Merhaba ben Alessi Frankie Hope 14 yaşındayım eskiden adı çok güzel olan ama son 50 yıldır adı Harmless olan okulda büyüdüm.Hayır yani,gerçekten orada büyüdüm.Profesör Adelina'nin dediğine göre; büyük annem ve büyük babam,annem ve babam bu okulda ölmüş.Büyük annem ve büyük babam burada Profesörlermis büyük annem bir koruyucu büyük babamsa bir büyücüymüş okulu düzenin etkilemesinden korkuyorlarmis ve herkese olduğu gibi birgün onlara da gelmisler.Okulu arbede yasanmadan teslim edin demişler,büyük annem "Bunun için cesedimi çiğnemeniz lazım!Kanımın son damlasina kadar bu okulu koruyacağıma yemin ettim ben!"demiş.O canilerse sadece gülmüş,hem büyük annem hem büyük babam gerçekten kanının son damlasına kadar okulu korumak için cabalamis büyük annem gerçekten çok iyi bir koruyucuymus ama sonunda anahtar diye geçen daha onceden kimsenin duymadığı özelliğe sahip birini getirmişler o gelmiş okulun sınırına bir adım kala büyük anneme bakmış gülümsemiş ve kalkanın içinden geçmiş bu yaşanırken büyük annem birden yere yığılmış büyük babam hemen yanına gitse de artık çok geçmiş,büyük annem ölmüş.
Buna çok sinirlenen büyük babam gücünün kontrolünü yitirmis.Hevn denilenlerden büyücü birine düello teklif etmiş.Düello başlamış büyük babam adama çok ağır büyüler gönderiyor ama bunu yaparken fazla enerji harcıyor ve kendini tüketiyormuş sonunda vakitsiz fazla güç harcamaktan ayakta duracak kadar bile enerjisi kalmamış ve yere çökmüş düellonun başından beri bu ani bekleyen adam büyük babama lanet üstüne lanet atmış ve öldükten sonra bile ona acı çektirmeye devam etmiş.
Annem ve babam tüm bu olanları görmüş o zaman benim yaşlarımdaymışlar aceleci ve düşüncesiz biri 14 yaşında da olsa o adamlara saldirabilirdi ama hem annem hemde babam gayet aklı başında insanlarmis asla birsey yapmamış okul ele gecirilince bile tepkisiz kalmışlar,fazla tepkinin dahi ölümlerine sebep olacağının farkındaymislar.
Okulun ele geçirildiği gün o neredeyse yarım asırdır uygulanan kurallar açıklanmış
《▪》
Aşağıdaki kurallara 3 ten fazla kez uymayanlar kim olduğuna ve ne gücü olduğuna bakılmaksızın tüm okul önünde idam edilecektir.1-Size ne söylenirse sorgulamadan yapacaksınız.
2-Okul dışında büyü yapmak yada özel güç kullanmak kesinlikle yasaktır bunu yapan 3 haftalik cezaya maruz kalır.
3-Büyücülere asasız büyü öğretilmeyecektir.
4-Aşk ve gönül ilişkilerine girenler 3 hafta cezaya maruz kalır ve içten güçlü bir kahkaha atarsanız 3 hafta cezaya kalırsınız.
5-Her mektup kontrol odasında incelenecektir.İnceleme odasına getirilmeyen mektupların sahipleri
5 hafta cezaya maruz kalır.
6-Gücünü kontrol etmeyi öğrenemeyenler 12 hafta cezaya maruz birakilacaktir.
7-Hicbir Profesör isyan ve benzeri şey cikaramaz buna teşebbüsün cezası 3 yıl cezadir.
《•》Çok katıydi kimsenin beklemediği kadar katıydı kurallar ama herkesin takıldığı nokta bu değildi.Ceza hep tek birseyden sabit birseyden bahsediliyor gibi duruyordu herkes cezayı merak ediyordu.Ne olabilirdi ki?Yani en kötü ölürüz diye dusunmuslerdi ve o kadar yanılmışlardı ki...
Hepsi o cezayı teker teker ve en kötü şekilde öğrendi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
harmless
Nezařaditelnékitabın Harry Potter evreniyle bir alakası yoktur.Bazı şeyler benzeyebilir ama kitap çok farklı bir evrende geçiyor.