Cože. Co teď. Utekl. Šel jsem rychle za ním a narazil jsem do dveří když se zamkl v pokoji, začal jsem na dveře bouchat. „Kapitáne! Otevřete! Prosím! Levi!!" .....nic....tohle nemá cenu....
Přestal jsem bouchat na dveře a odešel. Došel jsem do jídelny a sedl jsi k ostatním.
„no a pak- ....Erene, děje se něco?" Řekl Armin. „co...ale nic"
„Erene, poznám když lžeš!" Mikasoooo.
„vážně se nic neděje....jen....asi....................budu táta"
Potom bylo ticho....
Sakra
Sakra
Sakra
„COŽE?!?!!?!!!!!" To není dobrý..
„jak to myslíš?!"
„o čem to mluvíš?!"
„kdo je ta holka?!"
„kdy se to stalo?!"
Tohle postupně všichni říkali. Co jim mám říct, nemůžu říct něco ve stylu 'no víte vyspal jsem se s naším kapitánem a teď mě nesnáší a čeká moje dítě', to fakt ne.
„no... já... měl jsem Fervor...a... dělal jsem se s Kapitánem Levim..." Řekl jsem a zase bylo ticho. To není dobrý.
„jak to myslíš" zeptal se Connie. „Jak asi, a je to tvoje vina! Kdyby jsi ho ke mě nepustil nic by se nestalo!"
„tak promiň....nemohl jsem ho odmítnout" řekl potichu. „ale mohl, achjo, to je jedno, co budu dělat"
Podíval jsem se na ostatní, zase bylo ticho, neví si rady.
„Ehm...asi tady nemá problém jen Eren.." Armin? Co tím myslí? „o čem to meleš?"
„Já...jsem taky těhotný...jsem v měsíci...a táta je....Jean.."
....co....to nemyslí vážně....„nenenenenenenenenene!!! To nemyslíš vážně Armin!"
„Slyšel jsi moc dobře Yeagre!" Zakřičel Jean. Asi má pravdu. Ale i tak. Armin je můj nejlepší kamarád. A teď čeká dítě s mým nepřítelem.
Podívám se na ně.
Vypadají šťastně. Asi to je dobře. Jestli mu Jean nějak ublížit, zaplatí za to!