🖤2.BÖLÜM🖤

308 207 315
                                    

Merhaba arkadaşlar çok uzatmadan direkt bölüme geçelim istedim. Keyifli okumalar oy ve yorumu unutmayalım...

Yatakodasına girdikten sonra başıyla itlerine dışarı çık emri verdikten sonra bana döndü. Ben odanın içerisinde ona en uzak olan köşeye geçmiştim korkudan tir tir titrediğimin bile farkında değildim.

"Şşş sakin, sakin ol dediklerimi yaparsan ne sana ne de ailene zarar gelmeyecek tabii bu sandığın kadar da kolay olmayacak" dedi.

"Ne istiyorsun benden şerefsiz" dedim. Bu arada odadan içeri girdiğimizde itleri ağzımdaki bandı çıkarmışlardı gözlerimden de bağladıkları bezi çıkartmışlardı ama ellerimi çözmemişlerdi...

"Dideeeem, dideeem yazık olacak sana" dedi ve bana yaklaşarak saçlarımın bir tutamını kulağımın arkasına doğru itti. Ben geriye gitmeye çabalıyordum oysa ki odanın köşesindeydim ve kaçacak yerim yoktu.

Bir kaç saniye beni izledikten sonra kolumdan tutarak zorla beni ayağa kaldırdı.

Gözlerimin içine bakarak "Söyleyeceklerimi iyice dinle tekrar etmem!" Dedi düz bir ses tonuyla.

"O şerefsizden..." demişti ki sözünü kestim.

"O benim ilk aşkım son nefesim düzgün konuş" dedim bir anda.

"Senin ilk aşkın ben olmaya bilirim ama son nefesin olurum Didem. Tek senin son nefesin olmakla da yetinmem bilesin, o şerefsizin de kızınında son nefesi olurum bilginize Didem Hanım"

Evet evet itiraf ediyorum gerçekten korkuyordum şu an, kendim için değil, Ailem için, sevdiklerim için korkuyordum...

Üzerindeki ceketini çıkartarak bana yaklaştığı sırada korkuyla geri geri yürüyordum ki bir saniye bir saniye kapı dahi çalınmadan içeri girdi birisi ve ben göremiyordum hayır allahım hayır Feza olmasın bir kaç saniye geçtikten sonra koşar adımlarla yanımıza siyah takım elbiseli oldukça yakışıklı bir genç girdi ve hiç beklemediğimiz bir esnada birbirlerine bir kaç saniye baktıktan sonra adını bilmediğim genç sertçe yumruğunu o şerefsizin suratına geçirdi. O an içime doğan rahatlık hissi ve tavan yapan cesaretimle makyaj aynama, bağlı oldukları için iki elimle birden yumruğumu geçirip yerden bir cam parçasını aldığım esnada o ikisi yerde boğuşuyordu benim bile kendimden beklemediğim ani bir reflexle genci o itin üzerinden iterek elimdeki cam parçasını o şerfsizin kalbine bir saniye bile düşünmeden sapladım gencin beni şok içerisinde izlediğini biliyordum...

Ben ben bile ne yaptığımın farkında değildim içeriye Halil pisliğinin adamları gelmiş onu götürmüşlerdi...

Odada ben ve o adını bile bilmediğim genç kalmıştık sonra ben ani mide bulantımla kusmamak için kendimi zor tutarak banyoya koşmuştum klozete yetişemeden banyonun orta yerine kusuvermiştim. İşte o an yaptığım şeyin farkına varmıştım gözlerimin önünde defalarca aynı an canlanmıştı ve sonra ne olduğu ne bittiği hakkında hiçbirşey hatırlayamamıştım...

Feza;

Çenemi kıracak sekilde ağzımı kaplayan elin sahibi "şşş bak güzelim şimdi elimi çekeceğim ama bağırmayacaksın sana herşeyi anlatacağım ama önce anneni kurtarmamız gerekiyor bağırmayacaksın değil mi?" Diye sorduğunda başımı salladım ve yavaşça elini ağzımdan çektiğinde arkamı döndüm ve göz göze geldik. O an pek farkında olmamıştım umursamamıştım ama tüm kızların ağzını açık bıraktıracak kadar yakışıklı ve karizmaydı masmavi gözleri, kumral teni, kahve saçları ve kusursuz bedeniyle düşülecek tiplerdendi...

Bir dakikalık bir şoktan sonra neler gördüğüm aklıma geldi ve hızla banyoya koştuğumda annemi bu sefer yerde yan pozisyonda uzanarak kusmuğa baktığını görmüştüm hızla yanına koşup " anne" dedim ve o sırada o gençte banyoya elinde bıçakla girmiş annemin ellerini saran ipleri kesiyordu ipler gevşediği gibi annem bileklerini ovuşturdu sonra birlikte annemi kaldırdık önce anneme sıcak bir duş aldırdım sonra kıyafetlerinide giydirerek odadan çıktığımda bizi gördü ve sanki rahatlamış gibiydi bana döndü ve...

"Adın ne" diye sordu pis kaba şey seni öylemi denir her neyse.

"B-Ben Feza" dedim.

"Bende Demir" dedi ve elini uzattı

"Memnun oldum" dedim gülümseyerek.

"Bende"

"Peki şimdi ne yapacağız, nereye gideceğiz annem banyodan çıkana kadar sebebini bilmediğim bir şekilde gitmek istiyorum diye sayıkladı resmen"

"Sana herşeyi anlatacağım ama önce derhal buradan çıkıp gitmemiz gerekiyor"

"Peki nereye gideceğiz"

"Çok soru soruyorsunuz Bayan Soru Canavarı bana bırakın"

"Ta-tamam"

Biricik okurlarım her gece bir bölüm yükleyerek devam edeceğiz... biliyorsunuz uzaktan eğitim sizin gibi benide çok yoruyor ve gerçekten bizim ev gece haricinde sessiz olamıyor bu yüzden gece yazıp yüklüyorum. Hafta sonları daha fazla bölüm atacağım....
Birde size sorularım olacak :)
•sizce Feza ve Demir arasında birşey geçecek mi?
• Halil Harun'a zarar verecek mi?
•Didem ve Feza yaşadıklarını Harun' a anlatacaklar mı?
•sizce Demir kötü biri mi, Didem ve Feza' ya zarar verecek bir şey yapar mı?
Son olarak
•kitabın içeriği hakkında yorum yapar mısınız?
Merakla bekliyor olacağım

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin