!! Zanim przeczytasz !!

233 11 5
                                    

Witajcie w Levi x Reader! Kompletnie nie wiem, dlaczego tutaj jesteście, ale jak już przyszliście, to poświęćcie chwilę na przeczytanie:


Książka zawiera:

- Przemoc (jak całe Attack On Titan)
- Wulgaryzmy (na razie będzie ich mało, ale są)


Na razie nie jestem w trakcie robienia Lemonka, z resztą - nigdy nie robiłam, dlatego na razie książka go nie zawiera. Zobaczymy w przyszłości, jak akcja się rozwinie, bo sama jeszcze tego nie wiem ;).


Aby uniknąć dodatkowo zbędnych pytań, na sam początek chcę zaznaczyć, że przeszłość Reader będziemy poznawać wraz z nowymi rozdziałami i rozwojem fabuły, żeby było bardziej ciekawie. Czasami będą pojawiać się drobne wątki, które będą na temat przeszłości, także czytajcie uważnie, jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć!


Z pewnością w trakcie pisania książki zrobię taki podsumowanie wszystkich wydarzeń z przeszłości, albo stopniowo będziecie poznawać te wydarzenia wraz z rozwojem książki. 


Rozdziały będą wychodzić co 1-3 dni, maksymalnie tydzień, w zależności od długości. Będę was informować , kiedy wstawienie rozdziału zajmie mi troszkę dłużej, z różnych powodów. Będę was informować na bieżąco, jak coś mi wyskoczy i wstawienie zajmie dłużej niż tydzień. Wtedy prosiłabym was o uszanowanie życia prywatnego :)


No dobra, to możecie zaczynać! Na koniec chciałabym wam życzyć miłego czytania całej książki, obyście z niej coś wynieśli :)

Skaza Levi x reader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz