-Tanıtım-

477 40 50
                                    

DÜZENLENİYOR.


Güçlü bilinen arkadaşlıklarımız sınanacak.

Masum zannettiğimiz bedenlerin, birer birer canavara dönüşümü izlenecek.

Güçlü bedenler, teker teker çökecek.

Bu kumpası kurup, beni hayatımda 4 aylık zorunlu reklam arasına sokanlar teker teker ortaya çıkacak.

Beni 4 aylık hapse mahkûm edenlerin sonları geldiğinde yalvaracaklar.

Bu süre zarfında, demirlikler arasında kalbimin içine kuyu kazan aşkım için elimden gelen her şeyi yapacağım.

Yüreğimde yer edinmiş olan için ortalık karışacak.

Konuyla ilgisi olsun veya olmasın, herkesin canı yanacak.

Gözyaşları; gözlerimize ördüğümüz duvarları, barajları yıkıp geçecek.

Temkinli olmaya çalışırken, kendimizi koşarken bulacağız.

Koşmak isterken, karıncalarla yarışacağız.

Düşman bildiklerimizin gerçek benliğine ulaşmak için tırnaklarımızla maskelerini kazacağız.

Bildiğim her şey birer birer değerini kaybederken, sürekli yükselişte olan bir şey olacak. O da bu yolda tek olmadığım. Adımlarımı yavaş ve emin olarak atmaya çalışacağım şu çetrefilli yolda, benimle birlikte müebbet yalnızlığım da olacak.

Bunların hepsi birer birer olacak; hepsi bittiğinde iyi veya kötü olsun, herkesin bir sonu olacak.

Ben Doruk Sav. Kalbimin temelli sahibi Alaska için geri geleceğim. Kardeşim dediğim Ali için geri geleceğim. Ev arkadaşım Tuna için geri geleceğim. Kız kardeşim diye tanımladığım Nefes için geri geleceğim. Yarım bırakmak zorunda kaldığım hayatıma geri döneceğim.

Ve tek başlayacağım bu yolda, tek başıma yürüyüp koşup, tek başıma düşeceğim. Zamanı geldiğindeyse tek başıma yoldan çıkacağım.

-------------------------------------------------------------------------------------

Müebbet Yalnızlığım, önsöz bölümüyle 1 Şubat'ta Wattpad'de!

Müebbet Yalnızlığım (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin