Mentorun ağzından:
Demek öğrenmişti...demek Ömer'i tekrar hatırladı.
Aslında şaşırmadım değil zaten telefonunda numarası vardı. Eninde sonunda öğrenecekti.Ömeri çok severdim aslında eskiden, çünkü...hürkanın sevgilisiydi 1 günlüğüne bile olsa.
O gün Ömer'i ve hürkanı o kadar mutlu görmüstüm ki. Gelip geçen bir insan bile gülerdi o gülüşmelerine.
Ama...
Neyse, hürkanla video attık sabahın 7sine doğru. Oyun oynadık sadece ama bayağı kişi izlemişti.
Bilgisayarın önünde sabahın 8ine doğru ise hürkan uyudu. Öğlene kadar uyur şimdi.
Bende videoyu izleyenlere baktım.
Yorumlarda birinin ismi garipti ve yorumu;Ve ünlü porçay da yazmıştı;
Porçay: Çıtırın instası ;)
Porçay, adını Erkan olarak biliniyordu aslında ama bazıları ona Ömer derdi.
Bilgisayarı kapatıp bende misafir odasına geçip uyudum.
___________________________________
Hürkanın ağzından:Sabah kalktım ve koltukta uyuduğumu fark ettim 'Kendi yatakta uyur prens hazretleri! '
Mentor benim söylememle hemen uyanmıştı. Cindi bu çocuk bence çünkü küçük bir seste bile uyanırdı.
Mentor: OLM NE BAĞRIYON!
Hürkan: NE BAĞIRMASI LAN DÜDÜK!
Mentor: ımmm sus...kafam şişti...
Hürkan: saat 12 lan ne uyuması ya?
Mentor: Dün gece götü çürüyene kadar video hazırlayan nenemdi zaten!
Hürkan: hah külağıma anlat!
Mentor: LAN VALLA YA. GÖTÜM YER GÖRMEDİ DÜN! .....uyuYAyım iki da-....
Hürkan: uyudu Gine...allahım ya
Mentorun uyuyacak hali yoktu. Bende elimi yüzümü yıkayıp, birşeyler atıştırdım mutfakta.
Mentor a yemek hazırlayacak kadar küçülmemiştim. O yüzden kendi de hazırlayabilir. Hizmetçisi yok burda!
Mentor: DUYDUM DUYDUM...kalmadık sana zaten
(2 saat sonra )
Telefonla boş boş YouTube ta geziniyordum. Trendlerde tekrar hak etmeyen kişiler veya çok boktan sebeplerle trend olanlara bakıyordum. Neden bu insanlar trend oluyordu ki ? YouTube algoritmasını sanırım hiç anlamayacaktım.
Biraz daha gezinirken, porçayın kanalını gördüm. Bu çocuk gerçekten çok iyiydi. Sanki kaç yıllık arkadaşıymışım gibi videoları o sıcaklıkla izliyordum.
Derken, kapı sesini duydum. Mentor gitmişti sanırım. Neyse bende boş boş tavana bakmaya devam edebilirdim dimi?
....
Biraz sonra ise kafama dün olanlar geldi ve çok telaşlandım.
Ömer bugün bana gelecekti ve ben konum atmamıştım. Ah aptal kafam!
Whattsaptan yazdım. Konumu attım ve beklemeye başladım...
Hürkan: konum: ✨
Ömer:tamam 1 saatte ordayım
Mesaji gördüm ve etrafı toplama kararı aldım. Etraf bok götürüyordu resmen.
Biraz daha zaman geçsin diye müzik çalmaya başladım..
Org çalabilirdim. Zaten kaç gündür çalmamıştım.
Re...la...la...la..la...la...la..fa...sol...sol..sol...mi...fa...fa..fa...
Nakarat...Sol..sol..sol ..mi..fa.fa.fa. re..mi..mi..mi..do..re.re.re..sol.
Kapıyı duymamla org'u bıraktım.
Ömer'in geldiğini biliyordum ama bu kadar erken gelmesi beni şaşırttı?
Kapıyı açacakken içimde birşeyler cız etti...tanımadığım ama tanımış olduğum birisi neden bana yabancı geliyordu?
Tanımadığım birini eve atıyor gibi birşey hissediyordum. Ama öyle değildi...tanıyormuşum? Gerçekten fazla oyun oynadım galiba dün..
Kapının kolunu çevirdim ve kilitlerini açtım (önce güvenlik dimi? Hgyğhggp eve hırsız girmesini istemeyiz) Kilitler çok gıcık şeylerdi bir türlü açamazdım eskiden.
Kapıyı sonunda açtım ve hiç beklemediğim birisiyle karşılaştım...
???: naber kanka?
_________________________________________________________________________
________________________________
_____________________________
__________________________
_______________________
____________________
_________________
______________
___________
________
_____
__
_
Tam en heyecanlı yerinde bıraktım gıcıklığına HFPĞHPGĞHPG
SİZCE KİM GELDİ?
ÖMERİ TANIYACAK MI SİZCE?
MENTOR BUNLARI NERDEN BİLİYOR?hepsiiiiii öbür bölümde kuşlarımmmm💅🏼💅🏼💅🏼❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORGOLA (b×b)
RandomBu hikayeyi okumadan 'porgola okudum!' demeyin!🤩✋ Özel teşekkürler;👇 Muhittin fikrini veren; Yalçın🥶 Hikayenin olay örgüsünde yardımcı olan; Hasret ve Kader ikilisi🐥 Ve en önemlisi hikayeyi yazmamamda ilham veren; Alkım🤯 İyi okumalar 👋