Σήμερα αποφάσισα να πάω στο αγαπημένο μου μπαρ. Εκεί που πάνε αυτές που θέλουν one night stand. Βάζω το μαύρο παντελόνι μου και το μαύρο πουκάμισο μου. Παίρνω τα κλειδιά τις μηχανής, πατάω το γκάζι και εξαφανίζομαι.
Αφού φτάσω στο μπαρ, μπαίνω μέσα και κάθομαι στα μεγάλα σκαμπό περιμένοντας το επόμενο θήραμα μου.
«Γεια σου όμορφε. Τι θα πάρεις;» με ρωτάει η μπαργούμαν.
«Εσένα» δεν έχω ξανά πάει με μπαργούμαν στην δουλειά της απλά όταν τελείωνε με την δουλειά της πηγαίναμε σπίτι της. Στην προκειμένη περίπτωση όμως είναι πολύ όμορφη και από όσο βλέπω έχει πολύ μεγάλο κωλο.«Σε δυο έχω διάλειμμα» μου λέει καθώς δαγκώνει πονηρά τα χείλια της. Παίρνανε τα λεπτά και την παίρνω από το χέρι κατευθύνοντας την στην τουαλέτα. Εκείνη μου λέει ένα ναζιαρικο «όχι» και με τραβάει σε κάποιον άλλο χώρο.
Μπαίνουμε μέσα και μου φαίνεται σαν αποθήκη αφού έχει παρά πολλά ποτά.
«Πολύ καλύτερα τώρα» της απαντάω καθώς την πιάνω από τον κωλο και την σηκώνω ενώ εκείνη τυλίγει τα πόδια της γύρω μου και αρχίζει να μου φιλάει τον λαιμό.Την βάζω να ξαπλώσει σε ένα τραπέζι που βρισκόταν στην αποθήκη και της βγάζω γρήγορα την μπλούζα. Την φιλάω στο στήθος και εκείνη μου τραβάει τα μαλλιά, σε κάποια φάση σταματάει και σηκώνεται ώστε να φτάνει για να ξεκουμπωσει το πουκάμισο μου. Το καταφέρνει με ευκολία και το αφήνει στο τραπέζι.
Σηκώνομαι από πάνω της με αποτέλεσμα να κάνει μια παραπονιαρικη γκριμάτσα. Πιάνω στα χέρια μου μια σαμπάνια, που βρισκόταν στην αποθήκη μαζί με αλλά ποτα. Την ανοίγω καθώς πλησιάζω την μπαργούμαν, της βγάζω το σουτιέν και βάζω το στόμιο του μπουκαλιού πάνω στο στέρνο της. Ανατρίχιασε και αναστέναξε μόλις άρχισε το κρύο υγρό να ρέει πάνω της.
Ανεβαίνω πάνω της και αρχίζω να γλείφω το κρύο υγρό. Εκείνη αναστενάζει και μου γραντζουναει την πλάτη. Αφού γλυψω όλο το υγρό αφαιρώ την φούστα της και στην συνέχεια βγάζω το παντελόνι μου.
Βάζω προφυλακτικό και μπαίνω με δύναμη μέσα της. Κουνιέμαι πολύ γρήγορα και αυτή αναστενάζει. Έχει έχει ρίξει το σώμα της πίσω ενώ κρατάει τον σβέρκο μου. Την γαμαω δυνατά και το ευχαριστιέται. Την γυρίζω ώστε να βλέπω τον κωλο της και μπαίνω με δύναμη μέσα της. Συνεχίζω να κουνιέμαι γρήγορα ενώ της ρίχνω χαστούκια στον κωλο. Της τραβάω τα μαλλιά και εκείνη σπάει την μέση της.
«Τελειώνω» μου λέει με όση δύναμη της έχει απομείνει, ενώ αναστενάζει.
Συνεχίζω και νιώθω τα υγρά της και τρέχουνε πάνω στην πουτσα μου. Την δίνω δυνατά και τελειώνω. Βγαίνω από μέσα της ενώ πρώτα της δώσω ένα χαστούκι στον κωλο μετά παίρνω τα ρούχα μου
ντύνομαι και φεύγω αφού πρώτα την χαιρετίσω.Σορρυ που άργησα να ανεβάσω:(
Υπάρχει μια καινούργια ιστορία στο προφίλ μου αν θέλετε μπορείτε να την διαβάσετε λέγεται «Last chance»