
Yurisan:Amca bak aslında-
Aizawa:İlk git üstünü değiştir sonra rahatça konuşalım.
Yurisan:peki amca...
*Yurisan ağzından*
Koşar adımlar ile odama çıktım. Üstüme rahat kıyafetler giydim ve aşağı indim amcam elinde kedi kurabiyeler ile beni bekliyordu.
Yurisan:Kargom mu gelmiş?
Aizawa:Evet.. Gel şöyle otur konuşalım.
Yavaşça yanına oturdum ve kafasını bana çevirmeden:
Aizawa:Anlat...
Yurisan:Aslında bakarsan sevgilim falan değil. Yani şöyle bişey old-
Aizawa:?
Yurisan:Ben çatıda otururken geldi. Sonra - (işte içki içtiğini söylemeden bütün olayları özetler) Böyle oldu....
Aizawa:Peki sana bunu başka biri yapsa ne yapardın...?Mesela Denki veya sero veya İzuku?
Yurisan:B-Ben itlerdim..
Aizawa:(yüzünde küçük bir gülümseme var) Mürvetini Bakugou'dan mı görücem?
Yurisan:N-ne amca kapa çeneni!
Aizawa:Peki peki.. Neyse sana karışmıyorum kendi kararlarını verebilecek yaştasın...
Yurisan:Sarılıyım mı?
Hiçbirşey demeden kollarını açtı hızla ona sarıldım. Sonra televizyonu açtık ve haberlere baktık. Geçenki villian saldırısı hala hanerkerdeydi. Çünkü sokak hala düzelmiş değildi. Haberlerde benden bu gizemli UA öğrencisi gelecekte nasıl bir kahraman olucak diyorlardı. Kanal değiştirdim. Çünkü sıkıcıydı. İNANAMIYORUM TAMAMEN UNUTMUŞUM. 3 GÜN SONRA YILBAŞI! NE ALICAM AMCAMA? OFF TAMAMEN GİTMİŞ AKLIMDAN! Hızla ayağı kalktım ve bilgisayarı alıp odaya koştum.Odaya gelince yatağa oturdum ve amcama hediye bakmaya başladım.
*Aizawa ağzındam*
Yurisan yukarı çıkınca telefonu burada kalmıştı. Biri arıyordu. Gizli numara? Telefonu aldım ve açtım hiç konuşmayacaktım.
??:Merhaba Yurisan 7 yıl oldu ha? Nerelerdesin bakalım? Beni tanımadın mı? Cevap ver artık ama (küçük sahte bir kahkaha) Sadece bekle... Senin için geri gelicem..
Telefonu kapattı. Şok içinde bir elimdeki telefona birde etrafa bakıyordum. Telefonu yerine bıraktıktan sonra diğer kahramanlara haber vermeye karar verdim. Hepsine haner verdikten sonra kostümü mü giyip buluşacağımız yere geldim. Birkaç dakika sonra birileri daha gel işti herkes toplanınca evde yaşanan herşeyi anlattım. Konuşmanın hepsini. Sözümü kesmeden dinlediler. Her psi Yurisan'I tanıyolardı ve ona değer veriyorlardı. Çünkü geçmişte yaşadıklarını ve hala ayakta durabilmesine şaşırıyorlar. Onunla gurur duyuyorlardı.
All might:Genç Yurisan'a kim neden böyle birşey yapsın ki?
Midnight:Bilmiyorum ama onu tanıdığı kesin.
Hawks:Bence de.
Aizawa:Aklımda birkaç isim var..
Miruko:Kim mesela?
Aizawa:Shigaraki, Dabi veya Overhoul. Hepsi Yurisan'I ailesi yüzünden tanıyor...
Bu bölümü kısa kestim çünkü günde 2 bölüm beni aşar sadece istediniz diye sizi kırmak istemedim diğer bölüm daha güzel olucak umarım seversiniz canlarım hadi eyw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Sadece Sen!) Bakugou x reader
FanficBakugou x reader çok az var o yüzden bende yapıcam bu benim ilk kitabım hatalarım olursa affedin