1'

2.1K 34 0

Nisa'
Şu an Çekya'daki arkadaşlarım Lexa,Sara,Matei,Lukáš ile vedalışıyorum ve ben her zamanki gibi ağlıyordum ama napim çok duygusal biriyim ve sonuçta onları uzun süre göremeyeceğim.Evet size kendimi tanıtayım ben Nisa Bölükbaşı normalde Çekya'da yaşıyordum ani bir karar ile isviçrede yaşayan en yakın arkadaşlarımdan olan Lale ile babamın memleketi olan Türkiye'de üniversite okumaya karar verdim,verdik.Ben çok bir yerlere bağlı kalabilen biri değilim burda sıkıldım ve gitmeye karar verdim. Türkiye'ye gidiyorum demin ismini saydığım arkadaş grubum benim için o kadar çok değerliler ki yaklaşık 6 yıldır aramızda mükemmel bir bağ var.
Lexa:Nisa, budeš mi tak moc chybět, neplač, rozplakala jsi mě také, a pokud nechceš jít, zdá se mi, tak stejně nechoď, ale všechno je dohodnuté.
(Nisa seni çok özleyecegim ağlama bak beni de ağlattın,hem sen gitmek istemiyor muydun bana kalırsa gitme zaten ama her şey ayarlandı birbirimizi sık sık ziyaret edeceğiz zaten hem yanlız değilsin Lale de seninle birlikte olacak .)
Pavlina:Ano, Nisa Lexa má pravdu, často si voláme, přijď a obejmi tě, zlato.(Evet Nisa Lexa haklı birbirimizi sık sık ararız zaten gel sarılayım sana bebeğim.)
Ben ağlıyordum onlar da ağlıyordu gerçekten aramızdaki bağ çok farklıydı.
Sıra erkeklere gelmişti canım kız kardeşlerimin sevgilileri olan Matei,Lukáš erkek kardeşlerim
Nisa:Matei, jestli rozrušíš mé sestry Lukáše, rozpadneme se.(Matei,Lukáš kız kardeşlerimi üzerseniz bozuşuruz ona göre) dedim hem gülerek hem ağlayarak sjxmxhsjs
Matei,Luká:Nedělej si starosti, Nisi, nevadí jim to, staráš se o sebe dobře, máme tě moc rádi, pokud něco potřebuješ, jestli je problém s muži, okamžitě odletíme.(gözün arkada kalmasın nisa sen onları boşver kendine cok iyi bakıyosun seni çok seviyoruz bir şeye ihtiyacın olursa,erkeklerle ilgili bir sıkıntı olursa anında uçar geliriz.)derken aynı anda ikisinin ortasına girerek sarıldım.
Onlarla vedalaştıktan sonra onlardan ayrıldım ve eve geldim Istanbul'da okul kaydımız,ev hepsi ayarlanmıştı zaten bavulum hazırdı annemlerle yemek yedik biraz sohbet muhabbet falan filan derken çoktan vakit geç olmuştu
Nisa:mom daddy iyi geceler sizi seviyorum rüyanızda beni görün ahahaahha diyip ikisinin de yanaklarına sulu kocaman öpücük bıraktım ve odama çıktım bavulumu son kez kontrol ettim ve görüntülü Lale'yi aradım
Nisa:Aşkımm napıyooossunn
Lale:Napim aşkım bavulu kontrol ettim işte annemlerle yemek falan yedik öyle sen napıyosun
Nisa:Ben de aynı,Lale yaa çok heyecanlıyımm
Lale:Ben dee sonunda ev arkadaşı oluyoruz inanamıyooorrumm
Nisa:Ahahahha her şey hayal ettiğimiz gibi oluyo o kadar mutluyum ki
Lale:Eveet iyi ki varsın nisoş seni çok seviyorum
Nisa:Lalem sen de iyi ki varsın ben de seni çoook seviyorum aa bu arada babamlar gelmiyo benimle ben uçakla gelicem direk
Lale:Kanka nasıl olcak öyle,motor nasıl gelcek?
Nisa:Babamlar gönderecekler,normalde geliceklerdi ama babam'ın Rusya'ya gitmesi gerekiyo annem beraber gidelim dedi bi kaç günlük kaçamak yaparız falan dedi ben de çok ısrar etmedim kendim giderim dedim onlar da tamam dediler zaten 1 ay sonra amcamların yanına trabzona gelicekler
Lale:Aa ne güzel tamam o zaman,kanka zaten eğer uçak rötar falan yapmazsa 30 dakika arayla havaalanına iniyoruz ben beklerim seni geçeriz beraber eve
Nisa:Tamamdır o zaman aşk öpüyorum kocaman seni yarın görüşürüüz, konuşuruz yine zaten iyi geceler
Lale:İyi geceler sister
Lale ile konuştuktan sonra 8273839 tane alarm kurup direk uykuya daldım.
Basarız senin de yarana tuz
Mermiler sıcak lan havalar buz
Korkma bak bize, geleni vurr diye alarmım çalarken sabah hem uyanmam kolay olsun diye hem de çok sevdiğim bir rap şarklı olduğu için 10.kez kapattığım alarmı 11.kez tekrar kapatırken saate baktım 08.00 eyvaaaahhh diyerek kalkıp hemen lavobaya gittim duş aldım,her sabah yaptığım bakım rutinimi halledip rimel ve parlatıcımı sürüp,üstümü giydim ve parfüm sıkıp banyodan çıktım.
Nisa'nın Kombini

Saate baktığımda 09

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saate baktığımda 09.30'du tam odadan çıkıyordum ki telefonumun çalmasıyla telefonuma bakıp lalenin aradığını görünce telefonu açtım
Lale:Günaaaydınn hayatımmm
Nisa:Laliş ne bu enerji günaydın
Lale:Çok heyecanlıyım hayallerimiz gerçek oluyo farkında mısın tabikide enerjik olucam
Nisa:Ahhahaha,naptın çıktın mı evden?
Lale:Çıkıcam yarım saate sen?
Nisa:Ben'im 20 dakikaya çıkmam lazım yoksa uçağı kaçırıcaaam kapatıyorum ben aşkım ararım seni ben
Lale:Tamam,öpüyorum seni
bavulumu alıp odadan çıktım annemler uyanmış,kahvaltılarını yapıyordu.Ben normalde sabahları erken kalkıp koşuya çıkarım kahvaltı olarak da yulaf yani hafif şeyler yerim annemlerle sadece haftasonu kahvaltı yapardım tabi artık yapamayacağım ama :((
(Jana anne de türkçe biliyormuş gibi varsayalım)
Jana Mom:Güzel kızım günaydın
Nisa:Annem aşkımm günaydın
bir yandan konuşuyordum bi yandan annemi öpüyordum hsnxhdmsn
Bekir Daddy:Günaydın kızım kıskanıyorum amaaa
Nisa:Aa daddy kıskanma diyip hemen babamın yanına gidip onu da öptüm
Nisa:Ee hadi geç kalıcam uçağımın kalkmasına yarım saat kaldı
Bekir Daddy:Tamam kızım hadi çık sen dışarı geliyorum ben
Nisa:Tamammm
Şu an arabadaydık uçağımın kalkmasına yaklaşık 10 dakika vardı
Nisa:Baba hadi biraz daha hızlı 10 dakika kaldı
Bekir Daddy:Tamam kızım sakin ol geldik
evet gelmiştik hemen apar topar arabadan indim annemle babama sarıldım ve vedalaştık.Koşarak uçağa yetişmeye çalışıyordum çünkü 5 dakika kalmıştı.Hemen pasaport işlemlerini hallettikten sonra uçağa doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladım şükür yarabbim diyerekten uçağa bindim zhnxhznzn uçak 5 dakikaya havalandı şu an ne mi yapıyorum hayatımı sorguluyorum çünkü gerçekten çok yorucu karışık bir hayatım var aslında hiç bir sıkıntım yok hayatı zorlaştıran benim çünkü aynı anda 8272829 tane şey yapmaya çalışıyorum ah bu arada kendimden bahsedeyim biraz adımı biliyorsunuz zaten 19 yaşındayım 6 dil biliyorum,gezmeye bayılıyorum,bir çok sporla uğraşıyorum ama daha cok boksla uğraşıyorum hız tutkunu bir manyağım beni heyecanlandıran tehlikleli şeylerle uğraşmayı seviyorum ayda bir dağa tırmanırım falan filan ilerleyen zamanlarda tanıyacaksınız beni zaten.
Barış'
