Another Human Part 4

6 1 0
                                    

Κλείστηκα στην πρώτη κενή τουαλέτα που βρήκα και ακούμπησα την πλάτη μου στην πόρτα.. Σκεφτόμουν και προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω τι είχε γίνει μόλις.. Αυτός που με απήγαγε ξάδερφος της φίλης μου.. Και ξαφνικά έρχεται κ στην σχολή μου..Δεν μπορω να καταλάβω πως έμπλεξα έτσι και γιατί συμβαίνουν όλα αυτά σε μένα…Από τις σκέψεις με έβγαλε το χτύπημα της πόρτας.. Γύρισα να ανοίξω και ήταν μπροστά μου εκείνος.. Με κοίταζε στα μάτια σαν χαμένος.. Αν δεν ήξερα τι άνθρωπος ήταν θα πίστευα ότι του ήρθε και εκείνου ξαφνικό που με ειδε εδώ.. Όχι όμως ήμουν σίγουρη πως ήταν ενήμερος..Πήγα να τον προσπεράσω και με έπιασε από τον καρπό του χεριού μου..Γύρισα και με κοιτούσε περίεργα..

‘’Δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση’’Μου ειπε με σοβαρό ύφος

‘’Δεν ήξερα ότι σπουδάζες εδώ.. ‘’Μου ειπε αφήνοντας μου το χέρι και αλλάζοντας το βλέμμα του αυτό

‘’Ναι σε πιστέψαμε.. Εχω μάθημα’’Είπα ψυχρά και κατευθυνθήκα γρήγορα στην αίθουσα που είχα μάθημα.

Και έχω το χειρότερο μάθημα εβερ.. Δεν με φτάνει ότι πέρασα θα χω και τον παράξενο καθηγητή να μας πρήζει.. Μπήκα στην αίθουσα και κατευθυνθήκα προς εκεί που καθόταν η παρέα μου.. Έκατσα πίσω από την Λίζα και την Εύα σε ένα θρανίο μόνη μου και μιλούσαμε μέχρι να αρχίσουμε.. Κάποια στιγμή βλέπω αερατο τον Ivan να μπαίνει και να έρχεται προς εμάς.. Έκατσε δίπλα μου σαν να μην συμβαίνει κάτι και χωρίς καν να με ρωτήσει.. ΠΌΣΟ ΑΚΌΜΑ ΥΠΟΜΟΝΉ ΝΑ ΚΆΝΩ; Προσπάθησα να ξεχάστω ακούγοντας στο μάθημα και απλά περίμενα να πέρασει η ώρα να βγω έξω.. Όταν ήρθε αυτή η ώρα τον προσπέρασα γρήγορα και πήγα προς την καφετερία με τα κορίτσια.. Εκείνος σαν πιστό σκυλάκι πίσω μας.. ΤΕΛΕΙΑ.

Κάτσαμε να πιούμε ένα καφέ αφού είχαμε μια ώρα κενό μετά 2 τελευταίες ώρες και θα φεύγαμε.

‘’ Evelyn τι επαθες εσύ και ήσουν εξαφανισμένη από την Παρασκευή’’ Με ρώτησε η Ευα

‘’ Απλά ήθελα λίγο χρόνο μόνη μου’’ Της απάντησα όσο πιο πειστικά μπορούσα και κοίταξα τον Ivan που με κοιτούσε και περίμενε την απάντηση μου.

‘’Σου συμβαιν-‘’ Συνέχισε την κουβέντα η Ευα

‘’Όταν νιώσει έτοιμη θα μας πει μόνη της’’ Την διέκοψε η Λίζα και με κοίταξε χαμογελοντας

Την κοίταξα χαμόγελοντας και συνέχισα να πίνω τον καφέ μου και κατά την όλη διάρκεια ο Ivan δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω μου.. Δεν μπορώ να πω ότι δε μου άρεσε.. Αλλά ήταν κάποιος που μου έκανε κακό.. Δεν μπορώ να είμαι στο ίδιο περιβάλλον μαζί του.. όμως είναι ξάδερφος της Εύας.. Και σαρεσει κιόλας... Μου απάντησε η σπαστική φωνή μέσα μου.. Τι χαζομάρες είναι αυτές.. Δεν γίνεται να μου αρέσει αυτός που θα μου έκανε κακό.. Όπως μου ρθε να μου φύγει από το κεφάλι..
Ο τσακωμός με τον εαυτό μου σταμάτησε όταν ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου.. Γυρισα και είδα τον Alex να με κοιτάει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.. Αμέσως χώθηκα στην αγκαλιά του και εκείνος μου χαιδεψε τα μαλλιά
Ο Alex είναι ένας φίλος μου που τον γνώρισα από την αρχή της φοίτησης μου.. Είναι πολύ καλό παιδί και πολύ όμορφος

‘’ Πάμε να περπατήσουμε ‘’ Μου πρότεινε οAlex και διέκρινα μια μικρή αναστάτωση στο πρόσωπο του Ivan
Αφού εγνεψα θετικά πήρα την τσάντα μου είπα στα κορίτσια ότι θα τα πούμε στην τάξη και αρχίσαμε να περπατάμε με τον Alex και να συζητάμε διαφορά.. Είπαμε για την σχολή για τις μέρες που είχαμε να βρεθούμε πως τις περάσαμε και φυσικά για την Erica.. Η Erica είναι αυτή που εντυπωσίασε από την αρχή της φοίτησης τον Alex και δεν ξέρει πως να το διαχειριστεί.. Αφού μιλήσαμε λίγο και είπαμε και άλλα διάφορα γύρισα στην αίθουσα γιατί ξεκινούσε το μάθημα.. Πήγα και έκατσα στις συνηθισμένες θέσεις που καθόμαστε με τα κορίτσια και τις περίμενα.. Αλλά αντί αυτές εμφανίστηκε μπροστά μου πάλι αυτός ο Ivan και μάλιστα έκατσε πάλι μαζί μου.

‘’ Απλά πες μου τι προσπαθείς να καταφέρεις; ‘’ Του είπα όλο νεύρα και εκείνος με κοίταξε νευριασμενα επίσης.

‘’Τι σου είναι αυτός ο Alex; ‘’Με ρώτησε νευριασμενος και αποφεύγοντας το βλέμμα μου αυτή την φορά.

‘’ Και σένα τι σε νοιάζει; ‘’ Του απάντησα ειρωνικά καθώς σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.

‘’ Σωστά δε με νοιάζει’’Μου φώναξε και πήρε τα πράγματα του και βγήκε έξαλλος από την αίθουσα.

(Πως σας φαίνεται;; Πείτε απόψεις και γνώμες για να μπορέσω να βελτιώσω τυχόν λαθοι.. Άμα συνεχιστεί και σας αρέσει θα ανεβάζω κάποια μαζεμένα όπως σήμερα που είχα χρόνο..
Αφηστε τα σχόλια σας θα χαρώ να τα διαβάσω.)



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Another human Where stories live. Discover now