(στην φώτο είναι ο απαγωγεας μας.. Ο Ivan)
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και έβαλα το τζάκετ μου που είχε ακουμπήσει στην καρεκλά το έβαλα και πλησίασα την πόρτα..Φεύγοντας γύρισα και έριξα μια τελευταία ματιά στον κρύο χώρο που πέρασα τις τελευταίες ώρες..Ελπίζω να μη το ξανά ζήσω ποτέ αυτό..Βγήκα από το δωμάτιο και τον πλησίασα..Με περίμενε στο σαλόνι του σπιτιού..Ωραίο σπίτι μπορώ να ομολογήσω..Με κοίταξέ και μου έδωσε πίσω το κινητό μου που το είχε πάρει εκείνος για να μη μπορώ να επικοινωνήσω..Μου άνοιξε την πόρτα και με άφησε να περάσω..Αφού μπήκαμε στο αμάξι του άρχισε η διαδρομή και υπήρχε μια ενοχλητική ησυχία..Αυτή η ησυχία που σε κάνει να νιώσεις όσο πιο άβολα γινεται;Αυτή..Κοιτούσα από το παράθυρο ήσυχη και με την άκρη του ματιού μου έριχνα κλέφτες ματιές..Είναι πολύ όμορφος και γοητευτικός..Και κακός παράλληλα. Πετάχτηκε η σπαστική φωνή μέσα μου ...Εντάξει εντάξει δεν έχει άδικο..Όμως απλά είπα την αλήθεια δεν σημαίνει κάτι αυτό -.- Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η φωνή του.
“Φτάσαμε” Μου είπε ακουμπώντας τον ωμό μου στην προσπάθεια να με βγάλει από τις σκέψεις μου..Αφού γύρισα και τον κοίταξα λίγο αφηρημένη αφού τόση ώρα ήμουν αλλού με ρώτησε “τι σκέφτεσαι;”
“Απλά θέλω όσο τίποτα να μπω στην μπανιερά μου και να ηρεμήσω” Του είπα λίγο με μελαγχολία και προσπαθώντας να αποφύγω την ερώτηση του..Εντάξει μπορεί να μην έκανα καλά που του έδειξα που μένω αλλά νιώθω ανακούφιση που γύρισα σπίτι μου.
Ανοίγοντας την πόρτα για να βγω από το αυτοκίνητό του με γύρισε από το μπράτσο και με κοίταξε με ένα σοβαρό ύφος στα ματιά..
“Δεν τελειώσαμε εμείς” Είπε με σοβαρό ύφος και με άφησε..Βγήκα από το αυτοκίνητο και έτρεξα στην είσοδο του σπιτιού..Την άνοιξα και γυρνώντας για να την κλείσω τον είδα να με κοιτάει..Αυτός ο άνθρωπος με φρικάρει..Πέταξα το τζάκετ μου και την τσάντα μου στον καναπέ και έτρεξα στο μπάνιο..Άνοιξα το νερό ξεντύθηκα και μπήκα να κάνω ένα ζεστό ντουζ ..Όταν τέλειωσα έβαλα πιτζάμες και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Δεν ειχα πραγματικά όρεξη για τίποτα και αύριο είχα σχολή.
Δευτερά σήμερα..Η χειρότερη μέρα της εβδομάδας..Τα κουδούνια ηχούσαν στα αυτιά μου και γω απλά δε μπορούσα να σηκωθώ από τα σκεπάσματά μου..Όμως έπρεπε γιατί επέμενε..Λογικά θα ήταν η Λίζα..Κάθε πρωί έρχεται και πάμε μαζί στην σχολή..Της άνοιξα και αμέσως έπεσε στην αγκαλιά μου..
“Με ανησύχησες πάρα πολύ Evelyn..Τι έχεις πάθει;” Με ρώτησε ανήσυχα.
“Απλά μη το συζητήσουμε άλλο. Θα σου εξηγήσω όταν έχω ηρεμήσει..Πέρασα πολλά..”Της είπα κοιτάζοντας την μελαγχολικά και εκείνη δεν είπε τίποτα..Απλά με έχωσε στην αγκαλιά της που τα λέει όλα..Προσπαθεί ακόμα και χωρίς λογία να με κάνει να νιώθω ηρεμη και πως όλα πάνε καλά.
Αυτό το κορίτσι το αγαπάω..Ξέρει τα πάντα για μένα και ποτέ δε με πίεσε για τίποτα..Με αφήνει να έχω το χρόνο μου και να τις τα λέω όταν νιώθω εγώ έτοιμη..Αφού βγήκα από την αγκαλιά της της έσκασα ένα μεγάλο χαμόγελο αφού ήδη είχα πάρει δύναμη και κατευθύνθηκα στο δωμάτιο μου να ετοιμαστώ..Άνοιξα τη ντουλάπα μου και έψαχνα τι να βάλω..Αφού κατέληξα σε ένα τζιν και ένα τοπάκι μαύρο έβαλα το μπουφάν μου πήρα την τσάντα μου και πήγα στην Λίζα..Βγήκαμε από το σπίτι και περπατώντας για την σχολή καθώς εμένα αρκετά κοντά λέγαμε αστεία και πείραζε η μια την άλλη..Ένιωθα ανακούφιση και χαρούμενη που πέρασε αυτό το μαρτύριο και ήμουν εδώ με την φίλη μου στην καθημερινότητα μου..
Φτάσαμε στην σχολή και κατευθυνθήκαμε προς την καφετερία που βρισκόμαστε κάθε πρωί ολη η παρέα και φτάνοντας είδα κάποιον στην παρέα που δεν είχα ξανά δει πλησιάζοντας δεν πίστευα στα ματιά μου. Τι κάνει αυτό εδώ; Και μάλιστα με την παρέα μου..Τα κορίτσια έτρεξαν να με αγκαλιάσουν και εκείνος με κοιτούσε σαν χαμένος..
‘’Evelyn από δω ο Ivan..Είναι ξάδερφος της Eva’s και θα είναι στη σχολή μας.’’ Μου ειπε όλο χαρά η Λίζα..
«Δεν ξέρω πως να αντίδρασω..σίγουρα αυτό δεν είναι καλό.. Νόμιζα πως ξεμπλεξα από όλα αυτά..» Σκεφτόμουν καθώς άρχισα να απομακρυνομαι από την παρέα με γρήγορα βήματα.. Πήγα στην τουαλέτα και μπήκα στην πρώτη άδεια τουαλέτα βρήκα και κλείστηκα μέσα.Θα χαιρόμουν πολύ να αφηνατε σχόλια όσοι το διαβάζετε για να ακούω προτάσεις και να ξέρω αν σας αρέσει.. ♥️
YOU ARE READING
Another human
RomanceΗ Evelyn είναι μια όμορφη κ συνηθισμένη κοπέλα όμως και τόσο διαφορετική παράλληλα και μπλεχνει με ένα όμορφο αλλα επικίνδυνο νεαρο που μπαίνει η ζωή της σε κίνδυνο συνεχώς μέχρι που ερωτεύεται έναν που είναι διαφορετικός από εκείνη και αντιμετωπίζε...