|1| Seçim

2.7K 177 433
                                    

Narcissa Black

Peri Kızının Gözyaşı

*

Saçlarından tutulup sertçe yere savrulduğunda acıyla iç çekti. Ağlamalarına hıçkırıklar karışıyor, kıpkırmızı olan saç kökleri canını yakıyordu.

''Anne.'' dedi hıçkırıklarının arasında ''Ann-

Druella yere çöküp kızın kolunu tuttu ''Ne hakla!'' diye haykırdı küçük kızına ''Ne hakla onunla buluşmak için evden kaçarsın!''

''Anne..'' Narcissa gözlerindeki yaşları sildi hızlıca ''Yapma. O..'' güçlükle yutkundu ''O benim ablam.''

''Artık..'' kadının uzun tırnakları kızın kolunu sıktıkça beyaz teninde neredeyse yara açacak kadar derine batıyordu ''Ailemizde öyle biri yok.''

''Bunu yapamazsın.'' kolunu annesinin baskısından kurtarmaya çalıştı başarısızca ''Ondan öylece vazgeçemezsin! Sen nasıl annesin!''

Druella'nın sabrını taşıran son noktaydı kızın bağırışı. Tokat atmak için elini havaya kaldırdığında Narcissa yüzünü korumak için ürkekçe geriye çekilse de, Bella annesinin bileğine yapışıp onu durdurdu.

''Anne tamam.'' dedi sessizce. ''Bu kadar yeter. Hatasını anladı.''

''Hiç sanmıyorum.'' hırsla ayağa kalkarken küçük kızını öylece yerde bırakmıştı ''Eğer onu evden çıkarken gördüysen ve engel olmadıysan sen d-

''Uyuyordum! Yemin ederim.''

Druella derin bir nefes alırken üzerindeki ince sabahlığa biraz daha sarıldı. ''Değil onunla görüşmek, bu evde o kızın adını ağzınıza bile almayacaksınız. Duydunuz mu!?''

Narcissa burnunu çeke çeke başını sallarken Bella da annesine yatıştırıcı bir şeyler söyleyip sakinleştiğinden emin olduktan sonra odadan çıkardı.

''Cissy...'' Diz çöküp küçük kardeşinin çenesine dokundu ''Aklından ne geçiyordu.''

''Onu görmek istedim.'' dedi sessizce ''Onu çok özledim.''

''Özleyemezsin.''

''Ama-

''Cissy, hayır. Hala anlamıyorsun. Yaptığı şeyin hafife alınacak yanı yok. Ailemize ihanet etti.''

''Yalnızca aşık oldu.'' Narcissa iç çekti yalvarır gibi ablasına bakarken ''Ona bunu yapamayız Bella. Yaşadığımız onca anıyı birine aşık oldu diye çöpe atamayız.''

''Kanına ihanet etmek istemiyorsan, yapmak zorundasın.''

''Bella o bizim kardeşimiz.''

''Artık değil.'' genç kız omuzlarına dökülen kabarık siyah saçlarını topladıktan sonra ayağa kalkıp elini kardeşine uzattı. ''Kalk hadi, biraz uyu.''

Narcissa uzatılan ele karşılık vermedi, yerden destek alarak doğrulttu vücudunu. ''Peki ya...'' ablasının tam karşısında durdu ve gözlerine baktı ''Lucius'u değil de bir başkasını sevseydim, beni de bunun için terk eder miydin Bella?''

''Öyle bir aptallık yapmana müsade etmezdim.''

''Kalbime engel olabilir miydin? Hiç sanmıyorum.''

''İnan bana bu duruma düşmeni önlerdim Cissy.''

''O zaman neden Andromeda'ya engel olamadın?'' dedi sarışın kız sinsice gözlerini kısarken ''Çünkü sen de biliyorsun.. Duyguların önüne geçemezsin. Hatta en iyi sen biliyorsun.''

Narcissa Black ~ Peri Kızının GözyaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin