*6 lat później*
Minęło już sześć lat odkąd ósemka naszych przyjaciół nawiązała kontakty nie do opisania, ale co sie tak naprawde między nimi wydarzyło.
Minsung:
Tak naprawde okazało się iż Lee wcale nie wie jak sie gra na gitarze, więc jego "uczeń" musiał pobierać nauki z innych źródeł aka internetu. Aby Pani Han tego nie podejrzewała, ponieważ Minho potrzebował pracy, aby utrzymać trzy koty to Jisung nauczył swojego nauczyciela jego przedmiotu.
Zbliżyli sie nie można powiedzieć, że nie, lecz pewnego razu Jisung przyszedł naje- tzn pod wpływem narkotyków to starszego i ujawnił swojego zwierza.
W taki sposób Minho z Jisungiem przypieczętowali swoją jeszcze nie rozpoczętą miłość, później wzięli potajemny ślub na Filipinach oraz zaadoptowali sto dwadzieścia siedem kotów w tym sto rudych dwadzieścia białych i siedem łysych. Amen.
Seungin:
O nich w zasadzie nic nie wiadomo, zakochali sie w sobie i uznali, że najlepszym pomysłem będzie przeprowadzka do Kenii, żeby opiekować sie małymi czarnymi dziećmi. Amen.
Chanlix:
Australijska restauracja okazała sie tak naprawde być Polska, więc po zjedzeniu tuzin pierogów ruskich, lecz z biedronki poszli do jakiegoś najbliższego hotelu sie wyrzygać.
W środku okazało sie, że najpierw muszą wynająć pokój, więc to zrobili i poszli rzygać. W pierogach prawdopodobnie był gen Januszostwa, gdyż żal im było nie skorzystać z tego pokoju jak już wydali na niego tyle pieniędzy.
Tak naprawde był to sex hotel, który przyjął w swoje kręgi dwóch młodych chłopców. Tak skończyli jako małoletnie męskie prostytutki, ale Chan uznał, że Lix ma dobrą dupe i wziął go za żone. Amen.
Hyunbin:
O nich także wiadomo mało, jednak z tego co mi wiadomo dziewczyna z którą umawiał sie Changbin była lesbijką i miała dziewczyne o imieniu Sana, więc Seo został gejem.
Jedynym nie kryptogejem którego znał był Hwang, który miał na pierwszym krasza, więc poderwanie go poszło mu szybko.
Jednak po liceum rozstali sie, a Changbin został emo raperem w kanałach z widownią w postaci szczurów. Amen.
_______________________________________
[319 słów]Z góry chce przeprosić was bardzo jak nawaliłem z tym ff jednak nie jestem już stay i chciałem to jakoś zakończyć zamiast "elo to koniec" i no.
Dziękuje każdemu kto to czytał, ponieważ ma to naprawde duży zasięg mimo, że ja nawet nie wiem co było wcześniej.
Przepraszam wszystkie stays, trzymajcie sie!😿❤
CZYTASZ
Stray kiss || Minsung, Seungin
Fanfictionᴍɪɴʜᴏ - ɴᴏᴡʏ ɴᴀᴜᴄᴢʏᴄɪᴇʟ ɢɪᴛᴀʀʏ ᴊɪsᴜɴɢᴀ ᴊᴇᴏɴɢɪɴ - ᴋʀᴀsᴢ sᴇᴜɴɢᴍɪɴᴀ ˢʰⁱᵖʸ ᵖᵒᵇᵒᶜᶻⁿᵉ: ᶜʰᵃⁿˡⁱˣ, ᶜʰᵃⁿᵍʲⁱⁿ ᶜᶻᵃᵗ, ᶠˡᵘᶠᶠ, ᶻᵐⁱᵉⁿⁱᵒⁿʸ ʷⁱᵉᵏ, ˢᵏᶻ ⁿⁱᵉ ⁱˢᵗⁿⁱᵉʲᵉ, 3ʳᵃᶜʰᵃ ʲᵘᶻ̇ ᵗᵃᵏ miłego czytania! !UWAGA! to mój pierwszy fanfik w takim stylu więc pierwsze rozdziały...