JEON JUNGKOOK 20TH BIRTHDAY

419 23 2
                                    


Yüzüme vuran güneş ışığı ile sesli küfür ederek kafamı yastığımdan kaldırmıştım.

"Oha Jungkook, güneşin bir suçu yok."

Yanda t-shirt'unu giyen abim muhtemelen küfürlerimi duyduğu için böyle söylemişti.

"Benim gözümün de bir suçu yok ki!"

"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

Yataktan kalkıp tuvalete gitmiştim. Elimi yüzümü yıkayıp odaya geri girdiğimde;

"Kook, ben çıkıyorum. Annem kahvaltıyı hazırladı zaten. Üstünü giy hemen aşağı in."

"Tamam hyung!"

Üstümü giyinmek için dolabımı açtığımda annemin yeni yerleştirmiş olduğu siyah eşofman takımını gözüme çarpmıştı. Sevdiğim bir takim olduğundan teretüd etmeden giymek için onları seçmiştim.

Üstümü giyinip aşağa indiğimde;

"Jeon siyah siyah nereye kadar bebeğim?"

"Anne siyah hayattır ya!"

"ㅋㅋㅋㅋ peki öyle olsun. Otur da hemen yemeğini ye Hoseok gelir birazdan."

Bu gün dans kursumuz vardı, Hoseok hyung ile berber gidiyorduk yani bütün gün evde olmayacaktım.

"Tamam annem."

Telefonumdan bildiririm sesi gelince bol cebimden telefonuma çıkarmış ve ne olduğuna bakmıştım.

"Kimmiş Jungkook?"

"Hoseok hyung anne."

"Ne diyor?"

"" Hazır mısın az sonra orada olurum. " yazmış.

Telefonumu tam kapatacakken gözüme gün ve ay takılmıştı... 19 eylül? Bir yerden tanıdık geliyordu ama hatırlayamamıştım.

" Anne bu gün doğum günün mü? "

" H-hayır oğlum ne alaka? "

" Hiç öyle sordum. "

Annem masadan kalkıp dans kursu için kullandığım çantamı getirip koltuğun üstüne koymuştu. Masadan kalkıp ellerimi yıkamıştım.

"Oğlum sakatlanma bir yerini."

"Merak etme anne~"

Çantamı takıp anneme sarılmıştım. Ayakkabılarımı ayaklarıma takmış evden çıkmıştım.

"Şükür Jeon Jungkook ağaç oldum burda!"

"Bu gün benim adımdan ne istiyorsunuz ya! ㅋㅋㅋㅋ"

"Hadi yürü geç kalmıyalım ㅋㅋㅋ."

✨✨✨

Saat 17.56 oluyordu. Anca eve gelebilmiştim. Evin anahtarını cebimden çıkarıp kapıyı açmıştım. Karanlıktı? Ama annemin evde olması gerekir ve abim de bu saate kadar gelir.

"ANNE, ABİ!"

Korktuğum için mutfağa koşup ışığı açmıştım... Evet korktuğum için.

Çantamı sandalye ye koyup salona ilerlemiştim. Işığı yaktığımda annem abim ve babam hep beraber;

"DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN JEON JUNGKOOK!"

Diye bağrımıştı, korkudan kafamı kapıya çarptığım için elimle kafamı ovuştururken gülümsüyordum.

"APTAL ㅋㅋㅋㅋ İYİ MİSİN?!" 0

"Ah kafam... Abi ya ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ!"

✨✨✨

Saat gece 23.58'di çoktan yatağıma gitmiş, kitabımı okuyordum. Eğlenmiştim açıkçası, güzeldi. Bir anda kalın ve hırıltılı bir erkek sesi duymuştum;

"Nerde benim gözlüğüm ya!"

"HUH!"

"Ne oluyor be?!"

VMİNKOOK § Soul Wives Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin