26 Aralık, 2020
"Oğlum, günaydın. Seni sürekli birisi arıyor, telefonuna bak artık!" gözümdeki bandı çıkarıp gözlerimi açmaya çalıştım.
Annem telefonun ekranını bana çevirmiş öyle bakıyordu. Ekrandaki 'Jiminie hyung 💞💘(5) ' yazısını görmemle bütün uykum aniden açılmıştı.
Heyecanla telefonu elinden aldım ve daha fazla bekletmeden tekrar aradım.
Efendim Jimin hyung? Bir sorun mu var?
Hayır, uyandırdım mı seni? Çok özür dilerim. Ben sadece günaydın demek için aramıştım.
Hayır uyandırmadın, anneme yardım ediyordum da telefon odamda kalmış. Bu arada günaydın hyung.
Sana da günaydın. Bugün müsait misin? Benim dışarıda birkaç saatlik işim var da, onun ardından buluşsak mı diyecektim. Sana vermek istediğim bir şey var.
Duyduğum şeyle heyecanlanmış, karnıma ağrılar girmişti. Ne vereceğini merak etmeye başlamıştım bile.
Olur, olur. Benim de dışarıda biraz işim var, bavul hazırlayacağım da kıyafetlerim pek uygun değil. Yeniden kıyafet alacağım. Sen de bana eşlik etmek ister misin?
Çok teşekkür ederim! O zaman saat üç gibi okulun aşağısındaki alışveriş merkezinde buluşalım olur mu? Ben orada olacağım.
Tamam hyung, ben şimdi hazırlanıyorum. Orada görüşürüz. Kendine çok dikkat et.
Sen de Jungkook!
♢♢♢
Telefonu kapattıktan sonra hemen kahvaltıya indim ve anneme kahvaltıyı hazırlayabilmesi için yardım ettim.
"Günaydın anne! Yemekten sonra dışarıya çıkacağım haberin olsun." ilk defa bu kadar mutlu uyanmıştım ve haliyle herkes şaşırmıştı.
"Tamam oğlum, bir şey mi oldu?"
"Hayır, Japonya'ya gideceğiz demiştim ya, bavul hazırlayabilecek kadar düzgün kıyafetimin olmadığını fark ettim. O yüzden birkaç kıyafet alacağım, bir de hediye." hediye alacağımı ağzımdan kaçırmıştım, hiçbir şey olmamış gibi masaya oturdum.
"Öyle kaçamazsın küçük oğlan! Anlat bakalım, kime bu hediye?" tek kaşını kaldırmış, sorgular gibi bakıyordu.
"Hiç, arkadaşıma."
"Hıh, ben göreceğim o arkadaşını yakında. Anneyim ben!" hoşnut olmayan bir gülümsememle yemeğimi hızla bitirip, koşarak odama çıkmıştım. Eğer biraz daha masada kalsaydım annem her şeyi bütün ayrıntılarıyla öğrenmek isteyecekti.
Odama çıktığımda bütün heyecanım tekrar yüzüme çarpmıştı. Ben Jimin hyung ile buluşacaktım! Heyecandan yerimde duramıyordum.
Hızlıca ufak bir duşa girdim ve yüz bakım rutinlerimi yaptım. Bugün normalden daha yakışıklı olmalıydım.
Yüzüme dakikalarca krem, tonik gibi şeyleri sürdükten sonra birkaç dakika bekledim ve saçımı taramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Misletoe | kookmin
Fanfiction𝖧𝖾𝗋𝗄𝖾𝗌𝗂𝗇 𝗒𝖾𝗇𝗂 𝗒ı𝗅𝖽𝖺 𝗈𝗅𝗆𝖺𝗌ı𝗇ı 𝗁𝖺𝗒𝖺𝗅 𝖾𝗍𝗍𝗂𝗀̆𝗂, 𝗎𝖿𝖺𝗄 𝗍𝖾𝖿𝖾𝗄 𝖽𝗂𝗅𝖾𝗄𝗅𝖾𝗋 𝗈𝗅𝗎𝗋. 𝖡𝖺𝗓ı𝗅𝖺𝗋ı 𝗀𝖾𝗋𝖼̧𝖾𝗄𝗅𝖾𝗌̧𝗂𝗋, 𝖻𝖺𝗓ı𝗅𝖺𝗋ı 𝖽𝖺 𝖻𝖾𝗅𝗄𝗂 𝖼̧𝗈𝗄𝗍𝖺𝗇 𝗀𝖾𝗋𝖼̧𝖾𝗄𝗅𝖾𝗌̧𝗆𝗂𝗌̧𝗍𝗂𝗋 𝖻𝗂�...