kaza

75 5 4
                                    

(Yıl 2012 pazar izmir)

"Hadi kalk bakalım prenses"

Duyduğum  sesle bir anda ne olduğumu şaşırdım, gözlerimi açmaya çalışıyordum ama göz kapaklarım açılmak istemiyordu,  babamın sesi olduğunu anlıyordum,
ama gözümü kesinlikle açamıyordum.

gözümü açmadan "efendim babacığım "dedim.

"Hadi kalk güzel kızım bugün seni lunapark 'a götüreceğim. "

Bir anda gözlerim fal taşı gibi açılı verdi "Nee! lunapark'mı ?"

"Evet... güzel kızım lunapark"

Babamın boynuna atladım,babam beni kucaklayarak lavaboya götürdü yüzümü yıkayıp, kuruladım ve aşağıya indik annem kahvaltıyı hazırlamıştı bile.

Babam"ohh ahsenim bu ne güzel kokular "dedi babam hep anneme ahsenim derdi.
Sonra babam annemin alnını öptü ve beni sandalyeme oturturdu,

" Ah rıza abartma her zamanki kahvaltımız işte"

"Yok,yok bugün bi başka güzel olmuş ahsenim."

"Annem güzel kızım uyandınmı aminem "

Gülümseyerek cevap verdim,  "Evet annecim babam beni lunapark'a götürücekmiş biliyormusun anne"

Annem başımı okşayarak "evet bilmezmiyim annecim ama dikkatli olmak şartıyla gideceksiniz tamam mı kuzum"

Başımı evet der gibi salladım.

"Hadi bakalım masaya kahvaltı etmeden gidilmez,yoksa hemencecik yorulursun birtanem bunun için yemek yiyip güçlü olman gerek."

"Tamam annecim " hızlı,hızlı yemeğimi yemeğe başladım.

"Hop!biraz yavaş ol şampiyon, boğazında kalıcak"

Gerçekten'de nefes alamıyordum çünkü çok heyecanlıydım,lunapark için.

"Babacığım ben yemeğimi bitirdim hadi gidelim"

"Tamam birtanem hadi ellerini yıka montunu giy gidelim "

"Rızacığım biraz acele etmiyormusunuz sanki?"

"Yok ahsenim acalemiz yok, sen merak etme "

"Baba ellerimi yıkadım hadi gidelim"

"Tamam prenses"

"Aminem biraz sakinmi olsan, bak koşturmak yok çok,çok terleme ve babanın sözünden çıkma"

Annemin yanağından öpüp "Tamam anneciğim." dedim.

Babamın elini sıkıca tuttum ama annemin yüzünde büyük bir endişe vardı,Sanki ne olucağını bilirmiş gibi!
El sallayıp arabaya bindim tabiki arka koltuğa oturdum kemerimi taktı babam.
"Rahatmısın prenses ."

"Evet rahatım babacığım "

"E, o zaman yolculuk başlasın!"

Babam arabayı çalıştırdı yola koyulduk babama neler yaptığımı anlatıyordum çünkü, babam çalışıyor ve bizi görmesi çok mümkün değil.

Babama laf anlatırken aniden bir fren sesi duyuldu,kulağımda tek o ses yankılandı o fren sesi bir kadına  çarpıp farklı yöne sapmış, oradanda denize düşmüştü araba,daha sonrasını hatırlamiyorum.

(Yazarın anlatımıyla)

Araba denize düştükten sonra herkez oraya toplanmıştı, bir yandan çarpılan kadına bir yandan denize düşen arabaya yardım etmeye çalışıyorlardı.

Çarpılan kızı, hastaneye amine ve babasını su altında arıyorlardı, haberi alan ahsen hanım ise ne olduğunu bilememiş şok içerisindeydi, bağırmak yakarmak istiyordu ama yapamıyordu bağıramıyordu, yakaramıyordu öldüklerini veya ölmediklerini, bilmiyordu, 16 saat aramadan sonra amine çıkarılmıştı su altından o küçük bedeni sırıl,sıklam olmuştu.
Ahsen hanım,koşarak aminesine koştu

"Annem, aminem nolur kuzum uyan, ben yanındayım birtanem."

Ama,hâlâ rıza bulunamamştı çıkarılmamıştı

Merhaba, ben uykucu kedi ama artık uyumak yok. sizinleyim artık burada sizinleyim sık sık bölümler atıcam merak etmeyin, şimdi kendimi tanıthayım 15 yaşındayım ön yargılı davranıcaksınız biliyorum ama davranmayın minoşlarım evet tabiki fikirlerinizi söyleyeceksiniz hatta bu benim için çok iyi olur kendimi düzeltebilirim yaşım hariç sgjsjwj

Hikaye hakkında biraz konuşmak istiyorum, çok güzel bir kitap olucağını biliyorum ve sizde çok seveceksiniz, bu bölüme size kaynağı anlatmak istedim. yıllar öncesine amine 8 yaşındayken yaşadıklarını anlattım herşeyin başlangıcını anlattım. Bölümler gecikmeyecek merak etmeyin öpüyorum sizi<3

BASKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin