''Hadi Canım !''

119 4 4
                                    

Ben hayal,18 yaşındayım ailevi durumum pek iyi değil.Annemle yaşıyorum .Babam bizi ben küçükken terk etmiş.

Yine sabah yatağımın ucundaki alarmla uyandım.Burslu olarak Doğa Kolejine gidiyorum.Ytaktan kalktığım gibi banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Aşağı indiğimde annem yemek hazırlamaya tenezzül etmeden bir sandviç hazırlayıp bırakmış !

Bende bunu beklerdim zaten , hiç bir zaman benimle ilgilenmezdi.Babamın olmamasına rağmen.Sandiviçi yemeyip tekrar yukarı çıktım evet yemek yemeden üstümü giymeye pek alışkın değilim gibi bir şey karışık bir kişiliğim var.

Formamı giyip yüzümü renklendirmek için kalın uzun kuyruklu bir eyeliner sürdüm ve parlak bir nemlendirici sürdüm.İşimin bittiğini anladığımda aşağı inip, rengarenk olan vanslarımı giydim.Okula gitmek için otobüs durağıan yürüdüm zaten 5 dk falandı ev ile durak arası.Durakta beklemekten kıçım donmuş kulak memelerimden buz sarkıyordu resmen.En sonunda otobüs geldi otobüse bindiğimde her yerin dolu olduğunu förüp derin bir 'of' çektim.Bu kısa etekle ayakta durmaktan utanıyordum.Ne yapayım hepsi kısaydı hiç bana 'uzun alsaydın saf kız' falan demeyin.

Otobüs maceramda bittiğine göre inip okuluma gideyim değil mi yani ?!?

Fazla arkadaşım yoktu zaten.Sevmezdim arkadaş ortamını ve zenginler fazla şımarık oluyorlar yani bazıları.

tanıtım geldiii !!!!!! <3

ciddiyetsiz !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin