Pohled Marka
Vstal jsem nachystal jsem se a pak jsem šel dolů na snídani,máma zase s někým telefonovala a táta se ani neukázal.Je to tak vždy,jeho práce je důležitější než rodina ale nemůžu se na něj zlobit živí nás. Jel jsem do školy se svým černým BMW a pak jsem jen čekal na Adama Když přijel vezl nějakou holku,pozdravil jsem ale nevěděl jsem její jméno, když mi ho řekla uvědomil jsem si že je to jeho ségra.Pak pozdravila mě ale opravdu divně koktala...bylo to roztomilý.Šel jsem s Adamem dovnitř a chtěl jsem si s ním povídat ale Lucka ke mě přišla a řekla že jí mám donést dietní jídlo.Po cestě pro jídlo jsem potkal svoji kamarádku ,povídali jsme si a byla to sranda.Vrátil jsem se do školy a uviděl jsem tam holky tak jsem pozdravil a y/n taky pak mi přišlo že se Lucka dívala podivným zrakem na y/n ...někdy je až moc žárlivá..Lucka se zeptala na jídlo a já ztuhl(zapomněl jsem na to když jsem si povídal s Áďou) Vyjela po mě a měl jsem jít pro to jídlo zas,hledal jsem faaakt hodně a konečně jsem našel salát ktereej tak miluje.Prisel jsem do školy a dal jsem jí ho ale vypadala naštvaně pak řekla že chtěla i kafe ,začala hádka a já to už nevydržel....rozešel jsem se ní..pak jsem šel na trénink...a vše jsem řekl Adamovi,..řekl že jí stejně neměl rád..
Pohled Lukáše
Byl jsem nachystanej a připravenej do školy,nejvíc jsem se těšil na y/n. KÉŽBY tak ona milovala i mě!...byl jsem ve škole mezi prvními a učení bylo hrozný,pak přišel oběd a tam jsem uviděl y/n a Niki! Sedli si za mnou a povídali jsme si pak přišel mráz na zádech....přišla Míša..nemá ji ráda y/n nemám ji rád ani já.Ptala se kde je Marek a pak přišla Lucka a říkala něco o jídle.Byl rozhovor o tom kdo slintá po Markovi a nejspíš všechny...včetně y/n...rozesmutnilo mě to.. Marek si jí nezaslouží!
Teď když je Marek single bojím se že se bude snažit získat y/n..asi bych to neměl říkat ale ještě že ho má na očích Míša.Ahojte děkuji že čtete,zanechte mi prosím tady hlas a nějakej ten komentík a napište mi jestli se vám to líbí.Zatim páčko! 10.12. 2020 -397 slov
ČTEŠ
Dostatečná láska
RomanceTy y/n máš crush na kámoše tvého bráchy a většina holek na něho taky,což je blbý když má holku(tvoji bývalou kámošku)ale když už spolu nebudou máš šanci ale i ostatní holky včetně Míši s kterou se nesnášíte.....ale snažíš se zbytečně jelikož nevidíš...