her son bir baslangıç ın habercisidir

225 22 1
                                    

Sabah olduğunda televizyonu açtık ve 2 evde baskın yapılmıs FBI tarafından bizim orda olmadığımızı anlamıslar ama olay yeri incelemeden bir ara orda olduğumuzu anlamıslar her hastane her otel her cafe her avm tarzında ki yerler arastırılıyormus buyüzden haberlerde söyle diyordu seri katil sangwoo yanında kaçırdığı düsünülen bum ve seri katil sangwonun nerde olduğu bilinmiyor
Sangwoo toplan hemen gidiyoruz dedi esyalarımızı topladık kosarak ordan çıkıp arabaya bindik ve baska bir sehre gittmeye karar verdik sangwoo bir kapsonlu takıp bir yerden atıstırmalık bir seyler almamı söyledi atıstırmalık almak için markete gittimve bir sürü atıstırmalık aldım ve parasını ödeyip arbaya geri döndüm yolculuk uzun sürdü ama sonunda vardık ve ordan sangwoo bir ev aldı (siz simdi diyiceksiniz parası bitmiyomu bu ne amk bir insan nerdeyse ard arda 3 ev alırmı diye sorucaksınız oraya gelicem bekleyin) o eve gittik ve ilk is ikimiz dusa girip yattık çok yorgundum sangwoo da bir okadar benim kadar yorgundu 1 2 saat falan uyuduk sangwoo atıstırmalıklardan kalanları getir dedi beraber onları yedik (gene bölüyorum kusura bakmayın siz simdi bu nasıl iyi son böyle iyi son olur olucak) sangwoo bna döndü ve par kazanmamız lazım çünkü bütün bunları bankadan çektiğim krediyle yaptım para ihtiyacımız var ve bunun için ne yapmamız gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok ben bunu düsünücem sende istediğini yap dedi sangwoo 30 dk sonra gelip benim bir fikrim var sen burda kal dedi birni aradı ve bir söyler söyledi ne söylediğini anlamadım ama bir se y duyudum siz oranın önüne gelin nerenin önü onlar kim ?(bölümü burda bitiriyorum aklınızda sorular var ama bidahki bölümü bekleyin)

killing stalking (mutlu son)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin