Birbirimize bakarken shangwoo televizyon izleyelim dedi olur dedim koltuğa oturduk tele vizyonu açtık 2 saat falan izledik biz genelde haber kanalı sevmeyiz ama birine denk geldik bir tane gazeteci vardı ve ikimiz izlemeye karar verdik tuhaftı sessizliğe gömüldü gazeteci geçen haftalarda anne sini öldüren birinden bahsediyordu o katilin ölmediğini düşünüyordu evet tahmin ettiğiniz gibi malesef oldu o kişi shangwoo du böyle olunca shangwoo endişeli ve kızgın bir havası oldu gazeteci o olay olurken evin arkasın da biri gördüğünü söyledi ve cebinden hir fotoğraf çıkarttı silikti tam belli değil di ama orası eski evimiz evin yandığı zaman dı silik bir insan vardı belli olmuyordu kim olduğu gazeteci böyle bir şey varsa peşini bırak mıycam dedi ve tahmin edin o anda kim geldi yang seungbae evet ikisi iyi arkadamış ikimizde şok olduk o Nda reklamlar girdi shangwoo sinirle televizyonu kapattı ne yapıcağımızı bilmiyorduk oturduğumuz ev özel mülk tü eve giremezler veya arayamazlardı zaten evin etrafında çit vardı ben tekrar televiz yönü açtım reklamlar bitmişti ve kaybolan birinden bahsediyorlar dı ve oda bendim anlaşılan biri benim kaybolduğunu dair ihbar vermişti o anda arkamı döndüğümde shangwoo yanımdaydı onu sakinleştirmek için bizi bulamalazlar iz bırakmadık dedim am hala ne yapacağını bilmiyordu. (Evet arkadaşlar şimdilik yeter uzun zamandır yazmıyodum haklısınız ama sınavlar vardı ders çalıştım bay kusura bakmayın bugün aksam yeni bölüm gelicek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
killing stalking (mutlu son)
FanficHesbımda suan 3.sezon var bunu bitiren 2 ye 2yi bitiren 3 e gitsin