Resmen oturmuş onu bekliyordum.Bu nasıl bir saçmalıktı Allah aşkına.Ne dengesiz bir adamdı bu böyle umursamıyor hemde bana akşama hazır ol diyor.Napacak ki bu akşam bana.Tabi ki de dediğini yapmayacaktım.O gelmeden gidip yatacaktım.Kaldırmazdı her halde.Gerçi o dengesi herifin naptı belli olmazdı kesin ne istiyorsa bana yapardı.Gitmeliydim bu evden evet kesinlikle gitmeliydim.Odama koşup küçük bir valiz çıkardım bir kaç eşyamı aldım.Ve koşarak kapıya geldim.Kendimi nasıl dışarı attığımı hiç hatırlamıyorum.Hemen bir taksi çevirip Ezgi'nin evinin yolunu tuttum.Annemlere gidemezdim hemen beni ele verirlerdi.En iyisi Ezgiye gitmekti.Telefonumu çıkartıp Ezgiyi aradım.
- Ezgi size geliyorum evde misin?
-Hayır kanka noldu cafedeyim.
-Tamam oraya geliyorum.Bu arada bu akşam sende kalsam bir sorun olur mu?
-Hayır kanka da noldu anlatsana çatlıyacam meraktan.
-Gelince anlatırım.
-Tamam.
Taksiye yolu tarif ettikten sonra arkama yaslandım.Çok yorgundum nasıl böyle bir şey olabilirdi resmen zorba bir adamla evlendirildim ve ben bu adama deli gibi aşığım hem ondan nefret ediyorum hemde ona aşığım.Bu nasıl boktan bir şeydi Allah aşkına.Taksicinin bana seslenmesiyle daldığım düşüncelerde çıkarak gözlerine baktım ''Ne var''dercesine.
-Abla arkadaki arabayı tanıyor musun.Selektör yapıp duruyor napalım.
Arkamı dönmemle Mert'i görmem bir oldu.Hayır ya nasıl beni bulmuştu bu manyak.Duramazdım durursam bana çok kötü şeyler yapabilirdi.
-Lütfen devam edelim.
-Ama abla...
-Lütfen dedim.
Taksici aynı hızda devam edince sinirlenip bağırdım.
-Biraz hızlan be adam.
Aniden fren sesi ile öne doğru savruldum.Mert yolumuzu kesmişti.
-Abla...
-Tamam görüyorum.
Taksiden inerek koşmaya başladım beni yakalamaması lazımdı yakalarsa çok kötü şeyler olucaktı.
Arkamdan gelme gelme be adam ne istiyorsan benden ben sana istediklerini veremem ki zaten.
-Arzuuu!!
-Mert lütfen gelme peşimden!
hem koşuyor hemde ona gelmemesi için yalvarıyordum.
-Dur yoksa kötü olucak!! Arzu dur dedim!!
-Durursamda kötü olucak bırak beni lütfen.
Birden kolumdan çekilmesiyle sert bir gövdeye çarpmam bir oldu.Elimdeki valiz yeri boylarken ben Mert'in ateş saçan gözlerine bakıyordum.Evet onu çok seviyordum aşıktım ona ama çok korkuyordum ondan.İnsan sevdiğinden korkar mıydı hiç ama ben korkuyordum işte.
-Cezan ikiye katlandı kedicik!
-Ayı bırak beni!
-Ne dedin sen!
-Mert lütfen bak yalnız kalmalıyız ikimizde lütfen bırak gidiyim.
-Sen benimsin ve benim olan benim yanımda kalır!
Birden havalanınca ne olduğunu şaşırdım.Mert beni kucağına almıştı arabaya doğru götürüyordu.Sırtına kaçıncı yumruğumu indirdiğimi hatırlamadan bir şaplak yedim popoma!
-Pislik!Ayı!Bırak beni adi herif!
-Çok konuşuyorsun kedicik cezan üçe katlanacak.
