1 Ay Sonra
Arzu'dan
Her yerim ağrıyordu.Dün gece çok kötü dövmüştü şerefsiz. Evet evlenmiştim o lanet olasıca adamla evlenmiştim.Ve sadece kısa bir elbise giyidim ve pnun yanına şirkete öyle gittim diye dayak yemiştim.Bu şekilde okula gidemezdim ailemin karşısına çıkamazdım aslında bu durumu kullanıp annemlere gidip biz geçinemiyoruz ayrılıcaz desem ilk önce Mert beni döver sonra annemin bir sürü dırdırını çekerdim.Yataktan kalkıp aynanın karşısına geçtim.Dudağım patlamıştı.Bide yetmezmiş gibi akşama geldiğimde yemek hazır olsun deyip çıkmıştı.Gerçekten bu kadar mıydı yani nasıl bir adamdı bu halbuki hiçte öyle gözükmüyordu.Birden canavarlaşmıştı.Tamam bana dokunmadı ama vurmasıda gerkmiyordu.Banyoya girip serin bir duş aldım sonra yüzüme genk gelsin diye pudra sürüp eyelinyer çektim ve üzerime kapri onun üzerinede kareli gömek giydim.Yatağı toplayıp aşağı indim saat 12ydi hemen dağılan oratılığı topladım.Sonra mutfaya girip tavuk kızarttım ardından pilav yaptım ve salona geçtim.Saat 4 olmuştu 2 saat sonra Mert eve gelecekti birde kapıya kormular dikmişti.Sanki evden kaçıcaktım.Ama ant içmiştim asla ama asla onunla konuşmıyıcaktım.Trip atıcaktım.Bana yaşattığı acıyı ona duygusal olarak yaşatacaktım.Tabi ne kadar duygusu varsa.
Mert'ten
şmesinden sonra arabama atlayıp evin yolunu tuttum.Kabul ediyorum Arzu'ya çok sert davranıyordum ama oda benim zıttımı gidiyordu ben onu ne kadar çok severken filmlerdeki adamları çok yakışıklı buluyordu.Dün onu çok uyarmama rağmen yine kısacık bir elbise giyimişti en sonunda sinirlenip dövmüştüm.Evet biliyorum tam bir şerefsiz gibi davramıştım.Ama ben ona kıyamazken o istemiyo diye ona dokunmazken ailemin baskısına rağmen ondan çocuk beklemezken onun yaptıkları hiçte adil değildi.Evet sert bir insandım ama kimse değiştiremezdi.Ben buydum böyleydim.Asla özür dilemeyecektim yani umarım dilemezdim.Arabayı evin önüne park edip eve doğru yürüdüm.Anahtarla kapıyı açtığımda salona doğru yürüdüm tv açıktı fakat Arzu uyuyodur.Onu uyandırmadan yanağından öptüm ve kucaklayarak odamıza taşıdım.
BUGÜNLÜK BU KADAR SİZİ SEVİYORUM :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik mi?
RomanceOnların ki mecburi bir evlilik.Küçükken aileleri tarafından beşik keltmesi yapılan Arzu ve Mert evleniyor.Böyle saçma bir şeye ne kadar karşı çıksa da Arzu Mert'in ona olan aşkını bilmiyor ve zamanla Arzu'da kocasına bir ilgi duymaya başlıyor.Bakalı...