sakın!sesiz ol!

196 19 0
                                    

(Arkadaslar bölüme baslamadan önce uzun zaman dır yazmadığımı gördüm özür dilerim neyse bugün ve bu hafta boyu uzun bölümler yayımlıycam)
Bir anda bir sesle irkildim polis sireniydi evin etrafı polis kaynıyordu fbı bile gelmisti sangwoo yu uyandırdım koş sığnağa inelim dedim koştuk sığnağın kapısı banyonun kapısını arkasındaki dolabın arkasındaki deponun bahrat çuvalarının arkasındaki yatağan altındaydı yani biraz onları oyalar asağıya inin ce hemen sığnnağın kapısını killitledik sonra sığnakta sesizce bekliyorduk polisler bizi sığnağa giderken görmemisti sangwoo üzgündü ne yapıcağımızı bilmiyorduk sangwonun hatırladığna göre sanırsam buzdolabının arkasında gili bir yer altı tüneli varmıs ve gerçektende varmıs hemen ordan kaçtık ve ne yapıcağımızı bilmiyorduk sonra sangwoo aniden aklına bir fikir geldi türkiyeye gidelim dedi (arkadaslar burda böyle yapmamın sebebi artık burda yapacak birsey kalmadı her boku yaptılar amk sizi sıkmasını istemediğimden böyle birsey yaptım)
Ciddenmi dedim türkiye mi eminmisin diye sordumsangwoo eminim buraya uzak tam o anda tünelden çıktıketrafımıza baknıp dikkatlice yan komşunun arabasına binip kaçtık havaalanına doğru giderken sangwoo türkiyeye giden uçağın pilotu benim arkadasım bizi ele vermez pilot yanına otururuz dedi havaalanınna 2 3 km kala polisler evimizin oradan gittiğini anladık çünkü teyipte röportaj yapılıyordu sangwoo gene kızmıstı tamin edin neden o devriye polisi lanet olasıca bu operasyonları o yapıyomus yani bu da demek oluyorki sangwoonun dosyası tekrar açıldı ve bu görev ona verildi onun adnı söylemihorum söylediğimde bile sangwoo deliriyor neyse tama omda havaalanına vardık pilot hemen yanımıza gilip biz bir örtü verdi onla kim olduğumuzu belli etmeden uçağa bindik (burda örtüleri örtün müsler yüzlerini göstermemeye çalısmıs pilot odasına gidince pilotun orda ona özel tualeti banyosu olan pilot tualeti varmıs biri gelirse oraya girin dedi türkiyeye hiç bir sey olmadan geldik zaten içimiz rahat trkiyede kimse bizi tanımıyor ama es cinselik yasak yani burda öyle birsey yapamayız arkadas rolü yapmak zorundayız yapacak bir sey yok zordurumdayız simdi ordaki polislerin baskısından kurtulduk burda dinsel açıdan ne yapıcağız bilmiyorum sangwoo bir çevirmen kiralayalım dedi sonra bir retoranta oturup yemek yiyelim dedi seve seve kabul etim çünkü karnım çok açtı bir çevirmen kiraladık ve restoranta gittik ve güzel bir yemek yedik ve biraz tükiyeyi gezdik (arkadaslar malesef artık yavas yavas sona yaklasıyorum ama bu bitticek diye üzül meyin yeni fanfic lerim olucak bu bölümden 2 bölüm sonra gg arkadaslra bu seri bitin ce yeni seriyi yapmaya baslıycam)

killing stalking (mutlu son)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin