(Arkadaslar bölüme baslamadan önce uzun xamandır güncellemediğim için özür dilerim ) sangwoo evden gideli 1 2 saat oluyor eve hızlıca kosarak girdi
Koş koş arbaya dedi arbaya bindim arabanın arkasında büyük bir çanta vardı arabayı çok hızlı kullanıyordu kaza yapıcaz diye çok korktum ama bir sey olmadı (sangwoo iyi sürücüymüş sjjsjs) sangwoo ya neler oluyor diye sordum sangwoo cecap vermedi sangwoo dümdüz gidiyordu ama sonunda yavasladı ve dedik ben çok kötü bir sey yaptım artık yanımda kalamasın yanımda kalırsan sana zarar vericem buraya kadar sen git polise beni o kaçırdı filan artık benim kurtulusum yok ama senin için bir sans var koş git artık burdan seni bu bataklığa çekemem dedi gözünden yaslar düserken arabadan itti beni ve kapıyı kapadı sangwoo dur hayır demeye kalmadan arabayla önümden bastı geçti simdilik ailemin veya polislerin yanına gidemem oyüzden mecburen sokakta kalıcam ama cebimde para var pek sorun olmaz kapşonumu taktım yüzümü belli etmemeye çalışıp bir simitçiden simit aldım ve onu yedim çok fazla para harcamıycam çünkü sangwooyu bulmaya çalısıcam bu gecelik sokakta uyuycaktım yapacak bir sey yoktu köprü altında mı kalsam veya bankta filanmı veya ara sokaklarda mı çok kararsızdım ne yapıcağımı bilmiyordum bir bank a oturdum ve sangwoo ile beraber geçirdiğimiz günleri hatırladım ve bu gece soğktu ama o günleri hatırladıkça içim ısınıyordu o anda bir polis siren sesi duydum hemen önümde geçiyordu kosmaya basladım ara sokaktan kostum kostum ve bir otel girdim rahatlamıstım çünkü onlar beni görmeyip dümdüz geçti otelden çıktım ve sonra kalıma bir fikir geldi sangwoo ya mesaj attım nerdesin yardım et gel beni al ne olursun 2dk konusalım aradım 5 kere aradım ve en sonunda açtı gelbeni al konusalım dedim tamam seni bıraktığım yere gel dedi ve telefonu kapadı ben hemen oraya doğru kosmaya basladım oraya geldiğimde sangwoo daha yoktu biraz bekledim ve bir araba önümde durdu ve sangwoo camı açtı ve gel isareti yaptı arabaya bindim sangwoo dışarsı çok soğuk açım susuzum diyeceken kapıyı kapadı ve beni öptü özür dilerim ama basım derte ne yapıcağımı bilemeyiyorum ben banka soydum polisler pesimde dedi şok geçirdim bende neden böyle yaptığını kendi kendime düsünüyordum anladım ve ona döndüm ve ellini tutup dedim bizim basımız derte üstesinden geliriz dedim sangwoo özür dilerim hakllısın dedi bir daha böyle bir sey yapmıycam dedi ve arabayı sürmeye basladı ve sehir değistirdik banka soygunundan olan parayla bankaya çek nakit kredi ne varsa ödedik ve bize parada kaldı onla evin altında gizli sığnağı olan sığnakta 4 yıll yasamak için yiyecek içecek yasamak içineye ihityacımız varsa hepsi ordaydı ve bu evi sattın aldık televizyonda heryerde artık sangwoo şansızlık budur ya bankada yanlışlıkala bankadan çıkarken maskeyide çıkarmıs ve yüzünün yarısı gözükmüs sangwoo nun basına ödül bie kondu bulana yakalayana ödül var sangwoo çok sitresliydi ona duş a girmeyi teklif ettim olur dedi ve burdada küvet vardı sangwoo girdi sonra ben girdim ve sırttımı sangwoonun göğüsüne dayadım ve uzandım saat gece 3 tü duştan çıktık ve o akşam uyku tutmadı ikimizde uyumadık ve sabhın ilk ışıklarıyla beraber kavaltı ettik ve 1 2 sat uyumak için yattık (bölümü burda bitiriyorum sizden çok özürdilerim gincelleyemediğim için bu kadar kisinin okumasını beklemiyordum çok sevin dim bundan sonra haftada düzenli 2 bölüm gelicek cumartesi ve pazar beklemede kalın özür olarak bu bölümü uzun tutmya çalıştım )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
killing stalking (mutlu son)
FanfictionHesbımda suan 3.sezon var bunu bitiren 2 ye 2yi bitiren 3 e gitsin