4. BÖLÜM

814 27 1
                                    

DERİN:

Yemekler gelmişti ben hala bundan sonra ne yapacağımızı düşünüyorken düşüncelerimi adamın sesi böldü bize adının kıvanç olduğunu söylediğinde Damla da hiç durmadan kendinin ve benim ismimi söyledi. Kıvanç arada bir bana bakıyordu.Sanki bize birşey söylemek istiyordu..

KIVANÇ:

Sessizce yemeğimizi yiyorduk ben arada bir Damlaya bakıyor sorucağım soruya nasıl bir tepki vericeğini çözmeye çalışıyordum. Artık dayanamayıp sordum

-Kızlar biriniz annemin gelini olabilirmisiniz?

Aslında aklımda ki cümle bu değildi. Kafamı kaldırıp kızlara baktım.İkisi de çok şaşırmıştı. Derin aniden sandalyeden kalktı ve Damlayı da kaldırdı. Onların kalktığını gördüğüm zaman ben de kalkıp Derin in kolundan tuttum.Lütfen bir dinleyin dedim. Damla da Derine dönüp bunun mutlaka mantıklı bir açıklaması olduğunu söyledi. Ve onlara herşeyi anlattım. Kızlar gerçekten şaşırmışlardı. Damla birden kalkıp bizim bir tuvalete gitmemiz lazım değilmi Derin dedi. Derin başını salladı ve masadan uzaklaştılar..

DAMLA:

Kıvanç ın bize anlattıklarından sonra içimde ona yardım etme isteği doğmuştu Derinle birlikte tuvalete gidip konuşmuş ve onu zor da olsa ikna etmiştim tabiki "kıvanç ın annesinin gelini" ben olmayacaktım çünkü benim eski de olsa bir sevgilim vardı. Masaya gittiğimizde Kıvanç ın yerinde duramadığını gördüm. Gidip oturduk.Söze Derin başladı Kıvanç a isteğini geri çevirmeyeceğimizi ama bizim de şartlarımızın olacağını söyledi. Kıvanç sanki dünden razıymış gibi kabul etti ve garsondan kalem ve kağıt istedi. Kalem ve kağıt geldiğinde Derine uzattı ve şartlarını buraya yaz dedi. Derin ile birlikte şartlarımızı yazdık ve kağıdı kıvanç a verdik. Kıvanç Derin e anne ve babasının yanında gerçekten birbirlerini seviyormuş gibi davranmasını istedi ve Derin de kabul etti.

KIVANÇ:

Bana teklifimi kabul ettiklerini söylediklerinde çok mutlu olmuştum

Ve şartlarını da kabul etmiştim birkaç şey daha konuştuktan sonra kalktım ve kızlara hadi yeni evimize gidelim dedim. Onlar arabaya giderken ben de hesabı ödedim ve arabaya binerek yola çıktım..

Annemin GeliniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin