Merhabalar arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir ...
Çok uzatmak istemiyorum oy kullanıp yorum yaparsanız çok sevinirim.
Sizleri seviyorum, keyifli okumalar dilerim...Kabuslarla dolu rüyalar görmüştüm annemin yanımda olmadığını, annemin götürüldüğünü görmüştüm... Gözlerimi açtığımda karşımda uyuyan annemi görünce rahatlayıp, derin bir iç çekerek arkamı döndüm Demir'e bakmak için. Demir yoktu birden ayağa kalktım ve...
"Demir, Demiiiiir!"
Demir mutfaktaymış koşarak yanıma geldi ve...
"Niye bağırıyorsum kızım sen"
"Uyandığımda seni göremeyince..."
"Şşş tamam sakinleş hiçbir yere gitmeyeceğim söz"
"Günaydın bu arada"
"Sana da günaydın"
"Kahvaltı hazır " diye seslendi mutfaktan.
"Hazır mı ne ara hazırladın, neden beni uyandırmadın" dedim ağzıma bir birtane kızarmış patates atarak.
"Uyandırmak istemedim. Neyse boşver onu da anneni uyandırmamız lazım"
"Emin misin?"
"Bütün gün uyuyacak değil ya er ya da geç kalkacaktır bari kahvaltısını yapsın"
"Aynen doğru diyorsun"
"Hadi sende şu tabakları al da sofrayı kuralım"
"Tamam..."
"Anne"
"Didem Hanım"
"Anne uyan artık"
Annemi hafifçe dürttükten sonra gözlerini açtı ilk söylediği şey...
"Lütfen rüya olsun, lütfen bana kabus gördüğümü söyleyin" oldu. İçim parçalanmıştı...
"Didem Hanım lütfen önce kahvaltınızı yapın şu an bunları konuşmamamız daha iyi"
"Anne söz veriyorum her şeyi halledeceğim, her şey çok güzel olacak."
"Harun nasıl o pislik ona bir şey yaptı mı?"
"Hayır anne babam iyi kahvaltımızı yaptıktan sonra ararız"
"Tamam" dedi annem babamı düşünüyordu biliyorduk bende babamı düşünüyordum ya babama bir şey olsa... O adamı kendi ellerimle öldürürüm .
"Didem Hanım siz elinizi yüzünüzü yıkayın kahvaktı hazır" ne kadar da iyi biriydi Demir. Sanki yanımızda o varken bize zarar veremeyecekler gibi geliyordu.
Annem birkaç dakika sonra yanımıza dönmüştü. Yüzünün rengi gitmiş sanki bir günde 10 yıl yaşlanmış gibi duruyordu.
"Siz şöyle oturun ben çayı alıp geliyorum" dedi Demir ve mutfağa doğru yöneldi. Çaylarımızı alıp yanımıza döndü.
"Ölmüş mü?" diye sordu annem
"Bu sabah öğrendim yaşıyor" annem keşke ölseymiş der gibi bakarken ben rahatlamıştım annemden şikayetçi olsaydı kanıt yok diye içeri alınabilirdi.
"Keşke geberseydi" dedi annem.
"Ne zaman döneceğiz" diye sordum konuyu değiştirmek için.
"Biraz durulsun ortalık döneriz"
"Peki"
"Tamam"
"Bir de çok yakın 2 arkadaşım Kuzey ve Görkem birazdan buraya gelecekler rahatsız olmazsınız değil mi?"