Arabanın önüne geldiğimizde ön tarafa fırlatıldım resmen.Sürücü koltuğuna geçen Mert'e yalvaran gözlerle bakıyordum beni bırakması için ama fayda etmeyecekti biliyordum.Arabayı o kadar hızlı sürüyordu ki midem bulanmaya başlamıştı.
-Mert yavaşla lütfen.
Mert beni her zamanki gibi dinlemeden hızına hız katarak yoluna devam etti.Evin önüne geldiğimizde midemin bulantısından ölüyordum.Arabanın kapısı açılıp içinden sürüklenmeye başlayınca korkum büyüdü.Kesin bu gece çok kötü şeyler olacaktı.
Kapının kulubuna anahtarı geçirdi ve kapıyı büyük bir ustalıkla açtı.Yere fırlatılmamla saçlarıma yapışan elleri hissetmem aynı anda gerçekleşti.Ben nasıl böyle bir adama aşık olmuştum.Bu kadar mı sadistleşmiştim?
-Demek kaçtınız he Arzu hanım demek beni bırakarak kaçtınız!Benden kurtulabileceiğini düşündün ne yazık!Benden kurtulamazsın Arzu bunu o kafana sok yoksa ben şekilde sokucam bunu aklına!
Saçımdan çekilen ellerle birazda olsa rahatlamış hissettim kendimi hemen doğruldum yattığım herden ve kafamı tuttum.Dediği şeylerle dünya etrafımda dönmeye başlamıştı.
-Şimdi yukarı benim odama çık ve hazırlan eğer geldiğimde hazır olmazsan bu işi zorla yapıcam ve bundan da büyük bir zevk duyucam.
dediği şeylerle gözlerim yırtılacakmış gibi açıldı.İşte ben bu anı yaşamamak için kaçmıştım çok sevdiğim adamdan.Gerçi beni sevmeyen bir adamı da nasıl seviyorsam ona ayrı bir mallıktı.
Lafını ikiletmemem gerektiğini çok iyi biliyordum çünkü dediğini yapacağımdan hiç bir şüphem yoktu.Hatta emindim.Ağır adımlarla odasına ilerledim.Bütün oda,eşyalar dönüyordu adeta.Bu nasıl bir duyguydu birazdan burada bir sürtük gibi kullanılacaktım ve eskisi gibi o sevdiğim şerefsiz adam yüzüme dahi bakmayacaktı.Yatağa oturdum.Ben sürtük değildim benim bir sevgilim bile olmazdı ama şimdi nasıl olucaktı nasıl yapacaktım böyle bir şeyi ben bunu yapamazdım.Olamazdı.
Kapının hızla açılmasıyla korkuyla adamıma baktım yakışıklı ama bir o kadarda kaba olan adamıma.Giyidiği gömlekten bütün kasları belli oluyordu.Gerildiğimi hissettim.Napacaktık biz şimdi.
-Uzan.
Acaba yalvarsam yapar mıydı hala kıyar mıydı bana.Gözlerimi sımsıkı kapamamla bana sımsıkı sarılan kollarla baş başa kalmış oldum nasıl yani.Gözlerimi açtım ve sadece gömleğini çıkarmış bir Mertle karşılaştım.Nasıl yani napıyordu bu adam.
-Uyu kedicik sadece uyu.
Duyduğum sesle rahatlamıştım yani düşündüğüm gibi bir şey olmayacaktı.Bunun düşüncesiyle kendimi huzurlu gecenin kollarına atmıştım.Daha doğrusu Mert'in kollarına demeliydim.
SELAM GENÇLER BEN GELDİM 1 AY SONRA YENİ BİR BÖLÜM GELDİ.ELİMDEN GELDİĞİNCE YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM ARTIK.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik mi?
RomanceOnların ki mecburi bir evlilik.Küçükken aileleri tarafından beşik keltmesi yapılan Arzu ve Mert evleniyor.Böyle saçma bir şeye ne kadar karşı çıksa da Arzu Mert'in ona olan aşkını bilmiyor ve zamanla Arzu'da kocasına bir ilgi duymaya başlıyor.Bakalı...