-SMUT BÖLÜM 1- +18

4K 98 394
                                    

Flashback:. Ömer'in gözünden:

.....
Tam karşımda duruyordu ve o kadar aşkla bakıyorduki onu yiyebilirdim.

Onunla aramızda bir mesafe kalmayacak kadar yakınlaştım.
Fısıldayarak konuşuyorduk. Sanki büyü bozulucakmış gibi sessiz oluyorduk.

Hürkan: ö-ömer...

Ömer: şşş..sessiz ol. Bizi duyucaklar.

Hürkan: Ömer...seni seviyorum..

Kalbim küt küt atıyordu. Gerçekten kalbim ağzıma gelmişti artık. Dayanamadım ve öptüm.

Yazarın ağzından:_______

Hürkanı köşeye sıkıştırıp öpmeye başladı Ömer. Ömer'in dudakları hürkanınkiyle buluşurken,ağızlarındaki alkol kokusu etrafı sarıyordu.

Ömer daha sert öpmeye devam etti ve küçük bir inleme çıktı hürkanın ağzından. Bundan hoşnut olan Ömer daha fazlasını ister gibi dilini içeri attı ve susuz bir insan gibi kaynaktan sonuna kadar faydalandı.

Sadece etrafta aşk vardı. Aşk kokusu vardı. Ömer daha fazla yanaştı ve sömürene kadar öpmeye devam etti hürkanı.

Ve daha fazla dayanamayarak hürkanı alıp orda bulunan küçük yatağa attı. Bir süre o güzel bedenine ve kaslı kollarına baktı.

Üstünü büyüleyici bir yavaşlıkla çıkardı ve baklavalarını ortaya serdi. Hürkan artık kendini olayın büyüsüne bırakmıştı.

Pantolonunu çıkardı ve ortaya sadece boxer ı kaldı. Hürkanınkinide çıkardı ve öpüşmeye devam ettiler. Yatak onlara dar geliyordu ama onlar birbirine daha fazla yaklaşıyorlardı. Ömer hürkanın kollarını okşayarak onu öptü büyük bir açlıkla. Ömer'in kaslarını elleyerek öpmeye devam etti hürkan.

Hürkanın kilotu yavaş yavaş çıktı ve ortaya penisini öne sürdü.

Hürkan: ahh...Ömer..... İmmmh

Ömer: sakin ol kasma kendini....

Hürkan: çok güzelsin...

Ömer: s-sende öyle...

Ömer de boxerını çıkardı ve ortaya büyük bir penisi çıktı.
Hürkanın gözü korkmuştu ama umrunda değildi. Çünkü mutluydu şuan...

Hürkan, eline alıp Ömer'in penisiyle oynamaya başladı. Ve bir anda ağzına aldı sarhoş gibi.

Ömer: AHH..IMMHH ! Hürkan......aahh..

Hürkan: ıımmhh...

Yavaşta yaladı penisini ve dişlerini geçirdi. Ömer'in ağzından bir inleme daha koptu hürkanın kulaklarına.

PORGOLA (b×b)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin