1.Ο θετος αδερφος

60.7K 240 12
                                    

Είναι η τριτη φορά μέσα στην εβδομάδα που ξυπνάω με καυλες. Ονειρευόμουν πάλι τον Αγγελο, τον θετό μου αδερφό. Χωρίς να χάσω ωρα βάζω το χέρι μου μέσα από το δαντελωτό μου μπραζιλ και αρχίζω να τρίβω πολύ γρήγορα την κλειτορίδα μου. Οι φωνές μου δεν άργησαν να ακουστούν όπως και το χτύπημα στην πόρτα...
«Χριστίνα όλα καλά?»
«Αχχ ναι»
«Τι είπες?» άνοιξε την πόρτα και κατευθύνθηκε κατά πάνω μου. Προσπάθησα να του κρυφτώ αλλά οι σιωπηλοί αναστεναγμοί που συνέχιζαν να βγαίνουν από το στόμα μου με πρόδιδαν.
«Μήπως χρειάζεσαι κάτι?»
«Ναι!!!» ανέβηκε πάνω μου και εγώ ένιωθα ανάμεσα από τα πόδια μου το μεγάλο του καυλί που ανυπομονουσα να μπει μέσα μου.
«Σε θέλω Άγγ....» έβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου και άρχιζε να το κουνάει βίαια. Το έβγαλε και μου το έδωσε να το γλείψω.
«Μπράβο καλό πουτανακι. Για να δούμε τι μπορείς να κανεις και με αυτό» και μου έδειξε τον τεράστιο πουτσο του. Αμέσως κατέβασα το μποξεράκι του και τον έβαλα όλο στο στόμα μου, εκείνος μου τράβαγε τα μαλλιά και με πίεζε ώστε να τον βάλω όλο μέσα μου. Ξαφνικά με σταματάει και με βάζει στα τέσσερα, με χαστουκίζει στον κωλο και μπαίνει με δύναμη μέσα μου. Νιώθω τα υγρά μου να στάζουν και αυτός να μου τραβάει τα μαλλιά δυνατά. Οι φωνές μας ακούγονται παντού και το κρεβάτι είναι έτοιμο να σπάσει. Νιώθω ότι θα τελειώσω.
«Τελείωσε για μένα καυλα μου»
«Αχχχ ναιι» μόλις τελείωσα με γύρισε ώστε να τον κοιτάω και έχωσε τον πουτσο του στο στόμα μου. Αρχισα να τον γλείφω στο κεφαλάκι και στην συνέχεια να τον βάζω όλο μέσα μου ώσπου τελείωσε στο στόμα μου. Τα κατάπια και μετά μου έβαλε ένα δάχτυλο στο στόμα μου και καθώς το εγλειφα μου τσιμπούσε τις θηλές.
«Μπράβο πουτανακι μου. Ήσουν καλό κορίτσι σήμερα» με έριξε στο κρεβάτι και άρχισε να γλύφει το μουνι μου και μέσα σε δευτερόλεπτα ήμουν για ακόμα μια φορά υγρή. Έβαλε 2 δάχτυλα μέσα μου και άρχισε να τα κουνάει τόσο γρήγορα που ούτε να αναπνεύσω δεν μπορώ.
«Αχχχ ναι έτσι»
«Έτσι πουτανακι μου. Θέλω να σε ακουω να φωνάζεις»
«Άγγελεεεε αχχχχ»
Τελείωσα για ακόμα μια φορά και μου έδωσε να γλυψω τα δάχτυλα του που ήταν μες τα χυσια μου.
«Εμείς οι δυο θα τα ξανά πούμε πουτανακι»

Sex in Greece Donde viven las historias. Descúbrelo ahora