Alarm sesiyle uyandım ve saate baktım saat 10.00 sıçtık diyerek hemen yataktan fırladım çünkü 13.00'da maçımız vardı odadan koşarak berkanın odasına daldım
Barış:Amk çocuğu kalk lan geç kalıcaz bak hiç duyuyor mu şerefsiz BERKAAAN KAAALKK
berkan benim bağırmalarıma hiç kulak vermeden yorganı kafasından yukarı çekti sen misin lan kalkmayan gittim banyodan kovaya su doldurdum döktüm tepesinden aşağıya tabiki de berkan şu an bana fena şekilde küfürler saydırıyordu ben de hemen odama kaçtım kapıyı kilitledim ve duşa girdim banyoda işlerimi hallettikten sonra kapıyı yavaşça açtım Allahtan deli berkan kapıda beklemiyodu berkanın odasına doğru yöneldim kapıyı açtığım gibi berkanın yakama yapışması bir oldu
Berkan:Lan piç ne yaptığını sanıyosun sen böyle şeylere sinir olduğumu bilmiyor musun
Barış:Tamam lan bırak yakamı sorry ama geç kaldık berkan sonra devam edersin ağzıma sıçmaya
Berkan saate baktı ve kafasını salladı hemen evden çıktık basketbol sahasına 20 dakika içinde vardık üstümüzü değiştirip direk ısınmaya geçtik maçın başlamasına 5 dakika vardı ve seyirciler çoktan gelmişti ortam bugün diğer günlere göre çok daha kalabalıktı ve düdüğün çalmasıyla maç başladı bugün nedense çok sert oynamak istiyordum ve cidden öyle oynuyordum şu an,veee bir sayı aldık 1 saat sonra maç bitti ve tabikide biz kazandık o kadar çok yorulmuştum ki
Barış:Helal lan güzel maçtı
Berkan:Harbiden kardeşim tebrik ederim iyi iş çıkardık bugün
Barış:Kanka aşırı yoruldum ya bir yerlerde bir şeyler yiyelim eve geçelim bugün evde takılalım
Berkan:Tamam hadi duş alıp çıkalım
Berkanla işlerimiz hallettikten sonra hemen bir mekana geçip bir seyler yedik ve eve gittik.
Barış:Hadi gel bir şeyler izleyelim
Berkan:Kanka aç sen netflix'den bir seyler ben bize bira getireyim
Barış:Tamamdır
Berkanla beraber akşama kadar evdeydik ama şu an odalarımızda ayrı ayrı takılıyorduk,yapacak bir şey bulamayınca uyumaya karar verdim.
Nisa'
Yess beee sonunda uçak iniyordu ve ben İstanbul'a gelmiştim o kadar çok mutluyum ki.Uçak iniş yapınca hemen indim ve telefonumu çıkardım Lale'yi aradım.
Nisa:Nerdesin aşkım indin mi
Lale:Sağa bak bakalım
diyince hemen sağa döndüm ve lale'yi görmem ile onun yanına koşmam bir olmuştu.

NB|An enviable love storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin