4.Ο ξαδερφος μου

36.3K 175 15
                                    

Είναι Κυριακή απόγευμα και όπως κάθε μέρα είμαι στα παιδιά, φοράω ένα τζιν μαυρο σορτσάκι και μια κοντή άσπρη μπλούζα.

Είμαι ξαπλωμένη στον καναπέ και το κεφάλι μου ακουμπάει στην κοιλιά του Δημήτρη. Του σηκώνω την μπλούζα και αρχίζω να τον γλείφω και να τον δαγκώνω χαμηλά στην κοιλιά του.

«Τι κανεις;»
«Καλά είμαι εσυ;»
«Χρι! Δεν εννοώ αυτό.»
«Γιατί δεν σ αρέσει;»
«Όχι δεν μου αρέσει σταματά το»

Συνεχίζω να κάνω αυτό που έκανα χωρίς να δίνω σημασία σε αυτά που λέει και στην τελική αν δεν του άρεσε αυτό που του έκανα θα με έδιωχνε.

Αφού είδα ότι έχει δημιουργηθεί ένα μικρό κόκκινο σημάδι σταμάτησα. Του κατέβασα το παντελόνι και άρχισα να κάνω το ίδιο κοντά στο μποξεράκι του.

Μετά από λίγο του κατεβάζω το μποξεράκι και αρχίζω να παιζω με τον τεράστιο πουτσο του. Τον βάζω όλο στον στόμα μου, όσο χωράει δηλαδή, και αρχίζω να τον γλείφω και να τον ρουφάω.

Κοιτάω με την άκρη του ματιού μου τον Δημήτρη και φαίνεται να το απολαμβάνει. Σιγουρεύομαι όταν μου πιάνει τα μαλλιά και αρχίζει να μου ανεβοκατεβάζει το κεφάλι με τον ρυθμό που του αρέσει.

Σηκώνομαι από πάνω του και με την βοήθεια του βγάζω το σορτσάκι μου μαζί με το κόκκινο μπραζιλ μου. Κάθομαι πάνω στον καυλωμενο πουτσο του και αρχίζω να ανεβοκατεβαίνω αυτός μου πιάνει την μέση και με κουνάει πιο γρήγορα πάνω του.

«Αυτό είναι λάθος το ξέρεις έτσι;»
«Απλά σκάσε και απόλαυσε την στιγμή.»

Μου ρίχνει μια δυνατή σφαλιάρα στον κωλο με αποτέλεσμα να φωνάξω δυνατά. Μου πιάνει τον λαιμο με δύναμη και ενώνει τα χείλια μας. Μου δαγκώνει το κάτω χείλος και βαζει την γλώσσα του στο στόμα μου.

Είχα σταματήσει πλέον να κουνιέμαι και το μόνο που κάναμε ήταν να φιλιόμαστε και να με χουφτώνει.

«Ξέρεις ότι δεν θα τελειώσουμε ποτέ αν συνεχίσουμε να φασωνομαστε.»
«Χαχα ναι Χρι το ξέρω.»

Μου πιάνει την λεπτή μέση μου και αρχίζει να με κουνάει μέχρι που τελειώνουμε και οι δυο. Ντυνόμαστε και συνεχίζουμε να βλέπουμε την ταινία.

«Αυτό δεν σημαίνει κάτι απλά είχαμε καυλες και ξεσπάσαμε ο ένας στον άλλον.»
«Δεν είμαι μωρό Δημήτρη»
«Ναι δεν είσαι μωρό είσαι το δικό μου μωρό»

Και οι δυο ξέραμε ότι αυτά ήταν λόγια του αέρα. Συνεχίστηκε αυτό με τον Δημήτρη μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Δεν το έχουμε συζητήσει ποτέ, όπως λέει και αυτός «απλά είχαμε καυλες»

Sex in Greece Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