Bölüm~3

0 0 0
                                    

Yoongi

Olaylardan tamtamına bir hafta geçmişdi ve Hae iyileşiyordu artık. Gerçekten ona çok borçluydum.

Eski karımın erkek arkadaşının tuttuğu adam yüzünden az kalsın kızımla ölecekdim oracıkda. Yeni ameliyat olduğum için hiç bir şey yapamamışdım ve bir kız sayesinde kızım ve ben kurtulmuşduk.

Minik kızımın ağlamasıyla tüm düşüncelerimden kurtuldum ve onu kucağımda sallamaya başladım. Ağlaması hiç susmuyordu ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Aklıma gelen fikirle hemem Hae'yi aradım. Ve onun evime gelmesi için rica ettim. Çünki geçen günde Sarah onun kucağında uyumuşdu.

Kapının çalmasıyla Hae'nin geldiğini düşünerek, kucağımda Sarah'la kapıyı açmaya gittim. Ama gördüğüm yüzle kapıyı yeniden kapatmaya kalkışdım. Başaramamışdım, piç kocası kapıyı açmayı başarmışdı. Evet gelen benim kahbe eski karım So-Youn'du.

"Sikdir git!"

"Düzgün konuş karımla!"diyerek bağırmışdı

"Karınıda sikerim senide piç herif! Size sikdirin gidin dedim!"

"Yeter Yoongi. Kızıma bakmaya geldim. Ve böyle giderse bebeği alacağım. İstesende, istemesende"

"Bokumu alırsın! Bebeğim deme! O senin bebeğin üç ay önceydi, şimdi değil! Ve bir daha geri gelmemek üzere sikdir ol!"

"SANA DÜZGÜN KONUŞ DEDİM PİÇ!" üzerime doğru gelmeye başlamışdı. Bende arkadan bize şaşkın şaşkın bakan Hae'yi gördüm. Kendime gelerek bağırmaya başladı.

"Hey! Dur orda!"

Ve piç olduğu yerde durdu. Hae'yi dikkatlice süzerek, dudağını ısırmışdı.
"Seni orospu!" yüzüne attığım yumrukla sendelemişdi. Bense bebeği Hae'nin kucağına vererek piçi dövmek için haraket edeceğim sırada So-Youn bağırarak dikkati kendine çekdi

"Yeterin be! Hadı kocacım sende yanıma gel. Onu döverek ellerini kirletme."iyrenc bir sesle sanki tatlıymış gibi konuşmaya başlamışdı

"Kendi kirli olanlar, başkalarınıda kirli olarak görürlermiş. Çok fakir beyinlisiniz." ortaya Hae atılarak konuşmuşdu.

"Sende kimsin be? Yoongi hangi sür-/

"Nişanlımla doğru konuş So-Youn! Sürtük sensin o değil!"

"Nişanlın mı? Ne çabuk buldun."

"Sen evliyken bulduğunda bende böyle şaşırmışdım So-Youn. Ve ne zaman buldum, nasıl buldum seni ilgilendirmez. Son kez diyorum SİKDİRİN GİDİN EVİMDEN!" bağırarak ikisinide evden atmışdım. Sonunda gitmişlerdi.

Hae ile birlikde oturma odasına geçdik. İkimizde aynı koltukta oturarak Sarah'a dikkatlice bakdık.

"Özür dilerim Hae... Hem sen yaran yeni iyileşirken bebeği sana verdim, hem de öyle yalan söyledim. Gerçekten çok üzgünüm. Ama kızımı benden almasından korkuyorum. Ve gördüğüm üzere ameliyatlı kolum hala iyileşmedi ve böyle bir şey söylemeseydim gitmeyeceklerini biliyordum. Bebeği benden ala bilirlerdi. Gerçekten öz-"

"Yoongi, özür dileme. Sorun değil gerçekten. Ama onların kim olduğunu sormak isterim?"

"O kadın benim eski karım, onun yanındaki o piçde onun kocası. Üç ay öncü beni aldattığını öğrendim ve bebekle beni yalnız bırakarak gitmişdi. Onun çok parası varda o yüzden. Şimdi ise babamın Sarah'a ofisini ve parasını bırakdığı için bebeği istiyor." ellerime bakmaya başlamışdım. Çok kötü bir haldeydim ve gerçekden boğuluyordum artık. Bebeğimi nasıl kurtarırdım diye düşünerek geçiyordu günlerim.

"Peki, bebeği aldıkdan sonra ne yapacaklar?"sorduğu soruyla onun yüzüne bakarak konuşmaya başladım

"Her şeyi kendilerine götürecekler ve bebeğide bir kenara atacaklar. Bundan eminim. Ben So-Youn'nu bir kaç aydır tanımıyorum. Onu 8 yıldır tanıyorum. Ve onun nasıl kötü biri olduğunu biliyorum. Ama her şeye rağmen onu çok sevmişdim."

"Sana yardım etmek istiyorum Yoongi. Yanlış anlama, Sarah'ı kurtarman için sana yardım edeceğim. Ve karındanda kurtulmuş ola bilirsin. Ama yardımım karşılıksız olacak. Senden hiç bir şey istemiyorum. Ne para nede başka bir şey. Her şey Sarah için yapmak istiyorum." yüzüme dikkatlice bakmaya başlamışdı. Ne söyleyecekdim ki? So-Youn'dan sonra kadınlarla söhbet kurmak,onlara güvenmek bile istemiyordum. Ama gerçekten Hae'nin bana yardım edeceğine inanıyordum. Bizim yüzümüzden kendini yaralamışdı ve Sarah sadece onunla mutluydu.

"Tamam, yardımına ihtiyacım olacak gerçekten. Her şey için teşekkür ederim" söylediklerimi dikkatlice dinledikden sonra yüzüme gülümsedi. Sonra ise kucağında sessizce uyuyan Sarah'a bakdı ve yanağına bir kaç öpücük bırakdı.

-------------------------------------------------------------

Destiny?~M.Y.GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin